IIR Magyarország

Vezetői kommunikáció    Ügyfélszolgálat    Az új pénzmosás   Gas Pricing Expert   Fraud

 
 

.

PR, Marketing, Értékesítés

Az Ügyfélszolgálat 2017 szakkonferencia két napja felöleli azon back office, front office és call center aktualitásokat, melyek foglalkoztatják a szakembereket és kérdések sorát vetik fel, melyekre a konferencián elhangzó prezentációk adhatnak választ.

A konferencia tematikája arra a logikára épül, mely szerint az első nap inkább a digitalizáció és a robot technológia áll a középpontban, míg a második nap a hangsúly az embereken van és a robot-ember kooperáción. A rendezvényen elhangzó előadások a szakma legkiválóbb szaktekintélyeitől hallhatóak majd, az ügyfélszolgálat területén sok éves tapasztalattal rendelkező szakemberek vitatják meg a programot alkotó témaköröket és a felmerülő kérdéseket. Mind a két nap végét kerekasztal beszélgetés koronázza meg, mely lehetőséget ad a résztvevőknek és az előadóknak a kérdéseik megvitatására.

Fókuszban:

  • Körkép az ügyfélszolgálatok fejlődéséről
  • Digitalizáció a közműszektorban
  • A jövő ügyfélszolgálata: a chatbotok, és más automaták
  • Ügyfélélmény az elégedettség tükrében
  • Automatizáció – új utak a Magyar Postánál
  • Az ügyfélkapcsolatok evolúciója
  • Folyamatok kialakítása, mint a siker kulcstényezői
  • Ember és robot – együtt az ügyfélélményért
  • Gamification - munkahelyi motiváció játékos eszközökkel
  • Motiváció az ügyfélszolgálaton (Különben tűzbe jövünk!)
  • Űrutazás az ügyfélszolgálaton (játékosított folyamatok)
  • Burnout helyett szervezeti menedzselés és elismerés
  • Nemzetközi outsourcing tapasztalatai
  • Az állami szektor sikerei az ügyfélszolgálatban
  • Ügyfélszolgálat – branding, employer engagement

Előadóink között köszönthetjük:

  • Báthori László, Igazgató, Lakossági és Kisvállalati divízió – multichannel / Call center, UniCredit Bank
  • Damsa Andrei, Szakmai vezető, JátékosLét Kutatóközpont
  • Fellegi Máté, Ügyfélszolgálati Igazgató, Magyar Posta Zrt.
  • Gáll Tamás, Ügyvezető partner, Centaer Consulting
  • Katona Erzsébet, Ügyfélkapcsolati szakértő,Ügyvezető, ALITERA Ügyfélkapcsolati Kft.
  • Kibédi-Varga Lajos, Szolgáltatási igazgató, NÚSZ Zrt.
  • Koncz Péter, Vezérigazgató-helyettes, Működésfejlesztési igazgató, FŐGÁZ Zrt.
  • Körmendi György, Ügyvezető, Clementine
  • Dr. Plette Richárd, Pszichológus, Országos Közegészségügyi Intézet Munkahigiénés- és Foglalkozás-egészségügyi Igazgatóság
  • Sliva Gabriella, PR és ügyfélszolgálati csoportvezető, dm Kft.
  • Szabó Tímea, Ügyfélszolgálati szakértő, Ügyvezető partner, Centaer Consulting
  • Szeleczky Noémi, HR Igazgató, Libri Bookline Zrt.
  • Tiba Gábor, Ügyfélszolgálati igazgató, Wizz Air
  • Yasser Ramirez, Head of Service Delivery & Project, SixtyK

Rendezvényünkön szívesen látjuk az ügyfélszolgálat, valamint az ügyfélkapcsolattal foglalkozó szakemberek munkáját támogató tanácsadó, informatikai tanácsadó vállalatok képviselőit is.

Együttműködő partnerünk:

www.clementine.hu/

Rendezvény kezdete: 2017. Június 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 28. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 13.
Helyszín: Mercure Budapest City Center

Hogyan növelheti csapata hatékonyságát, produktivitását és teljesítményét?

2 napos vezetői képzés

A két napos tréningprogram a résztvevőknek abban nyújt támogatást, hogy a gyorsan változó ügyfél és vállalati elvárások tükrében a Call Centert, mint vállalati szervezeti egységet hogyan tudjákmég szervezettebben, eredményesebben és egyúttal „emberközpontúan” működtetni.

A tréning tartalmából

1. nap

A Call Center szerepe az ügyfélkapcsolatokban

A Call Center helye, szerepe és funkciója a vállalat életében

Az Ön szerepe, mint vezető személyé

Stratégiák az eredményorientált munkatársi vezetéshez

Értékelő párbeszéd vezetése

Vezérfonal az eredményes munkatársi beszélgetésekhez

Hatékony tervezés Ön és munkatársai részére

Műszakbeosztás tervezése a Call Centerben

 

2. nap

A megfelelő munkatársak megtalálása és fejlesztése

Kompetencia, képességek, készségek, üzleti potenciál beazonosítása

Fluktuáció csökkentése

Motiválás, konfliktusokkal szembeni megoldási stratégiák alkalmazása

A munkatársak teljesítményének növelése

Siker, elismerés, felelősség, karrier

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 22. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 23. 17:00
Rendezvény ára: 199.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 7.

Piaci pozíció biztosítása – Növekedési potenciál erősítése

Piac- és versenyinformációk szisztematikus kinyerése, piaci esélyek és kockázatok időelőtti felismerése

Célzott kutatások végrehajtása

Információbeszerzés és -kiértékelés

Ügyfélszegmentálás

Adatok rövid tömör kiértékelése, sűrítés és ábrázolás

A rendezvény végére Ön:

  • Megismeri a szisztematikus versenyelemzés elemeit és módszereit
  • Felfedezi versenytársai erősségeit és gyengeségeit ezáltal részletes információkhoz jut az Ön ügyfeleiről
  • Megtudja, hogy mely információhiányok veszélyeztethetik a vállalat sikerét
  • Megtudja, hogy milyen hagyományos és modern forrásokat használhat fel az elemzéshez
Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 23. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 24. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 16.

A kurzus teljesítésével elsajátítható kompetenciák:

  • A résztvevők képesek lesznek másoknak is elmagyarázni a programmatic médiavásárlás alapjait.
  • Ezzel együtt átfogó tudást szereznek a különböző technológiákról és funkcióikról a programmatic ökoszisztémában.
  • Elsajátítják a programmatic stratégiákat és taktikákat.
  • Képessé válnak a programmatic médiavásárlás elhelyezésére média mixükben, a megfelelő adatok és a sikeres programmatic stratégia kiválasztására.
  • Megismerik, a programmatic stratégiák hogyan képesek hozzájárulni a mobil kampányok sikerességének növeléséhez.
  • Megismerkedhetnek a data management platformokkal (DMP-k), azok szerepével, és hogy általuk miként erősíthetőek fel az adat-vezérelt marketingkommunikáció előnyei.
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 12. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 28.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.