IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Konferencia

Kétnapos konferenciáinkon a gazdasági élet gyakorlati aspektusaira fókuszáló előadások, vitafórumok és kerekasztal-beszélgetések folynak. Elsősorban hazai és multinacionális közép- és nagyvállalatok felsővezetőinek, gyakorló szakembereinek tapasztalati beszámolóin, esettanulmányain keresztül kerülnek bemutatásra az üzleti világ aktuális témái, időszerű kérdései. A rendezvények keretein belül a résztvevőknek számos alkalmuk nyílik a tapasztalatcserére, kapcsolatépítésre, naprakész információk megszerzésére, a problémás kérdések megvitatására.

Fókuszban:

  • Az Intelligens Hálózat Mintaprojekt tapasztalatainak bemutatása
  • Villamosenergia tárolók helyzete, jövőbeni szerepe, szabályozói kihívások
  • Közcélú energiatároló telepítési tapasztalatai és az E.ON smart projektjei
  • A közcélú hálózatok kihívásai és jövője
  • Okos hálózat, tudatos adatvédelem; A GDPR szépségei és kihívásai
  • Az IoT szerepe az okos mérés evolúciójában
  • Smart Home fejlesztések
  • Smart City esettanulmányok – Győr & Debrecen

A rendezvény szakemberei között:

  • Demeter Gábor, stratégiai tervező, Településfejlesztési Főosztály, Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
  • Dr. Grabner Péter, energetikáért felelős elnökhelyettes, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
  • Hajdú-Benkő Zoltán , osztályvezető, Hálózati Innovációs Osztály, NKM Áramhálózati Kft.
  • Dr. Hári Anita, jogtanácsos, MVM BSZK Zrt.
  • Kudor Attila , társelnök, Okos Jövő Innovációs Klaszter
  • Mátyus László, Smart City vezető szakértő, EDC Debrecen Város- és Gazdaságfejlesztési Központ
  • Reizer Levente, Elektromos Autó és Infrastruktúra Menedzser, Nissan Közép-Kelet Európai Régió
  • Szász Lajos, üzletfejlesztési szakértő, E2 Hungary Zrt.
  • Táczi István, Hálózati Innovációs Osztály, E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt.
  • Veisz Imre, hálózati stratégiai vezető, E.ON Hungária

Médiapartnereink:

 

 

innotéka

 

Energiaporta

 
 
Rendezvény kezdete: 2018. Április 24. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 24. 17:00
Részvételi díj: 179.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 9.
Helyszín: Boscolo Luxury Hotel Budapest

Fókuszban:

  • Hol tartanak a fejlesztések és milyen lehetőségek nyílnak meg a PSD2 és az azonnali fizetési rendszer által?
  • Digitális megoldások az erős ügyfél-autentikációra
  • Hogyan hat a PSD2 és az azonnali átutalás a kártyapiacra?
  • Fintech cégek apénzügyi szférában–(még mindig) félünk tőlük vagy (már) szeretjük őket?
  • Számlanyitás a fotelből: a banki videó-azonosítás technológiája
  • Erste George & RBI Elavator Lab
  • Innovációk és trendek a digitális fizetések területén, innovatív payment megoldások
  • Mobilfizetés: áttörés lesz-e 2018 a használat tekintetében?
  • Mi várható az elfogadói oldalon , hogyan hat ráaz azonnali fizetési rendszer bevezetése?
  • Blockchain a banki világban

Akikkel már biztosan együtt „kártyázhat”:

  • Bakonyi András, Card Acquiring Group Product Manager, Raiffeisen Bank International AG
  • Braun Csaba, Senior Card Manager, Banking Department, Bank of China CEE Headquarter, Bank of China (Hungary) Close Ltd.
  • Csákay Mátyás, informatikai vezető, MagNet Bank Zrt.
  • Deák András, SmartCommerce Divízió Igazgató, Next Wave Europe Kft.
  • Dirk Brackenier, CEO, SIA Central Europe Zrt.
  • Eölyüs Endre, Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgató, Mastercard
  • Fáykiss Péter, igazgató, Makroprudenciális Igazgatóság, Magyar Nemzeti Bank
  • Fóti Gábor, főosztályvezető, Napi Pénzügyek / Termékmenedzsment, K&H Group
  • Gáborjáni Szabó Ákos, ügyvezető igazgató - informatikai, projekt-menedzsment és e-csatornák, GRÁNIT Bank Zrt.
  • Giret Gergely, vezérigazgató, Magyar Kártya Zrt.
  • Homa Péter, szerkesztő, Bankkártya.hu és Fizessgyorsan.hu
  • Kiss Ede, Country Manager Hungary, VISA Europe
  • Kiszely Róbert, Director of Professional Services, CAPSYS Informatikai Kft.
  • Kovács Szabolcs, regionális termékértékesítési vezető, Mastercard
  • Lévai Tamás, termékfejlesztési senior manager, OTP Bank Nyrt.
  • Lukácsi Zoltán, ügyfél- és termékmarketing üzletág vezető, Magyar Cetelem Bank Zrt.
  • Nagy Gábor, Account Executive, NCR Magyarország Kft.
  • Nagy László Nándor, rovatvezető, szerkesztő, Világgazdaság
  • Németh Norbert, Account Service Manager, IDEMIA
  • Országh Örs, helyettes ügyvezető, Blockchain Competence Center
  • Pávlicz György, információbiztonsági vezető, K&H Bank Zrt.
  • Maurizio Poletto, MD, Head of Design, BeeOne GmbH, Erste Group
  • Séra András, Lakossági Digitális Csatornák, osztályvezető, Erste Bank Hungary Zrt.
  • SIA Central Europe Zrt. képviselője
  • Sütő Ágnes, területi vezető, Magyar Bankszövetség
  • Szalai Péter, szenior menedzser, Pénzügyi Kockázatkezelési Tanácsadás, KPMG Tanácsadó Kft.
  • Szebellédy Balázs, tanácsadási vezető, CAPSYS Informatikai Kft.
  • Szetnics László, regionális üzletfejlesztési vezető, Mastercard
  • Takács Kristóf, vezető közgazdasági elemző, Magyar Nemzeti Bank

Kiemelt együttműködő partnereink:

MasterCard

 

SIA

 

 

 

Együttműködő partnereink:

      Capsys

 

 

 

ingenico

 

KPMG

 

ncr

 

Six

 

       

 

Médiapartnereink:

 

Bankweb

 

Computerworld

 
 
 
 
Rendezvény kezdete: 2018. Április 24. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 25. 17:00
Részvételi díj: 259.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 9.
Helyszín: Boscolo Luxury Hotel Budapest

Jelen időszak bővelkedik tennivalókkal a banki fraud szakemberek számára is. A közelgő GDPR életbelépés és a PSD2 (valamint párhuzamosan az azonnali fizetési rendszer) bevezetése miatt át kell gondolni a folyamatokat, megtalálni, felmérni és amennyire lehet, megelőzni a lehetséges kockázatokat. Áprilisi fraud konferenciánk így nem meglepő módon erre a két területre fókuszál , de nem maradhatnak ki idén sem a digitalizáció térnyerésével felerősödő IT csalások, és üde színfoltként egy kríziskommunikációs tanácsadó is megosztja tudását a bankot és ügyfeleit érintő támadások kommunikációs kezelésének lehetőségeiről.

  •  A harmadik feles szolgáltatók személyében új szereplők belépése várható a piacra, de hogyan tudja megvédeni a bank azon ügyfeleket, akik egy harmadik félnek fogják megadni az adataikat?
  •  Adatvédelmi szempontból milyen aggályok merülnek fel a profilozást illetően?
  •  Ha jogvita merül fel egy el nem ismert tranzakció miatt, akkor ki lesz a döntő fél?
  •  Pontosan tudjuk-e, hogy milyen adatokat kezelünk az ügyleteink során?
  •  Hogyan lehet nagy biztonsággal az ügyfél személyét megállapítani?

 A fórum szakemberei:

Bőhm Kornél, alapító, Spindoc Kommunikációs Hálózat

Dr. Csorbai Hajnalka, stratégiai igazgató, Opten Kft.

Jakab Péter, főosztályvezető, Bankbiztonsági Főosztály, Raiffeisen Bank Zrt.

Lévai Szabolcs, Információbiztonsági Operatív Központ, csoportvezető, K&H Bank Zrt.

Pávlicz György, információbiztonsági vezető, K&H Bank Zrt.

 

Salamon Péter, uniós támogatások ellenőrzési szakértője

Szalai Péter, Szenior menedzser, Pénzügyi Kockázatkezelési Tanácsadás, KPMG Tanácsadó Kft.

Szebellédy Balázs, senior consultant, Capsys Informatika Kft.

Weissmüller Gábor, CSIS Central European Cluster Investigator, Citibank Europe plc Magyarországi Fióktelepe

Wieland Zsolt, compliance igazgató, K&H Bank Zrt.

 

Együttműködő partnereink:

 

KPMG

 

Opten

 

 

Rendezvény kezdete: 2018. Április 25. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 25. 17:00
Részvételi díj: 179.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 9.
Speciális ár: Kártyapiac 2018 konferencia 1. nap + Pénzintézeti Fraud

259.000 Ft + áfa / fő

Pénzintézeti Fraud 2 fő részére:

259.000 Ft + áfa

Helyszín: Boscolo Luxury Hotel Budapest

„Az alapvető probléma, hogy nincs mennyiségi és minőségi pályázó”

A változó munkaerő-piac és a változó piaci igények nem kis kihívás elé állítják a HR szakembereket Magyarországon, a régióban, és mondhatni egész Európában.

„Most már az interjúztatónak is meg kell győznie a jelöltet arról, hogy Ő a pozícióra alkalmas személy!”

Merőben más feladatokkal szembesülnek az ezen a területen tevékenykedő szakemberek jelenleg, mint amikkel korábban találkoztak.

Eddig mennyiség volt, de minőség nem, most egyik sincs!

Nem kérdés, hogy változtatni kell a HR stratégián a munkaerő-toborzás tekintetében, a kérdés az, hogy Milyen módon szükséges az értékesítési csatornák, marketing eszközök fejlesztése,hogy valóban elérjék leendő munkavállalót? és melyek azok a toborzási módszerek, megoldások, mellyel növelhető a hatékonyság, a potenciális célcsoport elérése?

Rendezvényünkön bemutatásra kerülnek mindazon vállalati válaszok, megoldások, stratégiák, melyek a jelenlegi munkaerő-piaci helyzet, a munkaerő-hiány kezelésére szolgálnak, többek között, hogy az employer branding miként szolgálja a HR célját a toborzás során, hogy miért kimagasló és hogyan működtethető hatékonyan a dolgozói ajánlás rendszere a megüresedett pozíciók betöltésénél.

Nincs ember: annyi rossz önéletrajz érkezik be, nincs idő a folyamatra, ezt le lehetne szűrni!

A szakemberek felismerték, hogy nincs már idő a pozíciók meghirdetésénél hetekig, hónapokig többkörös interjúztatást alkalmazni, ezért a toborzás automatizálása szükséges, hogy minél inkább gyorsítható legyen a kiválasztás folyamata.

Mindemellett nem kis kihívás elé állítja a vállalati HR-esket, a különböző generációk együtt, egy helyen dolgozása és egyre nagyobb jelentőséggel bír a már meglévő dolgozók megtartása.

Többek között ezeket az aktualitásokat,megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK és szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2018. Május 15. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 15. 17:00
Részvételi díj: 179.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 13.

Napjainkra a kapcsolattartás, az ügyfélszolgálat, valamint az ügyfélkapcsolatok minősége lett a sok-sok hasonló termék és szolgáltatás közötti választás egyik legfontosabb szempontja.

A rengeteg kommunikációs felület megjelenésével az információcsere felgyorsult, és a világ se perc alatt tele lett tudatos ügyfelekkel. Legyen szó bármely termékről vagy szolgáltatásról, az ügyfelek egyre inkább tisztában vannak azzal, hogy milyen lehetőségek közül választhatnak, és a legkisebb nemtetszés is átirányíthatja őket a versenytársakhoz.

Az ügyfelek számára kiemelt fontosságú lett az elérhető, gyors, pontos tájékoztatást adó ügyfélszolgálat, ezért a vállalatok részére is elengedhetetlenné vált az ügyfélközpontú gondolkodás, és az ügyfélelégedettség növelését célzó fejlesztések, új technológiák beszerzése.

Manapság gyakran találkozni azzal, hogy a Call Centert Kontakt Centerek váltják fel, az ügyfélszolgálatos munkatársak munkáját pedig egyre inkább a mesterséges intelligencia és különböző robottechnológiák segítik a mindennapokban. Mik a mai trendek és milyen változások várhatóak a jövőben a call centereken és az ügyfélszolgálatokon?

Ezzel a kérdéskörrel foglalkozik Digitális Call Center elnevezésű kétnapos szakkonferenciánk, ahol szakértők segítségével esettanulmányok, előadások, kerekasztal-beszélgetés keretében keressük a választ az ügyfélszolgálatok aktuális kihívásaira.

Fókuszban:

  • Mit értünk digitális call center alatt?
  • A Call Center jóbarátja: az e-mailes ügyfélkiszolgálás
  • Omnichannel stratégia – Hogyan biztosítható a folyamatos ügyfélélmény?
  • „Ügyfélbotok” – Chatbotok és robotok az ügyfélszolgálaton
  • Hangadatbányászat
  • Ügyfélelégedettség – Új technológiák, új mérésirendszerek
  • Egységes ügyfélkezelés – Call Center és HelpDesk integritásának kérdése
  • Fókuszban a GDPR – Felvezető előadás és kerekasztal-beszélgetés
  • A digitális Call Center jövője – avagy mit várnak el a fiatalok az ügyfélszolgálatoktól?
  • Digitális megoldások a munkaerőhiány ellen
  • Hogyan lehet egy „utcáról beeső embert” minél hamarabb beültetni az ügyfélszolgálatra/Call Centerbe?
  • Ügyfélszolgálati Outsourcing
  • Ügyfélszolgálati burnout kontra digitalizáció

 Szakmai Partnerünk és Kiállítónk:

Rendezvény kezdete: 2018. Május 15. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 16. 17:00
Részvételi díj: 259.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 13.

Fókuszban:

  • Tesztelés az autóiparban - Challenges in TCP/IP protocol testing for ECUs
  • KUKA Mobilis robotok és az Industry 4.0 – Napjaink kihívásai a mobilis robotok és tesztelésük területén
  • Út a Téli Olimpiára
  • Agilis testmanagment kihívások
  • How to Scale Scrum with LeSS
  • Continous Delivery és a tesztelés kapcsolata
  • Keyword driven testing in theory & practice
  • Specification by Example újratöltve

Szakmai együttműködő partnerünk: Hungarian Testing Board

 

Szakembereink, akiket és akikkel már biztosan tesztelhet idén:

  • Baji Bence, a mobilis robot szoftver vezető tesztelője, KUKA Robotics Hungária Ipari Kft.  
  • Bánki Orsolya , Quality Management csoport vezető, Magyar Telekom Nyrt.
  • Bolla Dávid , Verification Engineer, Ericsson
  • Dr. Csákó Tamás,   Software Testing Manager, Head of QA Department Szeged , EPAM Systems
  • Csincsák Árpád ,  teszt vezető, GE Healthcare
  • Hamar Zoltán , műszaki vezető, Autóipari Próbapálya Zala Kft.
  • Hargitai Zsolt, Hungarian Testing Board
  • Ignácz Lívia , QA Manager, Magyar Telekom Nyrt.
  • Komlósi István , a robot navigációs terület vezető fejlesztője, KUKA Robotics Hungária Ipari Kft.  
  • Nagy Paul Andrei, Lean and Agile Coach, Nokia
  • Nemesi Péter Balázs, tesztmenedzser, Azonnali Fizetési Rendszerek, Budapest Bank
  • Németh Levente , R&D Manager, AirFrame System Verification, Nokia
  • Antunes Nuno , Conformance Test Engineer, Robert Bosch
  • Schaffhauser Balázs, szakmai vezető, Passed Informatika Kft.
  • Szenfner János, QA Manager, XAPT
  • Szőke Ármin , szakmai vezető, Passed Informatika Kft.
  • Trenyik Ádám, Solution Test Architect, NNG

 

Együttműködő partnerünk:

Passed

Rendezvény kezdete: 2018. Május 30. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 30. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 129.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.
Speciális ár:

Szoftvertesztelés 2018 konferencia (május 30.)+ QA workshop ( június 7.):

2018. április 20-ig: 199.000 ft + Áfa

2018. április 21-től: 219.000 Ft + Áfa

QA workshop ( június 7.):

2018. április 20-ig: 129.000 ft + Áfa

2018. április 21-től: 169.000 Ft + Áfa

Soft Café – délutáni mini workshop – május 29.

29.000 Ft + Áfa

A gázszektor szereplőit nagyon is foglalkoztatja a kérdés, hogy milyen strukturális változások vannak jelenleg folyamatban, mik a stratégiai elképzelések a földgázelosztásban és az egyetemes szolgáltatások esetében, illetve a gázbeszerzés kapcsán tárgyalnak-e a hosszú távú szerződésről, vagy más irányú beszerzést terveznek?

Mindemellett konferenciánk kiemelt témája, hogymilyen szinten állnak jelenleg a piaci szereplők a nominálás és adatszolgáltatás folyamatában, így Hivatali, kereskedői, elosztói, szállítói és technikai fejlesztői oldalról is fontos bemutatni mindazon aktualitásokat, melyek meghatározzák a piac működését.

Rendezvényünkön továbbá bemutatásra kerülnek az EU-s szabályozások magyarországi implementálásai:EU-s network kódok harmonizációja, az ÜKSZ felülvizsgálata és a folyamat jelen állapota, a regionális együttműködés - SOS rendelet felkészülési időszaka is.

Most egyre nagyobb jelentőséggel bírnak az ellátásbiztonság, orosz-ukrán kapcsolatok, a szállítási útvonalak diverzifikálása, vezetéképítések, az infrastruktúrafejlesztések és az LNG aránya az európai és a nemzetközi gázkereskedelemben, tekintettel arra, hogy vannak olyan szcenáriók mely szerint érdemes felkészülni arra, hogy„Mi történik, ha bezár a keleti betáplálási pont 2020 után?”

Konferenciánkon bemutatjuk mindazokat az aktualitásokat, amelyek meghatározzák a gázpiac szereplőinek mindennapjait, választ és megoldást kínálunk a felmerült kérdésekre és rendezvényünk lehetőséget, fórumot nyújt arra, hogy a szakma képviselői mindezeket a kérdéseket megvitassák.

Többek között ezeket az aktualitásokat és nehézségeket veszi sorra rendezvényünk kormányzati – jogalkotói,hatósági, hivatali, szakmai szervezetek és szolgáltatói előadások, valamint vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Médiapartnerünk:

innotéka

Rendezvény kezdete: 2018. Június 05. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 06. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.