IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

Pénzügy, Kontrolling

Dash Board kialakítása PowerPivot alapokon Excelben

Szüksége lenne egy eszközre, ami megkönnyíti a Dash Board kialakítását, ami hatékony segítség lehet a döntés-előkészítésben?

Képzésünkön a résztvevők egy olyan speciális tudást sajátíthatnak el, amelyet oly kevesen ismernek és használnak az Excel milliónyi felhasználói közül.

A képzés elvégzésével a résztvevők képesek lesznek:

  • hatékonyan feldolgozni a rendelkezésére álló adatokat,
  • szemléletesen közzétenni a feldolgozás eredményét a munkatársak, felettesek, vagy a tulajdonosok számára,
  • megalapozott üzleti döntéseket hozni!

A képzés szólni kíván:

  • kontrollereknek, elemzőknek, pénzügyi/gazdasági szakembereknek – vezetői riportok professzionális és gyors összeállításához, adatelemzéshez
  • vezetőknek, döntéshozóknak – hogy megismerjék az excelben rejlő magasabb szintű lehetőségeket
  • projektvezetőknek – hogy ellenőrizni tudják, a tervhez képest mennyire tértek el.

A képzés szakembere: Kovalcsik Géza, ügyvezető, Help Key Bt.

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 30. 17:00
Részvételi díj: 369.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

Vegyen részt három napos rendezvényünkön és mélyedjen bele a transzferárazás legaktuálisabb kérdéseibe szakértők, vállalati szakemberek és a NAV szemüvegén keresztül!

A rendezvény fókuszában:

  • Transzferárazás aktuális kérdései – Lehetőségek és veszélyek a transzferárazásban
  • Dokumentáció: túl az elméleten - gyakorlati kérdések
  • Felelősség a nyilvántartás elkészítéséért
  • Csoporton belüli pénzügyi tranzakciók árazása
  • Transzferár-kiigazítás adózási vonatkozásai és adóellenőrzési tapasztalatok
  • Árazási modellek a régióban
  • Az adminisztratív terhek csökkentésének lehetőségei és veszélyei
  • A legutóbbi törvény módosítások hatása a transzferár nyilvántartás készítésére

Szakembereink:

  • Bagdi Lajos, Partner – Adótanácsadási Szolgáltatások, Niveus Consulting Group
  • Girászin János, Partner - Transzferár Szolgáltatások, Niveus Consulting Grup
  • dr. Lakatos Mária, adjunktus, BME Pénzügyek Tanszék
  • Lakatos Zsuzsa, ügyvezető, transzferár- és adószakértő, Tax Revolutions Tanácsadó Kft.
  • Orbók Ilona, Tax Manager, BDO Magyarország Adótanácsadó Kft. (egyeztetés alatt)
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 21. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 22. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 4.

Kihívások, feladatok és kérdések az utolsó pillanatban

A konferencia kiemelt témái:

  • Nyitóelőadás a felügyeleti szerepekről
  • Az adatszolgáltatással kapcsolatban felmerülő kérdések
  • Jelentési kötelezettség a MIFID II. alatt
  • Az ösztönzők világának átalakulása a MIFID II után
  • Az ügyfél-kiszolgálási folyamat átalakulása
  • A MIFID II szabályozás miatt szükséges IT fejlesztések
  • Befektető-védelem
  • Célpiaci információk és felhasználásuk
  • Mit várhatunk 2018-ban a MIFID II alkalmazásával kapcsolatban?

 

Rendezvény kezdete: 2017. Október 03. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 03. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 18.

Az Excel kiváló eszköze mindennapi munkájának megkönnyítésére. Számos lehetőséget kínál arra, hogy kimutatásait, adatait és a közöttük lévő összefüggéseket professzionálisan rögzítse, képletezze és prezentálja. Ehhez azonban alaposan ismernie kell azt az ezernyi funkciót, trükköt és szerteágazó lehetőséget, amellyel ezeket gyorsan és hatékonyan meg tudja valósítani.

A három napos képzés során:

  • megismerheti az objektum alapú programozást
  • elsajátíthatja a macro készítés lépéseit
  • esettanulmányokon keresztül tökéletesítheti Excel ismereteit!

A kurzus főbb témakörei:

  • Ismerkedés az objektum alapú programozással
  • Objektumok kezelése
  • A programírás felülete - A Visual Basic Editor megismerése
  • Az adatok helye a makrók működése közben
  • Tömbök és állandók kezelése Visual Basic nyelven
  • Eljárások paramétereinek a meghatározása
  • Programvezérlő utasítások használata
  • Ciklusszervező utasítások
  • Makró készítése felvétellel
  • Ismerkedés az Excel objektumaival
  • Bővítmények kezelése, létrehozása, beépítése az Excelbe
  • Excel menüszalag kezelése
  • A Word elérése Excel makróból
Rendezvény kezdete: 2017. Október 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 13. 17:00
Rendezvény ára: 369.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 349.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 21.
Helyszín: IIR Lounge

Felszakadozik a felhőzet?! – A felhőben tárolás kihívásai

Manapság már szinte nincs olyan vállalat, amely nem használna valamilyen felhő megoldást.

Egyes vállalatok kitették CRM, Sales támogató, vagy éppen levelezőrendszerüket is felhőbe.

Ami jelenleg kérdésként fogalmazódik meg a cégvezetés részéről, hogy nyilvános, magán felhőt használjanak-e, vagy csupán erőforrást, távkapacitást béreljenek , illetve, hogy mely vállalati folyamatot érdemes felhőbe tenni?

Rendezvényünkön bemutatjuk a felhő bevezetésének folyamatát a döntést megelőző és azt követő teendőket, hogy milyen költséghaszon elemzést célszerű végezni - a felhő megtérülése kapcsán a bevezetést megelőzően, valamint azt is, hogy „Milyen felhőszolgáltatást válasszunk? – a szállítói függés csökkentése” érdekében akár egylevelezőrendszer díjemelése kapcsán, vagy egy eddig ingyenes szolgáltatás fizetőssé tétele esetében.

Mindemellett a szerződéses keretek - a felhő jogi szabályozása is kiemelt helyet foglal el a tematikában, így nagy hangsúlyt fordítunk azon kérdés megválaszolására, hogy „Miért fontos, hogy a tender kiírása előtt legyen megírva a szerződés?”, valamint „Milyen fizikai adatbiztonság van a felhőben?” és „Milyen rendszereket és milyen módon lehet felköltöztetni felhőbe?”,tekintettel arra, hogy még mindigszámos bizonytalanság és pontatlanság kíséri a felhőbe költözés folyamatát az adatvédelem és IT biztonság kapcsán is.

Külön kiemeljük a felhő és GDPR esetében az egyetemleges felelősség kérdésétés az EU-n kívüli adattárolás aggályait, továbbá bemutatjuk azt is, hogy„Milyen módon lehet auditálni a felhőszolgáltatót?”

Idén január elején jelent meg az MNB részéről az az ajánlás, amely a „Pénzintézeti Felhő” feltételrendszerét határozza meg, de itt kell megjegyezni, hogy az ebben foglaltak más szektorbeli vállalatok számára is hasznosíthatóak, továbbá rendezvényünkön bemutatjuk a felhő technológia és adatmigráció kihívásait is.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Konferenciánk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

Együttműködő partnereink:

Forpsi  Aruba Cloud

 

Médiapartnerünk:

 
Rendezvény kezdete: 2017. Október 17. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 17. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

1 fő: 99.000. Ft + áfa

2 fő: 169.000. Ft + áfa

3 fő: 199.000. Ft + áfa

Fókuszban a 9-es, 15-ös és 16-os standardok

A szeminárium kiemelt témái:

  • A pénzügyi instrumentumok besorolása és értékelése
  • Az értékvesztés új megközelítése
  • Fedezeti ügyletek
  • A pénzügyi eszközök megjelenítése az IFRS 7 szerint
  • Az IFRS 15 főbb jellemzői
  • Az 5 lépéses modell
  • A szerződéshez kapcsolódó költségek
  • Teljesítések
  • A szerződéskötés költsége
  • A szerződésmódosítás kezelése
  • Áttérés az IFRS 15-re
  • AZ IFRS 16-os standard
  • Adózási kérdések
  • Az informatikai szakterület előtt álló kihívások – és megoldások
Rendezvény kezdete: 2017. November 07. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 08. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 22.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Fókuszban a MIFID II és a kereskedési platformok változásai

A lépcsőzetesen bevezetésre került REMIT szabályozás kapcsán két nagyobb változás határozza meg jelenleg a piaci szereplők mindennapjait.

Egyrészt a MIFID II, amely azért releváns most az energiacégeknek, mert bizonyos energiatermékek pénzügyi terméknek is minősülnek, ennek eredményeképpen más jelentési kötelezettség vonatkozik az egyes termékekre és más felügyelethez is tartozik majd ezek ellenőrzése.

A másik releváns változás a kereskedési platformokon bekövetkező változások.

Idén október 1-jétől átterelődik a kereskedés KP-ról a CEEGEX-re, de vajon milyen változásokat fog ez eredményezni a trader folyamatokban és a meglővő szerződésekben? Mindemellett tőzsdévé vált a HUPX, és megkezdi működését a HUDEX is, amely...

Kérdésként fogalmazódik meg a vállalatok részéről, hogy miként képzeli el a két hatóság az együttműködést és milyen változást fog gyakorolni a piacra, hogy a MEKH mellett az MNB is megjelenik felügyeleti ellenőrzőszervként.

Rendezvényünkön bemutatásra kerül, hogy mely energiatermék minősül egyben pénzügyi terméknek is,„Mely energetikai vállalat tartozik MIFID II alá is? Csak az fog MIFID II alá esni, aki eléri a határt?”, milyen módszertan alapján kerül kiszámolásra ennek meghatározása, mekkora többletterhet, jelentési kötelezettséget jelent adott vállalat számára ennek lejelentése, tehát „Milyen plussz jelentések és kötelezettségek terhelik Őket, ha a MIFID alá esnek?” és mennyiben változik a határidős vásárlások jelentése?

Mindemellett előadást hallhatnak résztvevőink arról is, hogy „Milyen változások lesznek októbertől az új gázévtől?”, továbbá „Hogyan olvad be a KP a CEEGEX-be?”,Milyen hatással lesz az energetikai társaságokra, hogy a HUPX is kiszervezi a derivatív kereskedést?,Melyik platform mit fog jelenteni? és vállalati ESETTANULMÁNYként került beillesztésre a tematikába, hogy „Milyen többletet tud a REMIT hozzáadni a tőzsdék saját ellenőrzéséhez a meglévő mechanizmusokon túl?”

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk felügyeleti, hivatali, szolgáltatói előadások és vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2017. November 09. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 09. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 22.
Speciális ár: Kedvezményes részvételi díj 1 fő részére 2017. szeptermber 22-ig 149 000 Ft+ÁFA . Abban az esetben ha a cég valamely kollégája (nem feltételünl ugyanaz a személy ) részt vesz a MIFID és a REMIT konferenciánkon is akkor a második rendezvényre 50 % kedvezményt biztosítunk.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.