IIR Magyarország

Emisszió    BI    AgiCon Camp   Ipar 4.0   E-közigazgatás

 
 

.

További témakörök

Bizonyára Ön is volt már részese olyan meetingnek vagy értekezletnek, amelynek vitája alatt nagyon kellemetlenül érezte magát és nem igazán tudta kezelni a helyzetet, főleg nem megfelelően képviselni az álláspontját. Márpedig a konfliktusokat kezelni kell, sőt konfliktusok nélkül nincs fejlődés, nincs előrehaladás.

Tréningünkön a résztvevők megtanulják helyesen kezelni a konfliktusokat, és profitálnak a mindennapi konfrontációkból!

Tréningünk kiváló útmutatást nyújt a konfliktuskezelési technikák tekintetében.

A program célja, hogy:

  • elméleti ismeretek és változatos gyakorlatok segítségével lehetőséget nyújtson Önnek arra, hogy megismerje és bővítse konfliktuskezelési repertoárját,
  • konfliktuselemzési módszerek révén fejlődjön a  konfliktusokhoz való helyzetfüggő hozzáállása,
  • formálódjon konfliktus-felfogási  szemlélete,
  • képes legyen  erőforrásként kezelni a konfliktusokat,
  • felkészítse Önt  a nehéz helyzetek kezelésére és elvárásainak világos, asszertív megfogalmazására.

A tréning tartalmából:

  • Viselje el a kritikát! - Készüljön fel a konfliktusokra! - Legyen kész tisztázni a konfliktushelyzeteket!
  • Tartsa kézben a konfliktusokat!
  • Különbözőségünk erőforrásként való hasznosításának lehetőségei
  • Konfliktus-elemzés másképp
  • Elméletek – módszerek – technikák a konfliktuskezelés szolgálatában

A tréningen:

  • a résztvevők foglalkozhatnak saját konfliktusaikkal, illetve a környezetükben zajló konfliktusokkal, azokra ránézhetnek elemző szemmel,
  • kérdőívek segítségével, valamint a csoporttól kapott visszajelzések által képet alkothatnak saját konfliktuskezelési repertoárjukról,
  • gondolkodhatnak a fejlődésük irányairól , ötleteket kaphatnak annak megvalósításához,
  • megismernek néhány konfliktus-megelőzési, illetve konfliktuskezelési technikát/ lehetőséget .
Rendezvény kezdete: 2018. Február 09. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 09. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 22.
Helyszín: K+K Hotel Opera

A szakmai képzés lehetőséget kínál arra, hogy a szoftver által kínált lehetőségeket kihasználva a résztvevők maximálisan nyomonkövessék a szervezetben futó projekteket egyenként és egyidejűleg, akár összekapcsolva is. A Microsoft Project 2016 kiváló eszköz arra, hogy alkalmazásával hatékonyan menedzseljen és kövessen nyomon projekteket, biztosítva ezáltal a projektcélok megvalósulását.

A képzés témáiból:

 

Projekt-menedzsment alapismeretek

Az Microsoft Office Project eszközei

Információs eszközök

Nyomtatás, nyomtatási beállítások

Független ütemterv

Független erőforrás terv készítése

A projektköltségek meghatározása

A projekt végrehajtás előkészítése

A projekt végrehajtása

Több projekt összehangolása

 

Rendezvény kezdete: 2018. Február 13. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 14. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 29.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Az ipari forradalom negyedik ciklusa a magyar vállalatok kis részét érte még csak utol, azonban az ipari szektor egyre több területén látszik, hogy komoly igény van az automatizálásra és robotizálásra.

Számos folyamat felesleges terhet ró a humán erőforrásra, legyen szó a termeléstervezésről, a gyártásról vagy akár a riportok, elemzések elkészítéséről. Az ipar 4.0-nak köszönhetően az egyes termelési, gyártási mechanizmusok gyökeresen megváltozhatnak, teret engedve az információs technológia és a digitalizáció kapcsolatának elmélyítésének.

Az IT ugyanakkor csak egy szelete ennek a nagy egésznek, amely az ipar 4.0-val érkezik, hiszen nem szabad megfeledkezni a HR-t érintő kérdésekről sem. Az ember és robot kooperáció még mindig izgalmas témakör, hiszen minden cég esetében más és más kihívásokat állít a szakemberek elé az integráció, valamint az, hogy a húsvér kollégák motivációja ne csökkenjen, a megbecsültség érzése pedig ne múljon el. Erre sok esetben tökéletesen megfelelő eszköz lehet az ergonómia tudománya, illetve ennek gyakorlati alkalmazása a vállalatok mindennapi munkavégzése során.

A Szemléletváltás és modernizáció a termelői szektorban – az ipar 4.0 küszöbén?! szaknap tematikája ezen gondolatok szellemében került kialakításra, igyekezve átfogó képet adni az Ipar 4.0-val érkező változásokról és kihívásokról.

Együttműködő partnerünk:

Motiment

Médiapartnerünk:

Elektronet

Rendezvény kezdete: 2018. Február 27. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 27. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 19.
Speciális ár:

Kedvezményes részvételi díjak 2018. január 19-ig:

1 fő: 99.000 Ft + áfa

2 fő: 169.000 Ft + áfa

3 fő: 199.000 Ft + áfa

Részvételi díjak 2018. január 20-tól:

1 fő: 169.000 Ft + áfa

Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

A konferencia kiemelt témái:

  • Az elektronikus ügyintézés tapasztalatai
  • A törvény alfejezete – e-azonosítás/e-aláírás/e-személyi
  • E-dokumentum tárolás, dokumentumkezelés és elektronizálás
  • ASP – eredmények, tapasztalatok
  • Szabályozott és Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások
  • Új kormányhatározat az egységes fejlesztői környezet kialakításáról
  • E-közmű a gyakorlatban
  • Önkormányzatok mobilalkalmazásai

Akiket már biztosan a konferencia előadói között köszönthetünk:

dr. Balogh Enikő , Főosztályvezető, Belügyminisztérium, Informatikai Helyettes Államtitkárság, Elektronikus Ügyintézési Felügyeleti Főosztály

dr. Dávid Róbert, Főosztályvezető, Belügyminisztérium, E-közigazgatási Főosztály

Gyertyánági András , E-közmű projektvezető, Lechner Nonprofit Kft.,

Kovács Tamás , Irodavezető-helyettes, Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal, Közigazgatás-Fejlesztési és Szervezési Iroda

Krucsó Balázs , Projektvezető, Magyar Államkincstár

Dr. Rupp Zoltán , Projektigazgató, NISZ

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 06. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 06. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 19.
Speciális ár:

Közigazgatási intézmények számára

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

79.000 Ft+áfa /fő

Részvételi díj 2018. január 20-tól:

99.000 Ft+áfa /fő

Szolgáltató vállalatok számára:

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

149.000 Ft+áfa /fő

Részvételi díj 2018. január 20-tól:

169.000 Ft+áfa /fő

Kedvezményes Részvételi Díj

Az ügyfelek először a helpdesk-en/service desk-en keresztül ítélik meg a vállalatot!

Ez az a tény, amiről nagyon sokszor elfelejtkezünk, pedig köztudott, hogy amikor egy ügyfél betelefonál a helpdesk-hez, akkor olyan problémával fordul az ügyintézőhöz, aminél fontos, hogy azonnal, vagy nagyon rövid időn belül megoldódjon, vagy elintéződjön.
Mindemellett az is meghatározó, hogy szakmailag illetékes, kompetens kollegával tudjon beszélni az ügyfél, valamint legalább ennyire releváns, hogy adott esetben a helpdesk-es kollega tudjon fordítani a beszélgetés hangvételén és ne ugyanolyan „idegesen” tegye le a telefont a telefonáló, mint amilyen a hívás kezdetekor volt.

Szemináriumunk első napján vállalati ESETTANULMÁNYOK alapján tapasztalati gyakorlati példákon keresztül kerülnek bemutatásra mindazon témakörök és kérdések, amelyek meghatározzák a helpdesk/service desk napi munkáját, kihívások elé állítják az ezen a területen dolgozó kollegákat többek között azt, hogy Milyen elvárások vannak a helpdesk-es kollegákkal szemben?”, továbbá, hogy „Milyen jellegű személyiségjegyek fontosak ebben a pozícióban?”, „Mennyire lehet egy folyamatot automatizálni? Melyik folyamatot lehet, és melyiket nem?”, valamint választ keresünk arra is, hogy„Milyen típusú, milyen irányba történő beszámolóik vannak?”, és egyáltalán „Miként fogjunk hozzá reggel a munkához?”

A szeminárium második napján pedig interaktív tréning keretében helyzetgyakorlatok, szituációs gyakorlatok által nyújtunk megoldási lehetőségeket a kommunikáció, problémakezelés, konfliktuskezelés és stresszkezelés kihívásaira, többek között azokra a kérdésekre is, hogy „Miért eredményezhet flusztrációt, információvesztést a nem megfelelő kommunikáció? és „Milyen módon illeszthető az asszertivitás, mint kommunikációs eszköz a helpdesk munkájába?”

Rendezvényünk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Április 10. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 11. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 23.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.