IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

Jog

2 napos intenzív képzés mind jogi, mind IT szemszögből

Gyakorlati szakemberek, gyakorlatorientált látásmóddal

Fókuszban:

  • Speciális szakkifejezések a szerződésekben
  • IT szerződéskialakítás és –menedzsment
  • IT projektszerződések
  • IT szolgáltatói szerződésjavaslat értékelése
  • IT szerződéskontrolling és szerződéskrízisek
  • IT jogi kérdések bemutatása az IBM példáján keresztül
  • A felhő alapú informatikai szolgáltatásbérlés szerződéses háttere
  • Az IT szerződésekkel kapcsolatban felmerülő főbb adatvédelmi kérdések
  • Service Level Agreement & IT Infrastructure Library

Korábbi résztvevőink mondták:

„Nagyon széles körű és több nézőpontot felvonultató áttekintés az IT működésének jogi vonzatairól.”

„A napi problémákat gyakorlati szempontból megközelítve mutatott be fontos IT jogi területeket.”

„Az előadásoknak sikerült a jogász szemszögéből láttatni az IT (és jog) problémáit”

„Hasznos, naprakész információkkal szolgált az IT szerződések mindennapi kérdéseiről, problémáiról.”

„Átfogó, több szempontból körüljárt, interaktív, gyakorlati szemléletű előadások, nagyon jó előadók.”

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 06. 0:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 07. 0:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 21.

Vegyen részt három napos rendezvényünkön és mélyedjen bele a transzferárazás legaktuálisabb kérdéseibe szakértők, vállalati szakemberek és a NAV szemüvegén keresztül!

A rendezvény fókuszában:

  • Transzferárazás aktuális kérdései – Lehetőségek és veszélyek a transzferárazásban
  • Dokumentáció: túl az elméleten - gyakorlati kérdések
  • Felelősség a nyilvántartás elkészítéséért
  • Csoporton belüli pénzügyi tranzakciók árazása
  • Transzferár-kiigazítás adózási vonatkozásai és adóellenőrzési tapasztalatok
  • Árazási modellek a régióban
  • Az adminisztratív terhek csökkentésének lehetőségei és veszélyei
  • A legutóbbi törvény módosítások hatása a transzferár nyilvántartás készítésére

Szakembereink:

  • Bagdi Lajos, Partner – Adótanácsadási Szolgáltatások, Niveus Consulting Group
  • Girászin János, Partner - Transzferár Szolgáltatások, Niveus Consulting Grup
  • dr. Lakatos Mária, adjunktus, BME Pénzügyek Tanszék
  • Lakatos Zsuzsa, ügyvezető, transzferár- és adószakértő, Tax Revolutions Tanácsadó Kft.
  • Orbók Ilona, Tax Manager, BDO Magyarország Adótanácsadó Kft. (egyeztetés alatt)
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 21. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 22. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 4.

Globalizálódó világunkban egyre több vállalatot érintenek azok a kérdések, amelyek nem egy bizonyos ország specifikusságai, hiszen adott vállalat működése több országot, vagy akár kontinenst is felölel.

Egyre nagyobb a multinacionális vállalatok piaci részesedése, akár külföldi anyavállalat magyarországi leányvállalatait, akár magyarországi anyavállalat külföldi leányvállalatait tekintjük.

A mátrixszservezetek, SSC-k, Delivery Centerek jelentős szerepet játszanak a globális működés során, ezen szervezeti struktúrák is megjelennek a piacon a költséghatékonysági megfontolások miatt, melyek fókuszában a költségcsökkentés, hatékonyságnövelés és profitnövelés állnak.

De vajon hogyan lehet összehangolni azoknak az országoknak jogi, HR, TB, Adózási, stratégiai és folyamatmenedzsment célkitűzéseit és elvárásait, amelyek az egyes határokon átnyúló vállalatok részét képezik?

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

A rendezvény főbb témái:

  • Mátrixszervezet – virtuális szervezetek: feladatmegosztás, feladatkörök meghatározása – riportolás
  • SSC-k létjogosultsága jelen gazdasági környezetben
  • Adatfeldolgozás, adatkezelés, adattovábbítás: cégcsoporton belüli információtovábbítás, szervezeti egységek közötti adattovábbítás
  • Felhasználási és szerzői jogok, védett információk a globális működés kapcsán – Licenszek és a szellemi alkotások jogszerű használata/biztosítása
  • Felhőalapú szolgáltatás nyújtása az SSC ügyfeleinek
  • Munkajog, adó és javadalmazás: Munkajog, Adózási, TB kérdések - Kirendelési szerződések: Európán belül – Európán kívül
  • Global Services, Integrated Delivery Models: Delivery Centerek üzleti létjogosultsága
  • Javadalmi kérdések határon innen és határon túl
Rendezvény kezdete: 2017. Október 10. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 11. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

Felszakadozik a felhőzet?! – A felhőben tárolás kihívásai

Manapság már szinte nincs olyan vállalat, amely nem használna valamilyen felhő megoldást.

Egyes vállalatok kitették CRM, Sales támogató, vagy éppen levelezőrendszerüket is felhőbe.

Ami jelenleg kérdésként fogalmazódik meg a cégvezetés részéről, hogy nyilvános, magán felhőt használjanak-e, vagy csupán erőforrást, távkapacitást béreljenek , illetve, hogy mely vállalati folyamatot érdemes felhőbe tenni?

Rendezvényünkön bemutatjuk a felhő bevezetésének folyamatát a döntést megelőző és azt követő teendőket, hogy milyen költséghaszon elemzést célszerű végezni - a felhő megtérülése kapcsán a bevezetést megelőzően, valamint azt is, hogy „Milyen felhőszolgáltatást válasszunk? – a szállítói függés csökkentése” érdekében akár egylevelezőrendszer díjemelése kapcsán, vagy egy eddig ingyenes szolgáltatás fizetőssé tétele esetében.

Mindemellett a szerződéses keretek - a felhő jogi szabályozása is kiemelt helyet foglal el a tematikában, így nagy hangsúlyt fordítunk azon kérdés megválaszolására, hogy „Miért fontos, hogy a tender kiírása előtt legyen megírva a szerződés?”, valamint „Milyen fizikai adatbiztonság van a felhőben?” és „Milyen rendszereket és milyen módon lehet felköltöztetni felhőbe?”,tekintettel arra, hogy még mindigszámos bizonytalanság és pontatlanság kíséri a felhőbe költözés folyamatát az adatvédelem és IT biztonság kapcsán is.

Külön kiemeljük a felhő és GDPR esetében az egyetemleges felelősség kérdésétés az EU-n kívüli adattárolás aggályait, továbbá bemutatjuk azt is, hogy„Milyen módon lehet auditálni a felhőszolgáltatót?”

Idén január elején jelent meg az MNB részéről az az ajánlás, amely a „Pénzintézeti Felhő” feltételrendszerét határozza meg, de itt kell megjegyezni, hogy az ebben foglaltak más szektorbeli vállalatok számára is hasznosíthatóak, továbbá rendezvényünkön bemutatjuk a felhő technológia és adatmigráció kihívásait is.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Konferenciánk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

Együttműködő partnereink:

Forpsi  Aruba Cloud

 

Médiapartnerünk:

 
Rendezvény kezdete: 2017. Október 17. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 17. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

1 fő: 99.000. Ft + áfa

2 fő: 169.000. Ft + áfa

3 fő: 199.000. Ft + áfa

Fókuszban a MIFID II és a kereskedési platformok változásai

A lépcsőzetesen bevezetésre került REMIT szabályozás kapcsán két nagyobb változás határozza meg jelenleg a piaci szereplők mindennapjait.

Egyrészt a MIFID II, amely azért releváns most az energiacégeknek, mert bizonyos energiatermékek pénzügyi terméknek is minősülnek, ennek eredményeképpen más jelentési kötelezettség vonatkozik az egyes termékekre és más felügyelethez is tartozik majd ezek ellenőrzése.

A másik releváns változás a kereskedési platformokon bekövetkező változások.

Idén október 1-jétől átterelődik a kereskedés KP-ról a CEEGEX-re, de vajon milyen változásokat fog ez eredményezni a trader folyamatokban és a meglővő szerződésekben? Mindemellett tőzsdévé vált a HUPX, és megkezdi működését a HUDEX is, amely...

Kérdésként fogalmazódik meg a vállalatok részéről, hogy miként képzeli el a két hatóság az együttműködést és milyen változást fog gyakorolni a piacra, hogy a MEKH mellett az MNB is megjelenik felügyeleti ellenőrzőszervként.

Rendezvényünkön bemutatásra kerül, hogy mely energiatermék minősül egyben pénzügyi terméknek is,„Mely energetikai vállalat tartozik MIFID II alá is? Csak az fog MIFID II alá esni, aki eléri a határt?”, milyen módszertan alapján kerül kiszámolásra ennek meghatározása, mekkora többletterhet, jelentési kötelezettséget jelent adott vállalat számára ennek lejelentése, tehát „Milyen plussz jelentések és kötelezettségek terhelik Őket, ha a MIFID alá esnek?” és mennyiben változik a határidős vásárlások jelentése?

Mindemellett előadást hallhatnak résztvevőink arról is, hogy „Milyen változások lesznek októbertől az új gázévtől?”, továbbá „Hogyan olvad be a KP a CEEGEX-be?”,Milyen hatással lesz az energetikai társaságokra, hogy a HUPX is kiszervezi a derivatív kereskedést?,Melyik platform mit fog jelenteni? és vállalati ESETTANULMÁNYként került beillesztésre a tematikába, hogy „Milyen többletet tud a REMIT hozzáadni a tőzsdék saját ellenőrzéséhez a meglévő mechanizmusokon túl?”

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk felügyeleti, hivatali, szolgáltatói előadások és vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2017. November 09. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 09. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 22.
Speciális ár: Kedvezményes részvételi díj 1 fő részére 2017. szeptermber 22-ig 149 000 Ft+ÁFA . Abban az esetben ha a cég valamely kollégája (nem feltételünl ugyanaz a személy ) részt vesz a MIFID és a REMIT konferenciánkon is akkor a második rendezvényre 50 % kedvezményt biztosítunk.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.