IIR Magyarország

Emisszió    BI    AgiCon Camp   Ipar 4.0   E-közigazgatás

 
 

.

PR, Marketing, Értékesítés

Fókuszban:

  • Marketing rehabilitáció – helyezzük el a szervezetben, határozzuk meg a működési kereteket és az elvárásainkat, hagyjuk dolgozni, használjuk minden nap a területtől kapott információkat célirányosan
  • Marketing abc – a fejlődés útja a termékorientációtól a marketingorientációig
  • Nézzük a marketing szemüvegén át a
    • saját cégünket
    • környezetet
    • piacot
    • fogyasztót
    • konkurenciát
  • Marketingkommunikáció, napi marketingtevékenység eszközei és lehetőségei
    • a fogyasztótól, dolgozón át a cégimázsig
    • a hirdetéstől a szponzoráción át a rendezvényig
    • az offline-tól az online-ig
  • Marketingkutatás, információkeresés és felhasználás, adatbázisok
  • Marketing és értékesítés – támogatott értékesítési csatornák
  • Valami új, valami más, valami, ami megfűszerezi a napi gyakorlatot – lepjük meg a fogyasztót
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 07. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 22.
Helyszín: K+K Hotel Opera

A workshop kiemelt témái:

  • Az adatbányászat jogi kérdései
  • Ügyfélmegtartási praktikák
  • Márkaépítés a számok tükrében
  • A CRM elemzés szerepe a marketing munkában
  • Az adatok szerepe a marketingkampányok tervezése során

Együttműködő partnerünk:

Grape

Rendezvény kezdete: 2018. Február 21. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 21. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 5.
Speciális ár:

Regisztrációs díj 2018. január 6-tól:

Konferencia: 99.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 99.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 149.000 Ft + áfa / fő

BI megoldásokat szolgáltató, tanácsadó vállalatok:

Regisztrációs díj 2018. január 6-tól:

Konferencia: 169.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 169.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 219.000 Ft + áfa / fő

Az ügyfél-vevőszolgálaton dolgozó munkatársak, akik az ügyfélkapcsolat „front vonalán" végzika munkájukat, valójában a saját személyiségükkel „dolgoznak”. Azonban ezt a „munkaeszközt” – a saját magunk teljes személyiségét - éppen úgy karban kell tartani, mint egy „technikai eszközt”, csak éppen más eszközökkel, de az elv ugyanaz. „Kizsarolni” nem lehet a lelkünket sem, csak azért mert kevésbé „látható”! Ha nem így teszünk, hagyjuk magunkat „kizsarolni”, könnyen kialakulhat a kiégés. A hosszan tartó személyes és társas stressz hatására alakul ki ez a folyamat, és alapvetően észrevétlenül, minden olyan munkakörben, ahol emberi interakciók sokasága zajlik– pl. a vezetők esetében -, és nem csak a munkahelyen, hanem a magánéletben is megtalálható a kiégés.

A kiégés nem egyszerűen kifáradás, amit ki lehet pihenni, és nem is egyszeri jelenség, hanem ciklikusan ismétlődő folyamat. A vezetők számára éppen ezért nagyon fontos, hogy tisztában legyenek a kiégés jelenlétével az ügyfélszolgálaton, hogy hatékonyan tudjanak a megelőzéssel foglalkozni – saját maguk – és a kollégáik körében is.

A burnout valójában nemcsak egyéni krízishelyzet, és mint ilyennek a leküzdése, megoldása egyedül nem is lehetséges, mindenképpen külső segítségre van szükség. A burnout elhárításában (is) nagy szerepe van a tudatosításnak, amelyhez a tréning alapvető eszköz, a társas interakciók megtapasztalásához. Legalább ilyen nagy jelentősége van a vezetők érzelmi kompetenciájának, empátia fejlesztésének, hiszen e nélkül nem tudják ideje korán észrevenni azokat a jeleket, amelyek még igen koraiak és lehetőség lenne pozitív kimenetelű beavatkozásra saját hatáskörükben. Ugyanis, ha ideje korán, a kezdeti tüneteket képes jól felismerni és értelmezni a vezető, akkor hatékonyan tud cselekedni a kollégákkal, a csoport erősségeire támaszkodva annak érdekében, hogy a csapata hatékonyan, jó mentálhigiénés állapotban végezze a mindennapi ügyfélszolgálati feladatait.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 21. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 2.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.