IIR Magyarország

Emisszió    BI    AgiCon Camp   Smart   E-közigazgatás

 
 
 

.

Beszerzés, Logisztika

A beszerzésen belül is számos változást indukál a jelenleg itthon és a régióban tapasztalható munkaerő-hiány.

Beszerzési oldalról viszont bőven túlmutat a probléma a humán erőforrás nehézségein.

Sok esetben azt tapasztalják a beszerzők, hogy már a beszállítók sem tudják teljesíteni a megrendeléseket, vagy nem határidőre, vagy kisebb mennyiség érkezik meg a megrendelt mennyiséghez képest nem is beszélve arról, hogy sokkal drágábban tudják csak beszerezni már akár az alapanyagokat is.

Növekszik a kockázat folyamatosan, hiszen ha már azt is számításba kell venniük, hogy nem tudják teljesíteni a megrendelést, akár azért, mert egyszerűen nem érkezik be az alkatrész határidőre, ráadásul a növekvő bérköltségek és a nem tervezhető kiadások kétirányú kockázatot is eredményezhetnek:alultervezés költségek szempontjából, vagy fölültervezés, mert a termék, vagy szolgáltatás versenyképessége is romlik, ha a bizonytalanságok miatt túlárazzák a terméket, vagy szolgáltatást.

Különböző módon próbálják kezelni a vállalati beszerzők a kialakult helyzetet, és megoldást találni a kieső munkaerő pótlására.

Ennek egyik módja az új és távoli beszállítók bekapcsolása a folyamatba.

Míg eddig azért vontak be újabb és újabb beszállítókat az ellátási láncba, hogy csökkentsék a kockázatot, most úgy látják a beszerzők, hogy éppen azért növekszik a kockázat, mert eddig nem ismert partnert, esetleg távoli, más kultúrából érkező beszállítót alkalmaznak.

Mindemellett az automatizálással, a beszerzési folyamatok elektronikus útra terelésével is kiváltható bizonyos mértékben a jelenleg tapasztalható munkaerő-hiány, hiszen a szoftveres támogatás meggyorsíthatja, egyszerűsítheti a beszerzés munkáját és pótolhatja az emberi erőforrást, mely most elég szűkös, nem is beszélve arról a hatékonyságnövelésről és haszonnövelésről, mely az optimalizációval elérhető.

Többek között ezeket a megváltozott társadalmi és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Együttműködő partnereink:

Citroen

Peugeot

 

Porsche

 

Motiment

Rendezvény kezdete: 2018. Április 11. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 11. 17:00
Rendezvény ára: 179.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 5.

Beszerzőként / beszerzési vezetőként Ön felel a beszállítókkal való tárgyalásokért? Két napos tréningükön szerezze meg azokat az ismereteket és készségeket, amelyekkel a legkedvezőbb kondíciókat tudja kiharcolni vállalata számára beszállítóival szemben!

  • Legyen kész tárgyalási stratégiája,
  • legyen birtokában a szükséges taktikáknak és tárgyalási eszközöknek,
  • képes legyen alkalmazni a tárgyalópartner befolyásolásának művészetét!

Tréningvezető: Székely Tamás , ügyvezető igazgató, vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország

Ártárgyalások

  • előkészítése és tervezése,
  • lebonyolításának taktikái,
  • értékelése és a tanulságok levonása,

Interaktív prezentáció a MIT-ekre,

Szituációs gyakorlatok a HOGYAN-okra,

Együttgondolkodás a MIÉRT-ekre

 

Rendezvény kezdete: 2018. Április 17. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 18. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 2.

A tréning témáiból:

  • Az Excel gyors és hatékony használata
  • Az adatbevitel meggyorsítása
  • Gyors eredmények az Excellel! – Képletek, függvények
  • Cellaformátumok
  • Tartományok, adatok elnevezése
  • Egyszerűsítse a napi rutin feladatok elvégzését!
  • A megértést támogató megjegyzések kezelése
  • Az adatérvényesség ellenőrzése
  • Adatlisták létrehozása, kezelése
  • Eredmények bemutatása grafikus eszközökkel
  • Adatfüggő formázások
  • Grafikonok készítése, egyedi beállításai
  • A feladatvégzés felgyorsítása makró készítésse
  • l Prezentáció elkészítése –Út a mesteri prezentáció felé

A tréning szakembere:

Kovalcsik Géza, ügyvezető, Help Key Bt.

Rendezvény kezdete: 2018. Április 18. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 19. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 2.

Már régóta foglalkoztatja a kérdés a vállalati beszerzőket, hogy „Mi az, amit érdemes központosítani és mi az, amit meg kell hagyni a leánynak?” és „Mennyire szektorfüggő, vagy projektfüggő a központosítás kérdése?”

Mindemellett az is időről időre visszatérő kérdés, hogy vajon „Hogyan működnek együtt a beszerzési területek, hogy csökkentsék a költségeket? globális és lokális beszerzés összehangolása” és melyek a regionális beszerzés nehézségei beszállítói oldalról?

Már nem az a kérdés, hogy mennyiért, hanem az, hogy kész lesz-e a projekt?

Vajon „Milyen hatásai lehetnek rövid, illetve hosszútávon a munkaerő-hiánynak?”, „Mennyire van árfelhajtó hatása ennek?” és miként gyűrűzik be egy adott projekt tervezésénél kockázati oldalról a probléma?

„El kell engedni a „klasszikus beszerzési dogmákat”, a klasszikus beszerzési metodikát az ár-érték arányú megközelítést és a kockázati oldalát is meg kell vizsgálni adott beszerzésnek, beruházásnak, és ezáltal nagyobb figyelmet fordítani a beszállítói együttműködésekre és több kapacitást allokálni a win-win kapcsolatokra a hosszú távú együttműködéseknél, a beszállítói piac szergmentálására és elgondolkodni azon, hogy „Miként fejleszthető a beszállító beruházói hajlandósága?”

Többek között ezeket a megváltozott társadalmi és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk szakértői előadások és vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Fókusztémáink:

  • Központosított beszerzés létrehozása, gyakorlati megvalósítása
  • Lokális – Regionális - globális beszerzés: centralizáció, vagy decentralizáció?
  • Mi kell a sikeres együttműködéshez? Globális és lokális beszerzés kapcsolata
  • Beszerzési társulások, amikor a helyi igényeket is figyelembe kell venni
  • Hogyan válassza ki az új és potenciális beszállítókat?
  • Miért fontos a beszállítói piac szegmentálása?
  • Regionális beszerzés nehézségei beszállítói oldalról
  • Beszerzési projekt regionális szinten: a lokális, regionális és globális beszerzés összehasonlítása – vállalati ESETTANULMÁNY
  • Munkaerő-hiány hatásai a beszerzési árakra
  • A szerződés szerkezete, felépítése
  • A szerződés tartalma: az adásvétel és speciális formáira vonatkozó legfontosabb szabályok a nemzetközi szabályok beépülése a magyar jogba

Résztvevőink írták…

 „Hasznos összehasonlításra ad lehetőséget saját helyzetünk, más szereplők pozíciói és a szakmai trendek mentén.” (Misinszki Gergely, beszerzési és termeléstervezési vezető, Yorkshire Fittings Gyártó Kft.)
„Gyakorló szakemberek tapasztalatainak, véleményének megismerése konkrét esettanulmányokon keresztül.” (Kardos Zsolt, beszerzési vezető, Budapest Bank Zrt.)
„Jó volt hallani szakmailag kompetens emberektől, hogy hol van, merre tart a beszerzés. Gyakorlati példák, hasznosítható gondolatok, kapcsolatépítés-értékes, hasznos 2 nap volt” (Jenei Imre, beszerzési vezető, Pfizer Kft.)
 „Rálátunk a beszerző kollégáink aktuális problémáira.” (Jandó Tamás, központi anyagbeszerzési igazgató, Graboplast Zrt.)
„Rendkívül felkészült, jó előadók és figyelemfelkeltő, és fenntartó képességekkel rendelkező előadóktól halhattunk/láthattunk színvonalas prezentációkat előadásokat. Hasznos, érdekes és értékes konferencia.” (Nyírfásné Kiss Réka, Project Manager, CG Electric Systems Hungary Zrt.)
„Jó néhány gyakorlati megoldási javaslat elhangzott aktuális problémákra.” (Lantos Gábor, beszállítói minőségfejlesztési vezető, KNORR-BREMSE Fékrendszerek Kft.)
„Szakmailag felkészült, tapasztalt szakemberek előadásait hallhattuk. Praktikus tanácsok, tapasztalatok hangzottak el. Hasznos konferencia volt.” (Homik Márton, Operatív beszerzési vezető és P2P manager, Raiffeisen Bank Zrt.)

Rendezvény kezdete: 2018. Május 29. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 30. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 13.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.