IIR Magyarország

Emisszió    BI    AgiCon Camp   Ipar 4.0   E-közigazgatás

 
 

.

Konferencia

Kétnapos konferenciáinkon a gazdasági élet gyakorlati aspektusaira fókuszáló előadások, vitafórumok és kerekasztal-beszélgetések folynak. Elsősorban hazai és multinacionális közép- és nagyvállalatok felsővezetőinek, gyakorló szakembereinek tapasztalati beszámolóin, esettanulmányain keresztül kerülnek bemutatásra az üzleti világ aktuális témái, időszerű kérdései. A rendezvények keretein belül a résztvevőknek számos alkalmuk nyílik a tapasztalatcserére, kapcsolatépítésre, naprakész információk megszerzésére, a problémás kérdések megvitatására.

A konferencia kiemelt témái:

  • Biztosításértékesítés a változó jogszabályi környezetben
  • Élet az etikus életbiztosítási ajánlást követően
  • Hol és merre tart a digitalizáció a biztosításban?
  • Insurtech – a szolgáltató szemével
  • Pénzmosás vagy szabályozás elleni küzdelem a biztosítóknál
  • Csalások hatékony felderítése a biztosítóknál
  • A klímaváltozás-, illetve az időjárás által okozott károk hatása a biztosítási szektorra
  • Insurance 4.0 – Új utak a biztosítói gondolkodásban

Akiket már biztosan a konferencia előadói között köszönthetünk:

  • Bácsfalvi Mihály , Vezérigazgató-helyettes, Groupama Biztosító Zrt.
  • dr. Búzás Pál , Adminisztrációs és kockázatkezelési igazgató, CIG Pannónia Életbiztosító
  • Hajas Gábor , Vállalati kockázatvállalási igazgató, Generali Biztosító Zrt.
  • Halmai Zoltán , Chief Risk & Compliance Officer, MetLife
  • Krizsán Erika , Managing Director, Insurance Factory Consulting & Training
  • Takácsyné dr. Peroganics Enikő , Szenior jogtanácsos, K&H Biztosító Zrt.
Rendezvény kezdete: 2018. Január 31. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Január 31. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 22.
Speciális ár:

Jelentkezzen együtt az

Adatvédelmi aktualitások a pénzügyi szektorban
és a
Biztosítási Fórum rendezvényünkre

249.000 Ft + áfa / fő áron!

 

Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

A konferencia és a workshop kiemelt témái:

  • A BI terület helyzete a világban és Magyarországon – Ég és föld a különbség?
  • Machine learning a gyakorlatban – esettanulmány
  • Cloud BI vs. On-premise megoldások
  • Adatvagyon, BIG DATA, IoT
  • Önkiszolgáló BI kialakítása nagyvállalati környezetben
  • Hol tart Európa és Magyarország az adatgazdaság megvalósításában?
  • Hogyan változtathatja meg egy cég működését a BI rendszerek használata?
  • A hatékony dashboard tervezés
  • GDPR és más jogi vonatkozások
  • BI szakemberek toborzása, kiválasztása és oktatása
  • Hogyan változtathatja meg egy cég működését a BI rendszerek használata?
  • Az adatbányászat jogi kérdései
  • Ügyfélmegtartási praktikák
  • Márkaépítés a számok tükrében
  • A CRM elemzés szerepe a marketing munkában
  • Az adatok szerepe a marketingkampányok tervezése során

 

 

Együttműködő partnereink:

 

Grape

Bancard

Médiapartnereink:

Computerworld

 

 

 

 
Rendezvény kezdete: 2018. Február 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 21. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 5.
Speciális ár: BI megoldásokat használó vállalatok munkatársai számára:
Kedvezményes regisztráció díj 2018. január 5-ig:

Konferencia: 79.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 79.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 129.000 Ft + áfa / fő

Regisztrációs díj 2018. január 6-tól:

Konferencia: 99.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 99.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 149.000 Ft + áfa / fő

BI megoldásokat szolgáltató, tanácsadó vállalatok:

Kedvezményes regisztráció díj 2018. január 5-ig:

Konferencia: 149.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 149.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 199.000 Ft + áfa / fő

Regisztrációs díj 2018. január 6-tól:

Konferencia: 169.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 169.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 219.000 Ft + áfa / fő

Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

A konferencia kiemelt témái:

  • Az elektronikus ügyintézés tapasztalatai
  • A törvény alfejezete – e-azonosítás/e-aláírás/e-személyi
  • E-dokumentum tárolás, dokumentumkezelés és elektronizálás
  • ASP – eredmények, tapasztalatok
  • Szabályozott és Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások
  • Új kormányhatározat az egységes fejlesztői környezet kialakításáról
  • E-közmű a gyakorlatban
  • Önkormányzatok mobilalkalmazásai

Akiket már biztosan a konferencia előadói között köszönthetünk:

dr. Balogh Enikő , Főosztályvezető, Belügyminisztérium, Informatikai Helyettes Államtitkárság, Elektronikus Ügyintézési Felügyeleti Főosztály

dr. Dávid Róbert, Főosztályvezető, Belügyminisztérium, E-közigazgatási Főosztály

Gyertyánági András , E-közmű projektvezető, Lechner Nonprofit Kft.,

Kovács Tamás , Irodavezető-helyettes, Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal, Közigazgatás-Fejlesztési és Szervezési Iroda

Krucsó Balázs , Projektvezető, Magyar Államkincstár

Dr. Rupp Zoltán , Projektigazgató, NISZ

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 06. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 06. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 19.
Speciális ár:

Közigazgatási intézmények számára

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

79.000 Ft+áfa /fő

Részvételi díj 2018. január 20-tól:

99.000 Ft+áfa /fő

Szolgáltató vállalatok számára:

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

149.000 Ft+áfa /fő

Részvételi díj 2018. január 20-tól:

169.000 Ft+áfa /fő

„Az alapvető probléma, hogy nincs mennyiségi és minőségi pályázó”

A változó munkaerő-piac és a változó piaci igények nem kis kihívás elé állítják a HR szakembereket Magyarországon, a régióban, és mondhatni egész Európában.

„Most már az interjúztatónak is meg kell győznie a jelöltet arról, hogy Ő a pozícióra alkalmas személy!”

Merőben más feladatokkal szembesülnek az ezen a területen tevékenykedő szakemberek jelenleg, mint amikkel korábban találkoztak.

Eddig mennyiség volt, de minőség nem, most egyik sincs!

Nem kérdés, hogy változtatni kell a HR stratégián a munkaerő-toborzás tekintetében, a kérdés az, hogy Milyen módon szükséges az értékesítési csatornák, marketing eszközök fejlesztése,hogy valóban elérjék leendő munkavállalót? és melyek azok a toborzási módszerek, megoldások, mellyel növelhető a hatékonyság, a potenciális célcsoport elérése?

Rendezvényünkön bemutatásra kerülnek mindazon vállalati válaszok, megoldások, stratégiák, melyek a jelenlegi munkaerő-piaci helyzet, a munkaerő-hiány kezelésére szolgálnak, többek között, hogy az employer branding miként szolgálja a HR célját a toborzás során, hogy miért kimagasló és hogyan működtethető hatékonyan a dolgozói ajánlás rendszere a megüresedett pozíciók betöltésénél.

Nincs ember: annyi rossz önéletrajz érkezik be, nincs idő a folyamatra, ezt le lehetne szűrni!

A szakemberek felismerték, hogy nincs már idő a pozíciók meghirdetésénél hetekig, hónapokig többkörös interjúztatást alkalmazni, ezért a toborzás automatizálása szükséges, hogy minél inkább gyorsítható legyen a kiválasztás folyamata.

Mindemellett nem kis kihívás elé állítja a vállalati HR-esket, a különböző generációk együtt, egy helyen dolgozása és egyre nagyobb jelentőséggel bír a már meglévő dolgozók megtartása.

Többek között ezeket az aktualitásokat,megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2018. Március 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 20. 17:00
Rendezvény ára: 179.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 2.

Fókuszban:

  • Az Intelligens Hálózat M intaprojekt tapasztalatainak bemutatása
  • Villamosenergia tárolók helyzete, jövőbeni szerepe, szabályozói kihívások
  • Közcélú energiatároló telepítés tapasztalatai és az E.ON smart projektjei
  • A közcélú hálózatok kihívásai és jövője
  • Okos hálózat, tudatos adatvédelem; A GDPR szépségei és kihívásai
  • Az IoT szerepe az okos mérés evolúciójában
  • Smart Home fejlesztések
  • Smart City esettanulmányok

A rendezvény szakemberei között:

  • Demeter Gábor, stratégiai tervező, Stratégiai Csoport, Városfejlesztési Osztály, Településfejlesztési Főosztály, Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
  • Dr. Grabner Péter, energetikáért felelős elnökhelyettes, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
  • Hajdú-Benkő Zoltán , osztályvezető, Hálózati Innovációs Osztály, NKM Áramhálózati Kft.
  • dr. Hári Anita, jogtanácsos, MVM BSZK Zrt.
  • Központi Okos Mérés Zrt. képviselője
  • Mátyus László , S mart City vezető szakértő, EDC Debrecen Város- és Gazdaságfejlesztési Központ
  • Okos Jövő Innovációs Klaszter képviselője
  • Szász Lajos, üzletfejlesztési szakértő, E2 Hungary Zrt.
  • dr. Táczi István, Hálózati Innovációs Osztály, E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt.
  • Veisz Imre, hálózati stratégiai vezető, E.ON Hungária

Médiapartnerünk:

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 27. 0:00
Rendezvény vége: 2018. Március 27. 0:00
Rendezvény ára: 179.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 9.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.