IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

További témakörök

A legígéretesebb 21. századi üzleti trendek a vezetői eszköztárban!
Coaching szemlélet, helyzetfüggő,- és facilitatív vezetés a gyakorlatban

2018. május 9-10., Budapest

CEO -ként, HR- vezetőként, munkahelyi team vezetőjeként szakmailag kiválóan felkészült, erősen elkötelezett, magasan motivált munkatársakat szeretnénk magunk körül látni. Minél többet, annál jobb!

Elvárásunk az is, hogy ezek az emberek jól tudjanak egymással kommunikálni és együttműködni, mert az együttműködés által az eredményeik hatványozódni fognak. Így pontosabb lesz a helyzetértékelésük, jó döntéseket fognak hozni, kreatív és hatékony válaszokat fognak adni a mindennapi kihívásokra.

  • Hogyan lehet többlet teljesítményt kinyerni
  • a munkatársainkból,
  • az általunk vezetett team –ekből,
  • és nem utolsó sorban, önmagunkból?
  • Hogyan növelhetjük a vállalat eredményeit a költségek növelése nélkül?
  • Hogyan válhat hatékonyabbá a problémafeltárás?
  • Pontosabbá a helyzetértékelés?
  • Mivel érhetjük el, hogy minket válasszanak a jól képzett, használható emberek? És hosszabb távon is a cégnél maradjanak.

Az üzleti edzés (coaching), és csoportok esetében a facilitáció ezek és ezekhez hasonló válaszok megtalálásában támogatja a klienseit. A coaching outputja minden esetben egy

  • tudatosabb,
  • önmagára, a munkájára, a teljesítményére reflektáló,
  • a felelősséget inkább felvállaló ember,
  • akiben egészségesebb a változásokhoz való viszony,
  • fejlődőképesebb és fejlődő.

Csoportok, teamek esetében

  • nő az egymás iránt érzett bizalom szintje,
  • elmozdulnak egy őszintébb, nyíltabb kommunikáció irányába,
  • megtapasztalják, hogy képesek inspirálni egymást,
  • javul az együttműködésük minősége,
  • nő a munkateljesítmény.

A coaching szemléletű, facilitatív vezető ezeket az eredményeket képes szállítani. És nem azzal, hogy ő maga coachol vagy minden esetben ő maga vezetné, támogatná a csoport együttműködési, megbeszélési, problémafeltáró, probléma megoldó folyamatait. Hanem azzal a megközelítésmóddal, ahogy a vezetésre és a munkatársak irányítására fókuszál.

Dolgozzanak felelősség vállaló és motiváltabb munkatársakkal, kreatívabb csapatokkal Növeljék egyszerre a munkavállalók, a saját, és a vezetőik elégedettségi szintjét! Május 9-10. ideális időpont, hogy hozzákezdjünk ! Várjuk Önt is!

Rendezvény kezdete: 2018. Május 09. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 10. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 23.

A szakmai képzés lehetőséget kínál arra, hogy a szoftver által kínált lehetőségeket kihasználva a résztvevők maximálisan nyomonkövessék a szervezetben futó projekteket egyenként és egyidejűleg, akár összekapcsolva is. A Microsoft Project 2016 kiváló eszköz arra, hogy alkalmazásával hatékonyan menedzseljen és kövessen nyomon projekteket, biztosítva ezáltal a projektcélok megvalósulását.

A képzés témáiból:

 

Projekt-menedzsment alapismeretek

Az Microsoft Office Project eszközei

Információs eszközök

Nyomtatás, nyomtatási beállítások

Független ütemterv

Független erőforrás terv készítése

A projektköltségek meghatározása

A projekt végrehajtás előkészítése

A projekt végrehajtása

Több projekt összehangolása

 

Rendezvény kezdete: 2018. Május 15. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 16. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 30.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Tréningünk kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a résztvevők/ vezetők átlássák a vezetői működés szempontjából fontos eszköztár lehetőségüket olyan szempontból, hogy miként lehet egy csoportot, csapatot úgy működtetni, hogy a felelősségvállalás, a gondolkodás, a feladatok gördülékeny elvégzése, esetleg a kérés nélkül történő megoldások jelen legyenek az adott közösség életében.

A tréning tartalmából:

  • Mit jelent maga a kifejezés: proaktivitás.
  • Milyenek vagyunk, mikor „proaktívkodunk”? Proaktív kontra reaktív viselkedés – helyzetelemzések
  • Miben segít minket a proaktivitás ?
  • A proaktív személyiség: mennyire a személyiségünk része, avagy tanulható e ez a fajta attitűd?
  • Csapat építése, vezetése - PROAKTÍVAN
  • Proaktív coaching, mint a vezetői eszköztár alapvető módszere
Rendezvény kezdete: 2018. Június 05. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 06. 17:00
Részvételi díj: 259.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.

Egynapos szeminárium beszerzési/kereskedelmi/beszállítói-minőségfejlesztési szakemberek/vezetők/felsővezetők számára.

A rendezvény kiemelt témái:

  • Árajánlat, árképzés, kalkuláció
  • Termékfejlesztés és K+F a járműiparban
  • Az évenkénti árcsökkentések gyakorlata és hosszú távú fenntarthatósága, a vevő és a beszállító együttműködésével
  • A hazai járműipari beszállítói piac sajátosságai
  • Árkalkulációs stratégiák kialakítása
  • Bekerülés a vevőkhöz – beszállítói követelmények
  • Támogatások, pályázatok

Akiket már biztosan a szeminárium előadói között köszönthetünk:

Siklósi Imre , TQ Consulting Gazdasági Tanácsadó Központ Kft.

Szammer István , Ügyvezető igazgató, autopro.hu járműipari szakportál

Vári Attila , Járműipari ágazati központ vezető, IFUA Horváth & Partners Kft.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Június 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.

A közösségi média számtalan új alkalmazási lehetőséget nyújt a HR minden területén”

Eszközök, tippek és technikák, amelyek segítenek a közösségi média és a HR közös tevékenységének menedzselésében

Fókuszban:

  • A közösségi média ereje a vállalatok működésében, közösségi eszközök felhasználási területei, lehetőségei a HR munkájában
  • Recruitment & Employer branding – Toborzás és a munkáltatói márka építése, támogatása a közösségi média segítségével a dm-nél
  • Belső Social Media - Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak a NOKIA-nál
  • Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására
Rendezvény kezdete: 2018. Június 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.

A visszajelzéseknek sok célja van: motiváció, támogatás, elismerés, a bizalom mélyítése, alkalom teremtése arra, hogy visszajelzést kérjünk és adjunk egyben. Fontos, hogy elismerjük munkatársaink teljesítményét, és biztassuk őket, amikor jó munkát végeznek. Ugyanakkor fontos, hogy segítsünk másoknak megérteni a viselkedésük negatív következményeit, és olyan új viselkedésformák irányába terelni őket, amelyekkel hatékonyabban érhetik el mind a saját, mind pedig a szervezet céljait.

Vezetők számára is elengedhetetlen lenne, hogy folyamatos, de legfőképpen őszinteségen alapuló visszajelzést kapjanak környezetüktől és közvetlen beosztottjaitól.

A visszajelzés akkor igazán hatásos, KONSTRUKTÍV, ha nem egyirányú üzenetekből áll, hanem kölcsönös megbeszélésen alapul. Azaz, valójában nem csak „adásról”, hanem „fogadásról” is, azaz kölcsönös párbeszédről van szó.

A tréning tartalmából

Visszajelzés vezető és beosztott, valamint a csoporttagok között:

  • Hogyan jelezzen vissza beosztottjának / kollégájának?
  • Mikor, milyen esetekben adjon visszajelzést?
  • Hogyan közölje a kritikát, hogy ne sértsen, de mégis célba érjen?
  • Ismerje meg a különböző visszajelzés-technikákat
  • Tanuljon meg visszajelzést ne csak adni, hanem kapni is!
  • Hogyan fejlessze folyamatosan visszajelzés-kultúráját?
Rendezvény kezdete: 2018. Június 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 20. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 4.

Kulcsfontosságú tudnivalók az értékesítés és a szerződéskötések során felmerülő jogi kérdésekről

Előadó: dr. Fülöp László , Ügyvéd, Külkereskedelmi és gazdasági szakjogász, a Fülöp és Társa Ügyvédi Iroda vezetője

„A napi munkám során tudom alkalmazni az elhangzottakat.”

Vártlné Buzás Erika , Osztályvezető, OTP Bank Nyrt.

Rendezvény kezdete: 2018. Június 26. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 27. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 11.

Hogyan növelheti csapata hatékonyságát, produktivitását és teljesítményét?

2 napos vezetői képzés

A két napos tréningprogram a résztvevőknek abban nyújt támogatást, hogy a gyorsan változó ügyfél és vállalati elvárások tükrében a Call Centert, mint vállalati szervezeti egységet hogyan tudjákmég szervezettebben, eredményesebben és egyúttal „emberközpontúan” működtetni.

A tréning tartalmából

1. nap

A Call Center szerepe az ügyfélkapcsolatokban

A Call Center helye, szerepe és funkciója a vállalat életében

Az Ön szerepe, mint vezető személyé

Stratégiák az eredményorientált munkatársi vezetéshez

Értékelő párbeszéd vezetése

Vezérfonal az eredményes munkatársi beszélgetésekhez

Hatékony tervezés Ön és munkatársai részére

Műszakbeosztás tervezése a Call Centerben

 

2. nap

A megfelelő munkatársak megtalálása és fejlesztése

Kompetencia, képességek, készségek, üzleti potenciál beazonosítása

Fluktuáció csökkentése

Motiválás, konfliktusokkal szembeni megoldási stratégiák alkalmazása

A munkatársak teljesítményének növelése

Siker, elismerés, felelősség, karrier

A képzés szakembere: Katona Erzsébet, az ALITERA Ügyfélkapcsolati Kft. ügyvezetője

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 29. 17:00
Rendezvény ára: 199.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.