IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

Menedzsment

A két nap során:

  • Megtanulja felismerni a piaci réseket, illetve az üzleti modell háló, üzleti- és akció terv lehető legjobb elkészítési módját gyakorlati feladatokon keresztül.
  • Esettanulmányokon keresztül megismerkedik az új üzleti területek, lehetőségek felkutatásának módszereivel, kiaknázásával.
  • Megismeri az eredményes értékesítés-, marketing- és üzleti stratégiák csínját-bínját, és megtudja, hogyan kommunikáljon eredményesen üzleti partnereivel, továbbá az integrált vállalati kommunikáció segítségével hogyan javítsa a munkatársakkal folytatott párbeszédét.

A szeminárium fókusz kérdései:

  • Egy új ötlet kimunkálása - innováció, K+F - és hogyan tovább?
  • Ötletből üzleti modell; Üzleti elképzelésből üzleti terv, akcióterv
  • Az ötlettől a terven át a konkrét megvalósításig - Hogyan vigyük előbbre az üzleti ötletet, hogyan lesz a gyakorlatban alkalmazható?
  • Marketing és értékesítés, mint a sikeres üzlet- és vállalkozásfejlesztés alapjai
  • Milyen értékesítési lehetőségekkel számolhatunk, és hogyan találhatunk új értékesítési utakat?
  • Kommunikáció az üzleti partnerekkel, párbeszéd a kollégákkal

Rendezvényünket elsősorban közép- és nagyvállalatok ügyvezető igazgatóinak, vállalat- és üzletfejlesztéssel, stratégiával, üzleti innovációval, valamint értékesítéssel, illetve marketinggel foglalkozó vezetőinek, szakembereinek ajánljuk.

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 29. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 30. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

Hogyan hassunk másokra? Mi van a beszéd mögött?

Két napos tréningprogramunk gyakorlatilag vezetői kommunikáció haladó szinten. Megismerheti a retorikai összefüggéseket a kommunikáció mögött.

A tréninget ajánlunk mindazon vezetőknek, akik

  • hisznek a kommunikáció erejében
  • munkaidejük nagy részében kommunikálnak, felelősséggel képviselik a munkatársaikat, munkájukat, társaságuk érdekeit
  • szeretnék mélyebben elsajátítani a sikeres kommunikáció mögötti retorikai összefüggéseket

A tréning témáiból:

  • A retorika gondolatok elrendezésének, megfogalmazásának és annak hatásos előadásának a tudománya: retorika, stilisztika, nyelvhelyesség
  • Kommunikációs felelősségvállalás
  • Karizmatikusság alapja
  • Az előadó és előadás szándéka

Találja meg saját kommunikációs stílusát, amely a sikeresség mérföldköve!

 

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 30. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 31. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

Innováció, fejlesztés, automatizáció. Ezek a folyamatok töltik ki a vállalatok mindennapjait, lépést kell tartani a fejlődéssel és ehhez már rég nem elegendő a benchmarking. A belső folyamatok fejlesztése és a változások adaptálása nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a szervezeti működés megfeleljen az elvárásoknak – elvárásoknak, melyek a munkavállalók, kollégák és a piac részéről érkeznek.

A folyamatok megszervezése, a változás beazonosítása, megfelelő előkészítése és kommunikálása, és ezekkel párhuzamosan a szervezetfejlesztés mind olyan lényegi tevékenységek a változásmenedzsment kapcsán, melyeket a vállalat alkalmazottai és a vezetőség együtt kell, hogy megvalósítsanak. A változásra való képesség beépítése a szervezeti működésbe tanulható, a szükséges képességek és kompetenciák elsajátíthatók, például a Változásadaptálás szemináriumon elhangzó szakértői előadásoknak köszönthetően!

Fókusztémák:

  • A folyamatszervezés és a változások beépítésének párhuzama
  • A változások jogi vonatkozásai, szerződésmódosítások és a társasági jog kérdései
  • Hatékony kommunikáció a változásmenedzsment során
  • A változás meghatározása – hogyan definiálja és vezesse elő a változást?
  • Vállalati változásmenedzsment, szervezetfejlesztési stratégia
  • A változáskezelés során alkalmazható leghatékonyabb módszerek és eszközök, best practice-ek
Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 31. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 31. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

Amennyiben Ön Ügyvezetőként, illetve felelős munkavállalóként:

  • szeretné tisztán látni az ügyvezető-cégvezetői feladatok felelősségét, hatásköreit, valamint jobban megismerni az ügyvezetők által választható szerződéses viszonyt,
  • szeretné átlátni az alkalmazotti és megbízásos jogviszony törvényi hátterét,
  • szeretne választ kapni bizonyos munkajogi kérdésekre,
  • fontosnak tartja a pénzügyi kockázatok minimalizálását,
  • szeretné szabályosan alkalmazni az adózási törvényeket,
  • szeretné megérteni a belső ellenőrzés fontosságát a vállalati működésben,

…akkor programunk Önnek szól!

Akiket már biztosan előadóként köszönthetünk:

  • Dr. Fülöp László, Ügyvéd, Fülöp és Társa Ügyvédi Iroda
  • Dr. Gajdos Márton, Ügyvezető, Belső Ellenőrzési Igazgatóság, MKB Bank Zrt.
  • Gergely Gábor, Ügyvezető, Alphadesign Bt.
  • Nagy Attila, Üzletfejlesztési vezető, AIG Europe Limited Magyarországi Fióktelepe
  • Dr. Ostorházi László, Ügyvezető igazgató, OSTORHÁZI Bevonattechnika Kft.
  • Sándorné Új Éva, Adószakértő

Rendezvényünk szólni kíván:

A korlátolt felelősségű társaságok:

  • ügyvezető igazgatóihoz,
  • cégvezetőihez,
  • vezető beosztású munkatársaihoz a következő funkcionális területeken: jog, munkajog / HR, belső ellenőrzés, pénzügy.

 

 

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 06. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 21.

A kommunikációs szakemberek a NEM szolgáltató szektorbeli vállalatoknál számos tájékoztatási-informálási nehézséggel szembesülnek. Csak néhány ezek közül:

  • Mennyiben más kommunikációt szükséges alkalmazni, amikor nagyarányú a fizikai dolgozók száma?
  • Hogyan mérhetőfel, hogy a munkavállaló mit ért meg, hogy ez ne legyen bántó?
  • Milyen nyelvezetű kommunikációs üzenettel kell megszólítani az iskolázottabb, és a kevésbé iskolázott dolgozókat?
  • Hogyan szükséges kommunikálni fehér és kékgalléros munkavállalók esetében?
  • Újszerű kommunikációs megoldások

Mindezek ismerete kiemelkedően fontos ahhoz, hogy eljusson az információ az informatikushoz, az adminisztrátorhoz és a gyártósoron dolgozóhoz egyaránt. Ennek gyakorlati megvalósításban nyújt segítséget szemináriumunk, mely összegyűjti és megválaszolja ezeket a kérdéseket.

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 13. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 28.

Agile management, agile leadership workshopok

The walk continues…

A nap témái:

  • Leader versus Facilitator
  • Agilitás nem tankönyvi esetben
  • Retrospektív technikák
  • Agile Project Portfolio Management
  • Agile projekt KPI analízis
  • A Design Thinking eszközei
  • Beer Game, agile simulation game

A workshop szakmai partnere:

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 20. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 20. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 4.

A termelési vezető szerepe kiemelkedő, hozzáértése elengedhetetlen, felelőssége vitathatatlan a termelés során. Azonban mindehhez nem elegendő, hogy szakmailag kiváló legyen, a termelés zökkenőmentes menedzseléséhez vezetői kompetenciákkal is rendelkeznie kell, mely nem mindig jár együtt a műszaki és termelésmenedzsment ismeretekkel, tapasztalatokkal.

Milyen egy jó termelési vezető? Milyen vezetői kompetenciák nélkülözhetetlenek a termelésen dolgozó kollégák hatékony munkavégzésének menedzseléséhez?

Kommunikáció: a sikeres csapatmunka kulcsa – Irányítsa a munkatársi megbeszéléseket a közös cél felé!

A művezető „döntőbíró szerepe” a csoportban – Mikor „kifizetődő” beavatkozni konfliktus esetén?

Visszajelzések adása és fogadása - Hogyan fordíthatja át a negatív konfrontációt pozitívba?

Kevesebb munkatárssal többet teljesíteni – Hogyan győzheti meg csapatát „nehéz időkben” és milyen módon teremtheti meg a csapatszellemet?

Tréner: Székely Tamás, Operatív igazgató, Vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország Szervezetfejlesztési és Képzési Kft.

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 28. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 19.

Globalizálódó világunkban egyre több vállalatot érintenek azok a kérdések, amelyek nem egy bizonyos ország specifikusságai, hiszen adott vállalat működése több országot, vagy akár kontinenst is felölel.

Egyre nagyobb a multinacionális vállalatok piaci részesedése, akár külföldi anyavállalat magyarországi leányvállalatait, akár magyarországi anyavállalat külföldi leányvállalatait tekintjük.

A mátrixszservezetek, SSC-k, Delivery Centerek jelentős szerepet játszanak a globális működés során, ezen szervezeti struktúrák is megjelennek a piacon a költséghatékonysági megfontolások miatt, melyek fókuszában a költségcsökkentés, hatékonyságnövelés és profitnövelés állnak.

De vajon hogyan lehet összehangolni azoknak az országoknak jogi, HR, TB, Adózási, stratégiai és folyamatmenedzsment célkitűzéseit és elvárásait, amelyek az egyes határokon átnyúló vállalatok részét képezik?

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

A rendezvény főbb témái:

  • Mátrixszervezet – virtuális szervezetek: feladatmegosztás, feladatkörök meghatározása – riportolás
  • SSC-k létjogosultsága jelen gazdasági környezetben
  • Adatfeldolgozás, adatkezelés, adattovábbítás: cégcsoporton belüli információtovábbítás, szervezeti egységek közötti adattovábbítás
  • Felhasználási és szerzői jogok, védett információk a globális működés kapcsán – Licenszek és a szellemi alkotások jogszerű használata/biztosítása
  • Felhőalapú szolgáltatás nyújtása az SSC ügyfeleinek
  • Munkajog, adó és javadalmazás: Munkajog, Adózási, TB kérdések - Kirendelési szerződések: Európán belül – Európán kívül
  • Global Services, Integrated Delivery Models: Delivery Centerek üzleti létjogosultsága
  • Javadalmi kérdések határon innen és határon túl
Rendezvény kezdete: 2017. Október 10. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 11. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

Az ONBOARDING, mint az üzleti stratégiák új alternatívája még nem a mindennapok része a vállalatok életében. Azonban a tendenciák azt mutatják, hogy egyre több cég belátja szükségét a HR folyamatok fejlesztésének, és ezen innováció élenjáró képviselője a toborzás és kiválasztás kettősének kiegészítője, a beillesztés. Ennek a hármas folyamatnak az összekapcsolása, az orientációs programok kialakítása és beépítése a mindennapokba elengedhetetlen eszköz a munkaerő megtartáshoz és a lojalitás növeléséhez. Számos módszer áll a szakemberek rendelkezésére, amely a beillesztést segíti – kezdve az interjúk során alkalmazható tesztekről, az onboarding day-en át, egészen a mentori programokig.

A szeminárium fő kérdésfelvetése az, hogy ez a feladat is a HR vállát kell, hogy nyomja, vagy érdemes erre külön szakembert alkalmazni, aki felügyelni tudja a megszervezett szocializáció folyamatát és biztosítani tudja a sikerességét.

Fókuszban:

  • Mi is az az onboarding?
  • A toborzás-kiválasztás és az onboarding kapcsolata
  • Motivációs eszközök az onboarding kapcsán
  • Onboarding és Mentor program
  • Lojalitásnövelés és az onboarding szerepe az employer branding-ben
  • A vezető szerepe az onboardingban
  • Hogyan mérhető az onboarding sikeressége?
  • HR szerepe a beillesztésben
Rendezvény kezdete: 2017. Október 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 12. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. augusztus 25.
Speciális ár: Gyakornoki programok Szeminárium
(2017. október 3-4.)

Onboarding - Beillesztési stratégia a lojalitás növeléséért és a megtartásért
(2017. október 12.)

Részvételi díj a három napra együtt: 299.000 Ft + áfa

Felszakadozik a felhőzet?! – A felhőben tárolás kihívásai

Manapság már szinte nincs olyan vállalat, amely nem használna valamilyen felhő megoldást.

Egyes vállalatok kitették CRM, Sales támogató, vagy éppen levelezőrendszerüket is felhőbe.

Ami jelenleg kérdésként fogalmazódik meg a cégvezetés részéről, hogy nyilvános, magán felhőt használjanak-e, vagy csupán erőforrást, távkapacitást béreljenek , illetve, hogy mely vállalati folyamatot érdemes felhőbe tenni?

Rendezvényünkön bemutatjuk a felhő bevezetésének folyamatát a döntést megelőző és azt követő teendőket, hogy milyen költséghaszon elemzést célszerű végezni - a felhő megtérülése kapcsán a bevezetést megelőzően, valamint azt is, hogy „Milyen felhőszolgáltatást válasszunk? – a szállítói függés csökkentése” érdekében akár egylevelezőrendszer díjemelése kapcsán, vagy egy eddig ingyenes szolgáltatás fizetőssé tétele esetében.

Mindemellett a szerződéses keretek - a felhő jogi szabályozása is kiemelt helyet foglal el a tematikában, így nagy hangsúlyt fordítunk azon kérdés megválaszolására, hogy „Miért fontos, hogy a tender kiírása előtt legyen megírva a szerződés?”, valamint „Milyen fizikai adatbiztonság van a felhőben?” és „Milyen rendszereket és milyen módon lehet felköltöztetni felhőbe?”,tekintettel arra, hogy még mindigszámos bizonytalanság és pontatlanság kíséri a felhőbe költözés folyamatát az adatvédelem és IT biztonság kapcsán is.

Külön kiemeljük a felhő és GDPR esetében az egyetemleges felelősség kérdésétés az EU-n kívüli adattárolás aggályait, továbbá bemutatjuk azt is, hogy„Milyen módon lehet auditálni a felhőszolgáltatót?”

Idén január elején jelent meg az MNB részéről az az ajánlás, amely a „Pénzintézeti Felhő” feltételrendszerét határozza meg, de itt kell megjegyezni, hogy az ebben foglaltak más szektorbeli vállalatok számára is hasznosíthatóak, továbbá rendezvényünkön bemutatjuk a felhő technológia és adatmigráció kihívásait is.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Konferenciánk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

Együttműködő partnereink:

Forpsi  Aruba Cloud

 

Médiapartnerünk:

 
Rendezvény kezdete: 2017. Október 17. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 17. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

1 fő: 99.000. Ft + áfa

2 fő: 169.000. Ft + áfa

3 fő: 199.000. Ft + áfa

Hogyan lehet olyan szemléletet kialakítani, amely segítségével a tapasztalt munkatársakat tovább tudjuk motiválni, illetve éreztetni velük, továbbra is szükségünk van az együttműködésükre, tapasztalatukra, tudásukra.

Tréningünk a 40-50 es korosztályra fókuszál, számukra, és az őket foglalkoztató vezetőknek kívánunk támogatást nyújtani:

  • Hogyan érdemes az adott korosztályt motiválni,
  • Megismerni a motivációjukat,
  • Tudásukat, támogató szemléletüket elismerni,
  • Szakmai tudásukat, emberi tapasztalataikat kamatoztatni,
  • Támogatni őket a fejlődésben, újabb szemléletek átvételére,
  • Bevonni őket az adott társaság célkitűzéseibe,
  • Hogyan tudok teljes körű, értékes munkatárs, vezető lenni 40-en túl is?
Rendezvény kezdete: 2017. Október 26. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Október 27. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 8.

Vezetőként – nem kérdés – hogy kommunikálni kell. Egyáltalán nem mindegy azonban az a kommunikációs eszköztár és stílus, amellyel a vállalati vezetők élnek a beosztottjaikkal, ügyfeleikkel, partnereikkel történő kommunikáció során. Sajátítson el kiváló kommunikációs technikákat, amelyek támogatják Önt abban, hogy még hatékonyabb, még professzionálisabb, még odafigyelőbb vezetővé válhasson.

A tréning segítséget nyújt a vezetőknek a következő technikák és készségek elsajátításában:

  • Hogyan képviselje meggyőzően álláspontját vezetőként?
  • Miként ismerje fel személyes erősségeit a beszédben, és hogyan alkalmazza ezeket céltudatosan beosztottjaival, ügyfeleivel szemben?
  • Hogyan fogalmazzon tisztán és érthetően?
  • Hogyan javítsa meggyőzőképességét és alkalmazza a hatásos érvelés valamennyi mechanizmusát?
  • Milyen módon növelje vezetői hatékonyságát „odafigyelő” kommunikáció révén?
  • Melyek az erőszakmentes kommunikáció alapjai?
Rendezvény kezdete: 2017. November 08. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 08. 17:00
Rendezvény ára: 129.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 99.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 22.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.