IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

PR, Marketing, Értékesítés

Hogyan növelheti csapata hatékonyságát, produktivitását és teljesítményét?

2 napos vezetői képzés

A két napos tréningprogram a résztvevőknek abban nyújt támogatást, hogy a gyorsan változó ügyfél és vállalati elvárások tükrében a Call Centert, mint vállalati szervezeti egységet hogyan tudjákmég szervezettebben, eredményesebben és egyúttal „emberközpontúan” működtetni.

A tréning tartalmából

1. nap

A Call Center szerepe az ügyfélkapcsolatokban

A Call Center helye, szerepe és funkciója a vállalat életében

Az Ön szerepe, mint vezető személyé

Stratégiák az eredményorientált munkatársi vezetéshez

Értékelő párbeszéd vezetése

Vezérfonal az eredményes munkatársi beszélgetésekhez

Hatékony tervezés Ön és munkatársai részére

Műszakbeosztás tervezése a Call Centerben

 

2. nap

A megfelelő munkatársak megtalálása és fejlesztése

Kompetencia, képességek, készségek, üzleti potenciál beazonosítása

Fluktuáció csökkentése

Motiválás, konfliktusokkal szembeni megoldási stratégiák alkalmazása

A munkatársak teljesítményének növelése

Siker, elismerés, felelősség, karrier

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 22. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 23. 17:00
Részvételi díj: 199.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 7.

A kurzus teljesítésével elsajátítható kompetenciák:

  • A résztvevők képesek lesznek másoknak is elmagyarázni a programmatic médiavásárlás alapjait.
  • Ezzel együtt átfogó tudást szereznek a különböző technológiákról és funkcióikról a programmatic ökoszisztémában.
  • Elsajátítják a programmatic stratégiákat és taktikákat.
  • Képessé válnak a programmatic médiavásárlás elhelyezésére média mixükben, a megfelelő adatok és a sikeres programmatic stratégia kiválasztására.
  • Megismerik, a programmatic stratégiák hogyan képesek hozzájárulni a mobil kampányok sikerességének növeléséhez.
  • Megismerkedhetnek a data management platformokkal (DMP-k), azok szerepével, és hogy általuk miként erősíthetőek fel az adat-vezérelt marketingkommunikáció előnyei.
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 12. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 28.

A kommunikációs szakemberek a NEM szolgáltató szektorbeli vállalatoknál számos tájékoztatási-informálási nehézséggel szembesülnek. Csak néhány ezek közül:

  • Mennyiben más kommunikációt szükséges alkalmazni, amikor nagyarányú a fizikai dolgozók száma?
  • Hogyan mérhetőfel, hogy a munkavállaló mit ért meg, hogy ez ne legyen bántó?
  • Milyen nyelvezetű kommunikációs üzenettel kell megszólítani az iskolázottabb, és a kevésbé iskolázott dolgozókat?
  • Hogyan szükséges kommunikálni fehér és kékgalléros munkavállalók esetében?
  • Újszerű kommunikációs megoldások

Mindezek ismerete kiemelkedően fontos ahhoz, hogy eljusson az információ az informatikushoz, az adminisztrátorhoz és a gyártósoron dolgozóhoz egyaránt. Ennek gyakorlati megvalósításban nyújt segítséget szemináriumunk, mely összegyűjti és megválaszolja ezeket a kérdéseket.

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 13. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 28.

A vállalatok belső kommunikációja többek között a felfokozott munkatempó és a megtartásért való aktív küzdelem miatt sem merülhet ki a céges e-mailezésben és a post it-es üzenetváltásokban. Az intranet rendszere már nem újdonság, ám sok cég életében még mindig nem tölti be a fő kommunikációs csatorna helyét és nincs kihasználva kellőképpen minden funkciója a hatékony kommunikáció, a kapcsolódás és a tudásmegosztás érdekében. A social media nyújtotta lehetőségek, a különböző online platformok bekapcsolása a belső kommunikációba olyan effektivitást biztosítanak, melyet kevés munkahelyen tapasztalhatnak meg a munkavállalók és a munkaadók.

Felmerül azonban néhány kérdés, mint például, hogy a saját fejlesztésű intranet vagy egy szolgáltató által biztosított platform nyújt többet? A social media mennyiben segíti az intranet alkalmazhatóságát és a hatékony kommunikációt? Milyen eszközökkel mérhető a belső kommunikáció hatékonysága? Illetve az sem teljesen egyértelmű, hogy szükség van-e írásban lefektetett szabályozásra vagy elegendő egy szóbeli megállapodás a belső kommunikációt illetően!? Ezen kérdésekre fog választ adni a szeminárium két napját alkotó tematika, illetve az egyes előadásokat prezentáló szakemberek!

Fókuszban:

  • Saját intranet vs szolgáltatói platform
  • Engagement kialakítását rejtő social intranet gyakorlatok
  • A social intranet hatékonyságának mérhetősége
  • Social Media Policy
  • A social intranet nyújtotta dokumentumkezelési és tudásmegosztási lehetőségek
  • A motiváció és a social intranet kapcsolata
  • Toborzás és kiválasztás, employer branding a social media és intranet segítségével
  • Belső kommunikációs eszközök felhasználási módjai az egyes szektorokban
  • Zárt céges Facebook profil, céges blog és más lehetőségek
  • A social intranet jövője

Akiket már előadóink között köszönthetünk:

  • Bors Kata, Vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető, HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.
  • Garamszegi Éva, Senior belső PR manager, Magyar Telekom Nyrt., Értékesítés és Szolgáltatás Irányító Terület
  • Mezriczky László, Ügyvezető, kommunikációs szakember, Ispiro Consulting Kft.
  • Solti Árpád, Ügyvezető igazgató, HyperTeam Üzleti és Informatikai Tanácsadó Kft.
  • Varga Zoltán, Ügyvezető igazgató, Office42
Rendezvény kezdete: 2017. Október 25. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 26. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 8.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.