IIR Magyarország

Proaktív vezető    Röntgenszemek    Ms project   Ipar 4.0   Marketing restart

 
 

.

Konferencia

Kétnapos konferenciáinkon a gazdasági élet gyakorlati aspektusaira fókuszáló előadások, vitafórumok és kerekasztal-beszélgetések folynak. Elsősorban hazai és multinacionális közép- és nagyvállalatok felsővezetőinek, gyakorló szakembereinek tapasztalati beszámolóin, esettanulmányain keresztül kerülnek bemutatásra az üzleti világ aktuális témái, időszerű kérdései. A rendezvények keretein belül a résztvevőknek számos alkalmuk nyílik a tapasztalatcserére, kapcsolatépítésre, naprakész információk megszerzésére, a problémás kérdések megvitatására.

A konferencia kiemelt témái:

  • Biztosításértékesítés a változó jogszabályi környezetben
  • Élet az etikus életbiztosítási ajánlást követően
  • Hol és merre tart a digitalizáció a biztosításban?
  • Insurtech – a szolgáltató szemével
  • Pénzmosás vagy szabályozás elleni küzdelem a biztosítóknál
  • Csalások hatékony felderítése a biztosítóknál
  • A klímaváltozás-, illetve az időjárás által okozott károk hatása a biztosítási szektorra
  • Insurance 4.0 – Új utak a biztosítói gondolkodásban

Akiket már biztosan a konferencia előadói között köszönthetünk:

  • Bácsfalvi Mihály , Vezérigazgató-helyettes, Groupama Biztosító Zrt.
  • dr. Búzás Pál , Adminisztrációs és kockázatkezelési igazgató, CIG Pannónia Életbiztosító
  • Hajas Gábor , Vállalati kockázatvállalási igazgató, Generali Biztosító Zrt.
  • Halmai Zoltán , Chief Risk & Compliance Officer, MetLife
  • Krizsán Erika , Managing Director, Insurance Factory Consulting & Training
  • Takácsyné dr. Peroganics Enikő , Szenior jogtanácsos, K&H Biztosító Zrt.
Rendezvény kezdete: 2018. Január 31. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Január 31. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 22.
Speciális ár:

Jelentkezzen együtt az

Adatvédelmi aktualitások a pénzügyi szektorban
és a
Biztosítási Fórum rendezvényünkre

249.000 Ft + áfa / fő áron!

 

A konferencia és a workshop kiemelt témái:

  • A BI terület helyzete a világban és Magyarországon – Ég és föld a különbség?
  • Machine learning a gyakorlatban – esettanulmány
  • Cloud BI vs. On-premise megoldások
  • Adatvagyon, BIG DATA, IoT
  • Önkiszolgáló BI kialakítása nagyvállalati környezetben
  • Hol tart Európa és Magyarország az adatgazdaság megvalósításában?
  • Hogyan változtathatja meg egy cég működését a BI rendszerek használata?
  • A hatékony dashboard tervezés
  • GDPR és más jogi vonatkozások
  • BI szakemberek toborzása, kiválasztása és oktatása
  • Hogyan változtathatja meg egy cég működését a BI rendszerek használata?
  • Az adatbányászat jogi kérdései
  • Ügyfélmegtartási praktikák
  • A Facebook és egyéb adatgyűjtő felületek marketingkampányokhoz való használhatósága
  • A CRM elemzés szerepe a marketing munkában
  • Az adatok szerepe a marketingkampányok tervezése során
Rendezvény kezdete: 2018. Február 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 21. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 5.
Speciális ár: Kedvezményes regisztráció díj 2018. január 5-ig:

Konferencia: 79.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 79.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 129.000 Ft + áfa / fő

Regisztrációs díj 2018. január 6-tól:

Konferencia: 99.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 99.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 149.000 Ft + áfa / fő

BI megoldásokat szolgáltató, tanácsadó vállalatok:

Konferencia: 149.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 149.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 199.000 Ft + áfa / fő

Regisztrációs díj 2018. január 6-tól:

Konferencia: 169.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 169.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 219.000 Ft + áfa / fő

A konferencia kiemelt témái:

  • Az elektronikus ügyintézés tapasztalatai
  • A törvény alfejezete – e-azonosítás/e-aláírás/e-személyi
  • E-dokumentum tárolás, dokumentumkezelés és elektronizálás
  • Lezárultak az ASP projektek – eredmények, tapasztalatok
  • Közigazgatás– és Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program
  • Szabályozott és Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások
  • Új kormányhatározat az egységes fejlesztői környezet kialakításáról
  • E-közmű a gyakorlatban
  • Önkormányzatok mobilalkalmazásai

Akiket már biztosan a konferencia előadói között köszönthetünk:

dr. Balogh Enikő , Főosztályvezető, Belügyminisztérium, Informatikai Helyettes Államtitkárság, Elektronikus Ügyintézési Felügyeleti Főosztály

dr. Dávid Róbert, Főosztályvezető, Belügyminisztérium, E-közigazgatási Főosztály

Gyertyánági András , E-közmű projektvezető, Lechner Nonprofit Kft.,

Kovács Tamás , Irodavezető-helyettes, Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal, Közigazgatás-Fejlesztési és Szervezési Iroda

NISZ Csoport

Rendezvény kezdete: 2018. Március 06. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 06. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 19.
Speciális ár: Közigazgatási intézmények számára Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

79.000 Ft+áfa /fő

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 20-tól:

99.000 Ft+áfa /fő

Szolgáltató vállalatok számára:

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

149.000 Ft+áfa /fő

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 20-tól:

169.000 Ft+áfa /fő

IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.