IIR Magyarország

Vezetői kommunikáció    Ügyfélszolgálat    Az új pénzmosás   Gas Pricing Expert   Fraud

 
 

.

További témakörök

Az Ügyfélszolgálat 2017 szakkonferencia két napja felöleli azon back office, front office és call center aktualitásokat, melyek foglalkoztatják a szakembereket és kérdések sorát vetik fel, melyekre a konferencián elhangzó prezentációk adhatnak választ.

A konferencia tematikája arra a logikára épül, mely szerint az első nap inkább a digitalizáció és a robot technológia áll a középpontban, míg a második nap a hangsúly az embereken van és a robot-ember kooperáción. A rendezvényen elhangzó előadások a szakma legkiválóbb szaktekintélyeitől hallhatóak majd, az ügyfélszolgálat területén sok éves tapasztalattal rendelkező szakemberek vitatják meg a programot alkotó témaköröket és a felmerülő kérdéseket. Mind a két nap végét kerekasztal beszélgetés koronázza meg, mely lehetőséget ad a résztvevőknek és az előadóknak a kérdéseik megvitatására.

Fókuszban:

  • Körkép az ügyfélszolgálatok fejlődéséről
  • Digitalizáció a közműszektorban
  • A jövő ügyfélszolgálata: a chatbotok, és más automaták
  • Ügyfélélmény az elégedettség tükrében
  • Automatizáció – új utak a Magyar Postánál
  • Az ügyfélkapcsolatok evolúciója
  • Folyamatok kialakítása, mint a siker kulcstényezői
  • Ember és robot – együtt az ügyfélélményért
  • Gamification - munkahelyi motiváció játékos eszközökkel
  • Motiváció az ügyfélszolgálaton (Különben tűzbe jövünk!)
  • Űrutazás az ügyfélszolgálaton (játékosított folyamatok)
  • Burnout helyett szervezeti menedzselés és elismerés
  • Nemzetközi outsourcing tapasztalatai
  • Az állami szektor sikerei az ügyfélszolgálatban
  • Ügyfélszolgálat – branding, employer engagement

Előadóink között köszönthetjük:

  • Báthori László, Igazgató, Lakossági és Kisvállalati divízió – multichannel / Call center, UniCredit Bank
  • Damsa Andrei, Szakmai vezető, JátékosLét Kutatóközpont
  • Fellegi Máté, Ügyfélszolgálati Igazgató, Magyar Posta Zrt.
  • Gáll Tamás, Ügyvezető partner, Centaer Consulting
  • Katona Erzsébet, Ügyfélkapcsolati szakértő,Ügyvezető, ALITERA Ügyfélkapcsolati Kft.
  • Kibédi-Varga Lajos, Szolgáltatási igazgató, NÚSZ Zrt.
  • Koncz Péter, Vezérigazgató-helyettes, Működésfejlesztési igazgató, FŐGÁZ Zrt.
  • Körmendi György, Ügyvezető, Clementine
  • Dr. Plette Richárd, Pszichológus, Országos Közegészségügyi Intézet Munkahigiénés- és Foglalkozás-egészségügyi Igazgatóság
  • Sliva Gabriella, PR és ügyfélszolgálati csoportvezető, dm Kft.
  • Szabó Tímea, Ügyfélszolgálati szakértő, Ügyvezető partner, Centaer Consulting
  • Szeleczky Noémi, HR Igazgató, Libri Bookline Zrt.
  • Tiba Gábor, Ügyfélszolgálati igazgató, Wizz Air
  • Yasser Ramirez, Head of Service Delivery & Project, SixtyK

Rendezvényünkön szívesen látjuk az ügyfélszolgálat, valamint az ügyfélkapcsolattal foglalkozó szakemberek munkáját támogató tanácsadó, informatikai tanácsadó vállalatok képviselőit is.

Együttműködő partnerünk:

www.clementine.hu/

Rendezvény kezdete: 2017. Június 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 28. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 13.
Helyszín: Mercure Budapest City Center

Multinacionális vállalatok adatszolgáltatási kötelezettsége

Üzleti reggeli

2017. június 4-től átültetésre kerül a hazai jogrendbe az EU adóelkerülés visszaszorítását célzó csomagjának újabb része, mely minden olyan multinacionális vállalatot érint, amely az EU-n belül tevékenykedik. Az új kötelezettség nem más, mint az országonkénti jelentések (CbCR) elkészítésének és benyújtásának kötelezettsége.

Ennek értelmében tovább bővül azon vállalatok köre, akik érintettek az automatikus információcsere valamilyen kötelezettségében.

Fogalmi tisztázásokat és az jelentéskészítés feltételeinek pontosítását várják a piaci szereplők a jogalkotó és a hatóság részéről, tekintettel arra, hogy jelen adatcsere bőven túlmutat adott vállalatcsoport egyes vállalatainak adattovábbításán,ennél bonyolultabb és sokkal összetettebb szabályozásról lévén szó.

Jelenleg kérdésként fogalmazódik meg és foglalkoztatja a szakembereket, hogy Milyen multinacionális vállalatokat, vállalatcsoportokat érint a szabályozás?”, hogy mik a tartalmi és formai követelmények a jelentés kapcsán? továbbá, hogy „Mikor kell elkészíteni a jelentést? Mikor kell megküldeni az első jelentést?”

Jelentést kell készítenie ugyanismajd ezt továbbítani a nemzeti adóhatóság felé főszabályként az adott vállalatcsoport anyavállalatának, amennyiben a vállalatcsoport éves konszolidált árbevétele meghaladja a 750 millió eurót. Továbbá, ha adott vállalatcsoport anyavállalata valamiért nem kötelezett a saját országában CbCR jelentés készítésére, akkor speciális szabályok szerint a vállalatcsoport leányvállalatainak kell ezt a jelentést elkészíteniük.

Többek között ezeket az aktualitásokat, kérdéseket veszi sorrarendezvényünk egy üzleti reggeli keretében kormányzati – jogalkotói, hivatali előadások, valamint vállalati ESETTANULMÁNY által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2017. Június 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 27. 11:30
Részvételi díj: 59.000 HUF+ÁFA

Kulcsfontosságú tudnivalók az értékesítés és a szerződéskötések során felmerülő jogi kérdésekről

2017. július 5-6.

Előadó: dr. Fülöp László , Ügyvéd, Külkereskedelmi és gazdasági szakjogász, a Fülöp és Társa Ügyvédi Iroda vezetője

„Átfogó ismeretet biztosított a szerződésjoggal kapcsolatban. A gyakorlati példák nagyon hasznosnak bizonyultak.”

Peti Ákos, Szolgáltatás menedzser, MVM Kontó Zrt.

Rendezvény kezdete: 2017. Július 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 06. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

Vezetőként – nem kérdés – hogy kommunikálni kell. Egyáltalán nem mindegy azonban az a kommunikációs eszköztár és stílus, amellyel a vállalati vezetők élnek a beosztottjaikkal, ügyfeleikkel, partnereikkel történő kommunikáció során. Sajátítson el kiváló kommunikációs technikákat, amelyek támogatják Önt abban, hogy még hatékonyabb, még professzionálisabb, még odafigyelőbb vezetővé válhasson.

A tréning segítséget nyújt a vezetőknek a következő technikák és készségek elsajátításában:

  • Hogyan képviselje meggyőzően álláspontját vezetőként?
  • Miként ismerje fel személyes erősségeit a beszédben, és hogyan alkalmazza ezeket céltudatosan beosztottjaival, ügyfeleivel szemben?
  • Hogyan fogalmazzon tisztán és érthetően?
  • Hogyan javítsa meggyőzőképességét és alkalmazza a hatásos érvelés valamennyi mechanizmusát?
  • Milyen módon növelje vezetői hatékonyságát „odafigyelő” kommunikáció révén?
  • Melyek az erőszakmentes kommunikáció alapjai?
Rendezvény kezdete: 2017. Július 10. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 10. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

A két nap során:

  • Megtanulja felismerni a piaci réseket, illetve az üzleti modell háló, üzleti- és akció terv lehető legjobb elkészítési módját gyakorlati feladatokon keresztül.
  • Esettanulmányokon keresztül megismerkedik az új üzleti területek, lehetőségek felkutatásának módszereivel, kiaknázásával.
  • Megismeri az eredményes értékesítés-, marketing- és üzleti stratégiák csínját-bínját, és megtudja, hogyan kommunikáljon eredményesen üzleti partnereivel, továbbá az integrált vállalati kommunikáció segítségével hogyan javítsa a munkatársakkal folytatott párbeszédét.

A szeminárium fókusz kérdései:

  • Egy új ötlet kimunkálása - innováció, K+F - és hogyan tovább?
  • Ötletből üzleti modell; Üzleti elképzelésből üzleti terv, akcióterv
  • Az ötlettől a terven át a konkrét megvalósításig - Hogyan vigyük előbbre az üzleti ötletet, hogyan lesz a gyakorlatban alkalmazható?
  • Marketing és értékesítés, mint a sikeres üzlet- és vállalkozásfejlesztés alapjai
  • Milyen értékesítési lehetőségekkel számolhatunk, és hogyan találhatunk új értékesítési utakat?
  • Kommunikáció az üzleti partnerekkel, párbeszéd a kollégákkal

Rendezvényünket elsősorban közép- és nagyvállalatok ügyvezető igazgatóinak, vállalat- és üzletfejlesztéssel, stratégiával, üzleti innovációval, valamint értékesítéssel, illetve marketinggel foglalkozó vezetőinek, szakembereinek ajánljuk.

Rendezvény kezdete: 2017. Július 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 12. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 26.

Tréningünk kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a résztvevők/ vezetők átlássák a vezetői működés szempontjából fontos eszköztár lehetőségüket olyan szempontból, hogy miként lehet egy csoportot, csapatot úgy működtetni, hogy a felelősségvállalás, a gondolkodás, a feladatok gördülékeny elvégzése, esetleg a kérés nélkül történő megoldások jelen legyenek az adott közösség életében.

A tréning tartalmából:

  • Mit jelent maga a kifejezés: proaktivitás.
  • Milyenek vagyunk, mikor „proaktívkodunk”? Proaktív kontra reaktív viselkedés – helyzetelemzések
  • Miben segít minket a proaktivitás ?
  • A proaktív személyiség: mennyire a személyiségünk része, avagy tanulható e ez a fajta attitűd?
  • Csapat építése, vezetése - PROAKTÍVAN
  • Proaktív coaching, mint a vezetői eszköztár alapvető módszere
Rendezvény kezdete: 2017. Július 18. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 19. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

Hogyan növelheti csapata hatékonyságát, produktivitását és teljesítményét?

2 napos vezetői képzés

A két napos tréningprogram a résztvevőknek abban nyújt támogatást, hogy a gyorsan változó ügyfél és vállalati elvárások tükrében a Call Centert, mint vállalati szervezeti egységet hogyan tudjákmég szervezettebben, eredményesebben és egyúttal „emberközpontúan” működtetni.

A tréning tartalmából

1. nap

A Call Center szerepe az ügyfélkapcsolatokban

A Call Center helye, szerepe és funkciója a vállalat életében

Az Ön szerepe, mint vezető személyé

Stratégiák az eredményorientált munkatársi vezetéshez

Értékelő párbeszéd vezetése

Vezérfonal az eredményes munkatársi beszélgetésekhez

Hatékony tervezés Ön és munkatársai részére

Műszakbeosztás tervezése a Call Centerben

 

2. nap

A megfelelő munkatársak megtalálása és fejlesztése

Kompetencia, képességek, készségek, üzleti potenciál beazonosítása

Fluktuáció csökkentése

Motiválás, konfliktusokkal szembeni megoldási stratégiák alkalmazása

A munkatársak teljesítményének növelése

Siker, elismerés, felelősség, karrier

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 22. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 23. 17:00
Rendezvény ára: 199.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 7.

Piaci pozíció biztosítása – Növekedési potenciál erősítése

Piac- és versenyinformációk szisztematikus kinyerése, piaci esélyek és kockázatok időelőtti felismerése

Célzott kutatások végrehajtása

Információbeszerzés és -kiértékelés

Ügyfélszegmentálás

Adatok rövid tömör kiértékelése, sűrítés és ábrázolás

A rendezvény végére Ön:

  • Megismeri a szisztematikus versenyelemzés elemeit és módszereit
  • Felfedezi versenytársai erősségeit és gyengeségeit ezáltal részletes információkhoz jut az Ön ügyfeleiről
  • Megtudja, hogy mely információhiányok veszélyeztethetik a vállalat sikerét
  • Megtudja, hogy milyen hagyományos és modern forrásokat használhat fel az elemzéshez
Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 23. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 24. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 16.

Hogyan hassunk másokra? Mi van a beszéd mögött?

Két napos tréningprogramunk gyakorlatilag vezetői kommunikáció haladó szinten. Megismerheti a retorikai összefüggéseket a kommunikáció mögött.

A tréninget ajánlunk mindazon vezetőknek, akik

  • hisznek a kommunikáció erejében
  • munkaidejük nagy részében kommunikálnak, felelősséggel képviselik a munkatársaikat, munkájukat, társaságuk érdekeit
  • szeretnék mélyebben elsajátítani a sikeres kommunikáció mögötti retorikai összefüggéseket

A tréning témáiból:

  • A retorika gondolatok elrendezésének, megfogalmazásának és annak hatásos előadásának a tudománya: retorika, stilisztika, nyelvhelyesség
  • Kommunikációs felelősségvállalás
  • Karizmatikusság alapja
  • Az előadó és előadás szándéka

Találja meg saját kommunikációs stílusát, amely a sikeresség mérföldköve!

 

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 30. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 31. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

Innováció, fejlesztés, automatizáció. Ezek a folyamatok töltik ki a vállalatok mindennapjait, lépést kell tartani a fejlődéssel és ehhez már rég nem elegendő a benchmarking. A belső folyamatok fejlesztése és a változások adaptálása nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a szervezeti működés megfeleljen az elvárásoknak – elvárásoknak, melyek a munkavállalók, kollégák és a piac részéről érkeznek.

A folyamatok megszervezése, a változás beazonosítása, megfelelő előkészítése és kommunikálása, és ezekkel párhuzamosan a szervezetfejlesztés mind olyan lényegi tevékenységek a változásmenedzsment kapcsán, melyeket a vállalat alkalmazottai és a vezetőség együtt kell, hogy megvalósítsanak. A változásra való képesség beépítése a szervezeti működésbe tanulható, a szükséges képességek és kompetenciák elsajátíthatók, például a Változásadaptálás szemináriumon elhangzó szakértői előadásoknak köszönthetően!

Fókusztémák:

  • A folyamatszervezés és a változások beépítésének párhuzama
  • A változások jogi vonatkozásai, szerződésmódosítások és a társasági jog kérdései
  • Hatékony kommunikáció a változásmenedzsment során
  • A változás meghatározása – hogyan definiálja és vezesse elő a változást?
  • Vállalati változásmenedzsment, szervezetfejlesztési stratégia
  • A változáskezelés során alkalmazható leghatékonyabb módszerek és eszközök, best practice-ek
Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 31. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 31. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

Agile management, agile leadership workshopok

The walk continues…

A nap témái:

  • Leader versus Facilitator
  • Agilitás nem tankönyvi esetben
  • Retrospektív technikák
  • Agile Project Portfolio Management
  • Agile projekt KPI analízis
  • A Design Thinking eszközei
  • Beer Game, agile simulation game

A workshop szakmai partnere:

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 20. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 20. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 4.

Vegyen részt három napos rendezvényünkön és mélyedjen bele a transzferárazás legaktuálisabb kérdéseibe szakértők, vállalati szakemberek és a NAV szemüvegén keresztül!

A rendezvény fókuszában:

  • Transzferárazás aktuális kérdései – Lehetőségek és veszélyek a transzferárazásban
  • Dokumentáció: túl az elméleten - gyakorlati kérdések
  • Felelősség a nyilvántartás elkészítéséért
  • Csoporton belüli pénzügyi tranzakciók árazása
  • Mit vizsgál a NAV?
  • Árazási modellek a régióban
  • A legutóbbi törvény módosítások hatása a transzferár nyilvántartás készítésére

Szakembereink:

  • Girászin János, Partner - Transzferár Szolgáltatások, Niveus Consulting Grup
  • dr. Lakatos Mária, adjunktus, BME Pénzügyek Tanszék
  • Lakatos Zsuzsa, ügyvezető, transzferár- és adószakértő, Tax Revolutions Tanácsadó Kft.
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 21. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 22. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 4.

Bizonyára Ön is volt már részese olyan meetingnek vagy értekezletnek, amelynek vitája alatt nagyon kellemetlenül érezte magát és nem igazán tudta kezelni a helyzetet, főleg nem megfelelően képviselni az álláspontját. Márpedig a konfliktusokat kezelni kell, sőt konfliktusok nélkül nincs fejlődés, nincs előrehaladás.

Tréningünkön a résztvevők megtanulják helyesen kezelni a konfliktusokat, és profitálnak a mindennapi konfrontációkból!

Tréningünk kiváló útmutatást nyújt a konfliktuskezelési technikák tekintetében.

A program célja, hogy:

  • elméleti ismeretek és változatos gyakorlatok segítségével lehetőséget nyújtson Önnek arra, hogy megismerje és bővítse konfliktuskezelési repertoárját,
  • konfliktuselemzési módszerek révén fejlődjön a  konfliktusokhoz való helyzetfüggő hozzáállása,
  • formálódjon konfliktus-felfogási  szemlélete,
  • képes legyen  erőforrásként kezelni a konfliktusokat,
  • felkészítse Önt  a nehéz helyzetek kezelésére és elvárásainak világos, asszertív megfogalmazására.

A tréning tartalmából:

  • Viselje el a kritikát! - Készüljön fel a konfliktusokra! - Legyen kész tisztázni a konfliktushelyzeteket!
  • Tartsa kézben a konfliktusokat!
  • Különbözőségünk erőforrásként való hasznosításának lehetőségei
  • Konfliktus-elemzés másképp
  • Elméletek – módszerek – technikák a konfliktuskezelés szolgálatában

A tréningen:

  • a résztvevők foglalkozhatnak saját konfliktusaikkal, illetve a környezetükben zajló konfliktusokkal, azokra ránézhetnek elemző szemmel,
  • kérdőívek segítségével, valamint a csoporttól kapott visszajelzések által képet alkothatnak saját konfliktuskezelési repertoárjukról,
  • gondolkodhatnak a fejlődésük irányairól , ötleteket kaphatnak annak megvalósításához,
  • megismernek néhány konfliktus-megelőzési, illetve konfliktuskezelési technikát/ lehetőséget .
Rendezvény kezdete: 2017. Október 18. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 18. 17:00
Rendezvény ára: 129.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 99.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 1.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.