IIR Magyarország

AgiCon    Recrújitment    AgiCon Camp   Smart   E-közigazgatás

 
 
 
 

.

További témakörök

A konferencia kiemelt témái:

  • Az elektronikus ügyintézés tapasztalatai
  • A törvény alfejezete – e-azonosítás/e-aláírás/e-személyi
  • E-dokumentum tárolás, dokumentumkezelés és elektronizálás
  • ASP – eredmények, tapasztalatok
  • Szabályozott és Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások
  • Új kormányhatározat az egységes fejlesztői környezet kialakításáról
  • E-közmű a gyakorlatban
  • Önkormányzatok mobilalkalmazásai

Akiket már biztosan a konferencia előadói között köszönthetünk:

dr. Balogh Enikő , Főosztályvezető, Belügyminisztérium, Informatikai Helyettes Államtitkárság, Elektronikus Ügyintézési Felügyeleti Főosztály

dr. Dávid Róbert, Főosztályvezető, Belügyminisztérium, E-közigazgatási Főosztály

Gyertyánági András , E-közmű projektvezető, Lechner Nonprofit Kft.,

Kovács Tamás , Irodavezető-helyettes, Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal, Közigazgatás-Fejlesztési és Szervezési Iroda

Krucsó Balázs , Projektvezető, Magyar Államkincstár

Pataki Tamás , Business Development Manager DIMS, Canon Hungária Kft.

Dr. Rupp Zoltán , Projektigazgató, NISZ

 

Együttműködő partnereink:

Microsoft

 

Canon

Rendezvény kezdete: 2018. Március 06. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 06. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 19.
Speciális ár:

Közigazgatási intézmények számára

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

79.000 Ft+áfa /fő

Részvételi díj 2018. január 20-tól:

99.000 Ft+áfa /fő

Szolgáltató vállalatok számára:

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

149.000 Ft+áfa /fő

Részvételi díj 2018. január 20-tól:

169.000 Ft+áfa /fő

Helyszín: Courtyard by Marriott Budapest City Center

Az ügyfelek először a helpdesk-en/service desk-en keresztül ítélik meg a vállalatot!

Ez az a tény, amiről nagyon sokszor elfelejtkezünk, pedig köztudott, hogy amikor egy ügyfél betelefonál a helpdesk-hez, akkor olyan problémával fordul az ügyintézőhöz, aminél fontos, hogy azonnal, vagy nagyon rövid időn belül megoldódjon, vagy elintéződjön.
Mindemellett az is meghatározó, hogy szakmailag illetékes, kompetens kollegával tudjon beszélni az ügyfél, valamint legalább ennyire releváns, hogy adott esetben a helpdesk-es kollega tudjon fordítani a beszélgetés hangvételén és ne ugyanolyan „idegesen” tegye le a telefont a telefonáló, mint amilyen a hívás kezdetekor volt.

Szemináriumunk első napján vállalati ESETTANULMÁNYOK alapján tapasztalati gyakorlati példákon keresztül kerülnek bemutatásra mindazon témakörök és kérdések, amelyek meghatározzák a helpdesk/service desk napi munkáját, kihívások elé állítják az ezen a területen dolgozó kollegákat többek között azt, hogy Milyen elvárások vannak a helpdesk-es kollegákkal szemben?”, továbbá, hogy „Milyen jellegű személyiségjegyek fontosak ebben a pozícióban?”, „Mennyire lehet egy folyamatot automatizálni? Melyik folyamatot lehet, és melyiket nem?”, valamint választ keresünk arra is, hogy„Milyen típusú, milyen irányba történő beszámolóik vannak?”, és egyáltalán „Miként fogjunk hozzá reggel a munkához?”

A szeminárium második napján pedig interaktív tréning keretében helyzetgyakorlatok, szituációs gyakorlatok által nyújtunk megoldási lehetőségeket a kommunikáció, problémakezelés, konfliktuskezelés és stresszkezelés kihívásaira, többek között azokra a kérdésekre is, hogy „Miért eredményezhet flusztrációt, információvesztést a nem megfelelő kommunikáció? és „Milyen módon illeszthető az asszertivitás, mint kommunikációs eszköz a helpdesk munkájába?”

Rendezvényünk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Április 10. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 11. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 23.

A konferencia kiemelt témái:

  • Connected cars
  • Az e-mobilitás belülről, avagy egy elektromos autókat (is) használó cég tapasztalatai
  • Az elektromos autók töltése
  • A jelen és a jövő elektromos autói
  • E autók a céges flottában
  • Az önvezető autókról többféleképpen…
  • Az elektromos és önvezető autók biztosítása
  • A mobilitáshoz kapcsolódó legmodernebb online fizetési megoldások
  • A car sharing modell szerepe a cégek életében
  • A legfejlettebb vezetéstámogató rendszerek
  • A legmodernebb járműkövetési megoldások
  • Hogyan kapcsolódik egymáshoz a modern technika és az agrárszektor?

 

Akiket már biztosan a konferencia előadói között köszönthetünk:

Csáti Réka , Operatív igazgató, Jármű Kontroll Magyarország Kft.

Dr. Kristóf Péter , Az ExO Works és a Fasttrack Institute tanácsadója

Rácz Tamás , Értékesítési igazgató, Jármű Kontroll Magyarország Kft.

 

Együttműködő partnereink:

Citroen

Peugeot

 

Járműkontroll

 

Simple

 

OTP Mobil

Rendezvény kezdete: 2018. Április 17. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 17. 17:00
Rendezvény ára: 149.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 99.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 2.

A tréning témáiból:

  • Az Excel gyors és hatékony használata
  • Az adatbevitel meggyorsítása
  • Gyors eredmények az Excellel! – Képletek, függvények
  • Cellaformátumok
  • Tartományok, adatok elnevezése
  • Egyszerűsítse a napi rutin feladatok elvégzését!
  • A megértést támogató megjegyzések kezelése
  • Az adatérvényesség ellenőrzése
  • Adatlisták létrehozása, kezelése
  • Eredmények bemutatása grafikus eszközökkel
  • Adatfüggő formázások
  • Grafikonok készítése, egyedi beállításai
  • A feladatvégzés felgyorsítása makró készítésse
  • l Prezentáció elkészítése –Út a mesteri prezentáció felé

A tréning szakembere:

Kovalcsik Géza, ügyvezető, Help Key Bt.

Rendezvény kezdete: 2018. Április 18. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 19. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 2.

Bizonyára Ön is volt már részese olyan meetingnek vagy értekezletnek, amelynek vitája alatt nagyon kellemetlenül érezte magát és nem igazán tudta kezelni a helyzetet, főleg nem megfelelően képviselni az álláspontját. Márpedig a konfliktusokat kezelni kell, sőt konfliktusok nélkül nincs fejlődés, nincs előrehaladás.

Tréningünkön a résztvevők megtanulják helyesen kezelni a konfliktusokat, és profitálnak a mindennapi konfrontációkból!

Tréningünk kiváló útmutatást nyújt a konfliktuskezelési technikák tekintetében.

A program célja, hogy:

  • elméleti ismeretek és változatos gyakorlatok segítségével lehetőséget nyújtson Önnek arra, hogy megismerje és bővítse konfliktuskezelési repertoárját,
  • konfliktuselemzési módszerek révén fejlődjön a  konfliktusokhoz való helyzetfüggő hozzáállása,
  • formálódjon konfliktus-felfogási  szemlélete,
  • képes legyen  erőforrásként kezelni a konfliktusokat,
  • felkészítse Önt  a nehéz helyzetek kezelésére és elvárásainak világos, asszertív megfogalmazására.

A tréning tartalmából:

  • Viselje el a kritikát! - Készüljön fel a konfliktusokra! - Legyen kész tisztázni a konfliktushelyzeteket!
  • Tartsa kézben a konfliktusokat!
  • Különbözőségünk erőforrásként való hasznosításának lehetőségei
  • Konfliktus-elemzés másképp
  • Elméletek – módszerek – technikák a konfliktuskezelés szolgálatában

A tréningen:

  • a résztvevők foglalkozhatnak saját konfliktusaikkal, illetve a környezetükben zajló konfliktusokkal, azokra ránézhetnek elemző szemmel,
  • kérdőívek segítségével, valamint a csoporttól kapott visszajelzések által képet alkothatnak saját konfliktuskezelési repertoárjukról,
  • gondolkodhatnak a fejlődésük irányairól , ötleteket kaphatnak annak megvalósításához,
  • megismernek néhány konfliktus-megelőzési, illetve konfliktuskezelési technikát/ lehetőséget .
Rendezvény kezdete: 2018. Április 19. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 19. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.