IIR Magyarország

Emisszió    BI    AgiCon Camp   Ipar 4.0   E-közigazgatás

 
 

.

Szeminárium

A szemináriumon elsősorban előadás jellegű tudásátadás keretében ismerkedhet meg az adott téma kulcsterületeivel, alapvető kérdéseivel. Az egyes modulok interaktív részeket, pl. feladatokat is tartalmazhatnak. A kiscsoportos forma lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy szemináriumvezetőkkel a képzés során felmerülő, egyedi kérdéseiket is megvitassák.

Egy törzskönyvezéssel foglalkozó szakembernek rendkívül komplex folyamatot kell figyelemmel kísérnie (legyen az nemzeti, CP, MRP vagy DCP típusú eljárás) - a beadott anyagok formai átnézésétől kezdve a gyártási engedélyek (GMP), a gyógyszer minőség (quality) vizsgálatán és az orvos biológiai értékelésen át a forgalomba hozatali engedélyig és a kísérőiratokig.
Szemináriumunk a törzskönyvezés gyakorlatából vett változatos esettanulmányok, gyakorlatok bemutatásával, a legújabb módszertanok és szabályozási aktualitások ismertetésével kívánja segíteni a szakemberek munkáját. Előadóink a legfrissebb információkat közvetítik a gyakorlati munkájuk során felmerült helyzetekből.

Kulcstémáink:

  • A humán gyógyszerekre vonatkozó szabályozás keretrendszere
  • Törzskönyvezési módosítás és Change control a gyakorlatban
  • Szigorodó validációs kritériumok, véglegminta benyújtást érintő változások jogszabályi szinten és az OGYI gyakorlatban, a módosítások implementálása
  • Ipari tapasztalatok az MRP és DCP-ről
  • Minőségbiztosítás a gyakorlatban
  • A farmakovigilancia törzskönyvezési vetületei
  • Az Európai Bizottság GMP, GDP iránymutatásai, az elmúlt időszak változásai, kapcsolódás a törzskönyvezéssel
  • Az állatgyógyászati termékek törzskönyvezése
  • Biotechnológiai eljárással készült termékek engedélyeztetési eljárása
Rendezvény kezdete: 2018. Január 24. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Január 25. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 8.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Fókuszban a GDPR
1 napos interaktív workshop

A workshop kiemelt témái:

  • Kihívások és lehetőségek a pénzügyi szektorban a GDPR alkalmazásával
  • Online azonosítás és a GDPR
  • A GDPR hatása a jelenlegi adatvédelmi gyakorlatra
  • Bankolás a XXI. században: régi és új adatvédelmi kihívások a pénzügyi szektorban
  • General Data Protection Regulation – Fő követelmények, működési hatások és tervezett intézkedések

Akiket már biztosan a workshop előadói között köszönthetünk:

  • Dr. Amigya Andrea LL.M , Adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, GDPR tanácsadó, Privacy Solutions Kft.
  • Dr. Farkas Tamás , Adatvédelmi szakjogász, Magyar Adatvédelmi Tudatosságért Társaság Egyesülete
  • Dr. Láng Géza , Jogi csoportvezető, Generali Biztosító Zrt.
  • Dr. Szegedy Krisztina , Compliance vezető, CIB Csoport
Rendezvény kezdete: 2018. Január 30. 8:00
Rendezvény vége: 2018. Január 30. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 22.
Speciális ár:

Jelentkezzen együtt az

Adatvédelmi aktualitások a pénzügyi szektorban
és a
Biztosítási Fórum rendezvényünkre

249.000 Ft + áfa / fő áron!

 

Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Beszerzőként is nyomon kell követni a PTK változásait, szerződéskötések alkalmával elengedhetetlen, hogy tisztában legyen a valamennyi régi és új szabállyal.

  • Ismerje meg a szerződéskötés csínját-bínját
  • Legyen tisztában a tartalmi és formai követelményekkel
  • Érvényesítse megfelelően jogait hibás teljesítéskor
  • Ismerje meg azokat a tipikus buktatókat, amelyeken mások elcsúsznak

A szeminárium kulcstémái:

A szerződés: formai és tartalmi követelmények, gyakran hibásan bekerülő elemek, hiányosságok

Garanciák és védelem, teljesítés és nem-teljesítés problematikája

  • A fizetés kritikus pontjai
  • Egyes kritikus szerződéstípusok
  • Dokumentumok, tanúsítványok
  • Jogviták
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 08. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 3.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Fókuszban:

  • Licenc beszerzés tervezése
  • Hogyan harmonizálható a gazdaságosság és hatékonyság a szoftver vásárlás során?
  • Hogyan kaphatok reális képet a szoftverek kihasználtságáról?
  • Hatékony szoftvernyilvántartás kezelése
  • Software Broker – használt szoftver kereskedelem
  • A nyílt forráskódú szoftverlicencelés sajátosságai, valamint jelentősége és nehézségei vállalati környezetben
  • Meglévő szoftverberuházások felhasználása a felhőben
  • SAM- és License Agreement
  • Szoftverek auditálása
  • Szoftverlicenc audit a hatóság szemszögéből - Best practicek az ellenőrzéskor

Szakembereink között:

  • Almási Gyula, főosztályvezető-helyettes, Nemzeti Adó- és Vámhivatal
  • Arató Árpád, ügyvezető igazgató, Licence Professional Kft.
  • Berecz Zoltán, kereskedelmi igazgató, IPR-Insights Licence Consulting
  • Czene Tamás, ügyvezető, Redbridge Consulting Kft.
  • dr. Horváth Katalin, partner, Sár és Társai Ügyvédi Iroda
  • dr. Rogányi Dániel, licencelési tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
  • Tóth Zsolt, Manager, Delaware Consulting
  • Vincze Tibor, licencelési tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 08. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 22.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Fókuszban:

  • Marketing rehabilitáció – helyezzük el a szervezetben, határozzuk meg a működési kereteket és az elvárásainkat, hagyjuk dolgozni, használjuk minden nap a területtől kapott információkat célirányosan
  • Marketing abc – a fejlődés útja a termékorientációtól a marketingorientációig
  • Nézzük a marketing szemüvegén át a
    • saját cégünket
    • környezetet
    • piacot
    • fogyasztót
    • konkurenciát
  • Marketingkommunikáció, napi marketingtevékenység eszközei és lehetőségei
    • a fogyasztótól, dolgozón át a cégimázsig
    • a hirdetéstől a szponzoráción át a rendezvényig
    • az offline-tól az online-ig
  • Marketingkutatás, információkeresés és felhasználás, adatbázisok
  • Marketing és értékesítés – támogatott értékesítési csatornák
  • Valami új, valami más, valami, ami megfűszerezi a napi gyakorlatot – lepjük meg a fogyasztót
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 07. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 22.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Jelentkezési határidő: 2018. január 24.

 

Minden a pénzügyi kockázatkezelésről két napban, átfogóan, érthetően, gyakorlati példákkal bemutatva  

A két napos szemináriumon való részvétellel tippeket kap arra vonatkozóan, hogy miként csökkentse a potenciálisan felmerülő pénzügyi kockázatait és miként, milyen eszközökkel menedzselje a likviditáskockázatokat.

A szeminárium témából:

  • Deviza árfolyam-fedezeti ügyletek
  • A kockázatokról, a kockázatok meghatározása
  • A vállalat devizakitettségének fedezésére szolgáló eszközök
  • Cash Pool rendszerek, fajtáik, specifikációi
  • Kamatfedezeti ügyletek
  • Kamatláb kockázatok
  • A vállalat hitelkokckázatainak fedezésére szolgáló eszközök

A rendezvény szólni kíván:

  • pénzintézetek vállalati ügyfélkapcsolati menedzsereinek ,  
  • közép- és nagyvállalatoknál pénzügyi/gazdasági területen dolgozó szakembereknek,
  • azon vezetőknek, akik számára munkájuk magas fokú elvégzéséhez elengedhetetlen az ismereteik bővítése pénzügyi kockázatkezelési és treasury területeken,
  • treasury vezetőknek, szakértőknek,
  • továbbá azon pénzügyi szakembereknek, akik ilyen területen képzelik el jövőjüket.
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 08. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 22.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Az ipari forradalom negyedik ciklusa a magyar vállalatok kis részét érte még csak utol, azonban az ipari szektor egyre több területén látszik, hogy komoly igény van az automatizálásra és robotizálásra.

Számos folyamat felesleges terhet ró a humán erőforrásra, legyen szó a termeléstervezésről, a gyártásról vagy akár a riportok, elemzések elkészítéséről. Az ipar 4.0-nak köszönhetően az egyes termelési, gyártási mechanizmusok gyökeresen megváltozhatnak, teret engedve az információs technológia és a digitalizáció kapcsolatának elmélyítésének.

Az IT ugyanakkor csak egy szelete ennek a nagy egésznek, amely az ipar 4.0-val érkezik, hiszen nem szabad megfeledkezni a HR-t érintő kérdésekről sem. Az ember és robot kooperáció még mindig izgalmas témakör, hiszen minden cég esetében más és más kihívásokat állít a szakemberek elé az integráció, valamint az, hogy a húsvér kollégák motivációja ne csökkenjen, a megbecsültség érzése pedig ne múljon el. Erre sok esetben tökéletesen megfelelő eszköz lehet az ergonómia tudománya, illetve ennek gyakorlati alkalmazása a vállalatok mindennapi munkavégzése során.

A Szemléletváltás és modernizáció a termelői szektorban – az ipar 4.0 küszöbén?! szaknap tematikája ezen gondolatok szellemében került kialakításra, igyekezve átfogó képet adni az Ipar 4.0-val érkező változásokról és kihívásokról.

Együttműködő partnerünk:

Motiment

Médiapartnerünk:

Elektronet

Rendezvény kezdete: 2018. Február 27. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 27. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 19.
Speciális ár:

Kedvezményes részvételi díjak 2018. január 19-ig:

1 fő: 99.000 Ft + áfa

2 fő: 169.000 Ft + áfa

3 fő: 199.000 Ft + áfa

Részvételi díjak 2018. január 20-tól:

1 fő: 169.000 Ft + áfa

Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Szemináriumunk középpontjában a beszerzési források optimalizálása, a gázéven belüliportfóliókezelés, a napon belüli gázportfólió egyensúlyozás vs. az erőművi rendszerszintű tartalékszolgáltatások buktatói és lehetőségei állnak.

FÓKUSZBAN:

  • Miként lehetséges a meglévő források optimalizálása, portfólió kezelés gázéven belül?
  • Melyek a rendszerhasználatban az EU szabályozás miatt várható változások?
  • Melyek a felhasználó számára fontos aktuális piaci sajátosságok?
  • Milyen a földgázbeszerzés , mint energiagazdálkodási tevékenység része egy energiaintenzív iparvállalatnál?
  • Hogyan tudok profitorientáltan optimalizálni a villamosenergia és gázpiac között?

HA A FENTI KÉRDÉSEKRE SZERETNE VÁLASZT KAPNI, JÖJJÖN EL EGYNAPOS SZEMINÁRIUMUNKRA!

Rendezvény kezdete: 2018. Február 27. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 27. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 12.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

A kurzus során tárgyalandó témakörök:

  • IT szerződések jogbiztos kialakítása
  • Az IT szerződésekkel kapcsolatban felmerülő főbb adatvédelmi kérdések
  • IT felelősség – Hogyan minimalizáljuk a felelősségi kockázatokat és kerüljük el a jogi bizonytalanságokat?
  • IT felelősség és IP-jogok: szoftverlicencek és internet domainnevek
  • IT szolgáltatói szerződések elemzése, értékelése, fejlesztése a szolgáltató és a vevő szemszögéből
  • IT biztonság – milyen elvárások vannak az IT biztonsággal szemben a vállalaton belül?
  • Internetjogi alapkérdések

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 08. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 19.

Az ügyfél-vevőszolgálaton dolgozó munkatársak, akik az ügyfélkapcsolat „front vonalán" végzika munkájukat, valójában a saját személyiségükkel „dolgoznak”. Azonban ezt a „munkaeszközt” – a saját magunk teljes személyiségét - éppen úgy karban kell tartani, mint egy „technikai eszközt”, csak éppen más eszközökkel, de az elv ugyanaz. „Kizsarolni” nem lehet a lelkünket sem, csak azért mert kevésbé „látható”! Ha nem így teszünk, hagyjuk magunkat „kizsarolni”, könnyen kialakulhat a kiégés. A hosszan tartó személyes és társas stressz hatására alakul ki ez a folyamat, és alapvetően észrevétlenül, minden olyan munkakörben, ahol emberi interakciók sokasága zajlik– pl. a vezetők esetében -, és nem csak a munkahelyen, hanem a magánéletben is megtalálható a kiégés.

A kiégés nem egyszerűen kifáradás, amit ki lehet pihenni, és nem is egyszeri jelenség, hanem ciklikusan ismétlődő folyamat. A vezetők számára éppen ezért nagyon fontos, hogy tisztában legyenek a kiégés jelenlétével az ügyfélszolgálaton, hogy hatékonyan tudjanak a megelőzéssel foglalkozni – saját maguk – és a kollégáik körében is.

A burnout valójában nemcsak egyéni krízishelyzet, és mint ilyennek a leküzdése, megoldása egyedül nem is lehetséges, mindenképpen külső segítségre van szükség. A burnout elhárításában (is) nagy szerepe van a tudatosításnak, amelyhez a tréning alapvető eszköz, a társas interakciók megtapasztalásához. Legalább ilyen nagy jelentősége van a vezetők érzelmi kompetenciájának, empátia fejlesztésének, hiszen e nélkül nem tudják ideje korán észrevenni azokat a jeleket, amelyek még igen koraiak és lehetőség lenne pozitív kimenetelű beavatkozásra saját hatáskörükben. Ugyanis, ha ideje korán, a kezdeti tüneteket képes jól felismerni és értelmezni a vezető, akkor hatékonyan tud cselekedni a kollégákkal, a csoport erősségeire támaszkodva annak érdekében, hogy a csapata hatékonyan, jó mentálhigiénés állapotban végezze a mindennapi ügyfélszolgálati feladatait.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 21. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 2.
Helyszín: K+K Hotel Opera

2021-től kezdődően megváltozik a szabályozás a CO2 kibocsátás esetében.

Szigorodó kvótaszabályokra, növekvő kvótaárakra számíthatnak a piaci szereplők.

A jelenlegi időszak: a 2018-as év legfőképpen a felkészülésről szól majd, hogy az érintett kibocsátók megfelelően tájékozódjanak és felkészüljenek a negyedik kereskedési időszak történéseire.

Változik a kiosztások mértéke, a hazai működésben is módosulnak részletszabályok és kompenzációt, támogatást várnak az egyes iparágak képviselői.

A növekvő kvótaárak hatást gyakorolnak majd a létesítmények üzemeltetőire, a működési költségekre, ezáltal a villamosenergia árára, a versenyképességre és bizonyos stratégiai döntésekre, a beruházások várható kimenetelére.

Mindezek miatt már a 2018-tól kezdődő időszakban figyelemmel kell lenniük az érintett piaci szereplőknek a változásokra, betervezni az esetleges költségnövekedést, kockázati tényezőt.

A változások mindemellett a napi ügymenetet is érintik, tekintettel arra, hogy az adatgyűjtés tartalma, a jelentések megküldése kapcsán is lesznek újabb elvárások, módosítások.

A vállalatok nagy része csökkenti a kibocsátás mértékét, mindemellett azt is látni kell, hogy vannak olyan iparágak, ahol nem lehet tovább csökkenteni a mennyiséget, illetve figyelemmel kell lenni a kiskibocsátókra is, akiknek a növekvő adminisztratív terhek is nehézséget jelentenek.

Többek között ezeket az aktualitásokat,megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Médiapartnereink:

Energiaporta

 

Innoteka

Rendezvény kezdete: 2018. Március 21. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 21. 17:00
Rendezvény ára: 129.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 99.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 2.
Speciális ár:

Kedvezményes részvételi dj:

2018. február 2-ig 1 fő részére: 99.000 Ft + áfa

ÜHG engedélyköteles 1 fő részére : 59.000 Ft + áfa

ÜHG engedélyköteles 2 fő részére: 99.000 Ft + áfa

2018. február 3-tól 1 fő részére 129.000 Ft + áfa

ÜHG engedélyköteles 1 fő részére : 79.000 Ft + áfa

ÜHG engedélyköteles 2 fő részére: 129.000 Ft + áfa

A termelővállatok folyamatosan rá vannak kényszerülve a hatékonyságnövelésre: az alapanyagárak sok esetben nőnek, a selejtszámot csökkenteni kell, a piaci verseny erősödik. Ilyen körülmények között melyek azok a tényezők, amelyek ismeretében illetve javításával nagyobb termelékenységet lehet elérni?

Képzésünk az alábbi témakörök mentén nyújt támogatást a termelővállalatok számára:

  • Az üzemi mérőszámok szerepének jelentősége a folyamatos fejlődés alapjaként
  • Termelési költségek és költségszintek
  • A készletgazdálkodás szerepe a termelésben
  • Kihasználtság, és más termelési mutatók egy autóipari beszállító multinál
  • A szállítás és a termelés összefüggései
  • Termelékenység a selejt és az előírások tükrében
  • Technikai beruházások finanszírozása kontra humánerőforrás
  • Élenjáró technika hagyományos és korszerű alapokon - vegyünk vagy felújítsunk?

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 21. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 22. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 2.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Átfogó kurzus a hazai bankpiacról minden új szereplő számára, valamint azoknak, akik gyakorlati ismereteket szereznének a szektorról

A két napos kurzus során a résztvevők áttekintik a kereskedelmi bankok felépítését, főbb üzletágainak működését és a szabályozási környezet legfontosabb ismérveit.

Ajánljuk a képzést mindazoknak, akik egy-egy banki szakterület munkatársaként szeretnének kicsit tágabbra kitekinteni és megérteni az egyéb területek működését, junior pénzintézeti szakembereknek és mindenkinek, aki egyéb szektor képviselőjeként szeretne belelátni a pénzintézetek működésébe.

Fókusztémák:

  • A bankok működése
  • A bankok szabályozása és felügyelete
  • Retail banking
  • A vállalati üzletág specialitásai és tipikus corporate termékek
  • Operációs kockázatok
  • BASEL III – A Basel IV kapujában
  • Hitelezési trendek
  • PSD2 a gyakorlatban – az online fizetési piac liberalizációja
  • Fintech cégek térhódítása és piac szerzése – Fintech körkép

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 29. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 9.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Kedvezményes Részvételi Díj

Az ügyfelek először a helpdesk-en/service desk-en keresztül ítélik meg a vállalatot!

Ez az a tény, amiről nagyon sokszor elfelejtkezünk, pedig köztudott, hogy amikor egy ügyfél betelefonál a helpdesk-hez, akkor olyan problémával fordul az ügyintézőhöz, aminél fontos, hogy azonnal, vagy nagyon rövid időn belül megoldódjon, vagy elintéződjön.
Mindemellett az is meghatározó, hogy szakmailag illetékes, kompetens kollegával tudjon beszélni az ügyfél, valamint legalább ennyire releváns, hogy adott esetben a helpdesk-es kollega tudjon fordítani a beszélgetés hangvételén és ne ugyanolyan „idegesen” tegye le a telefont a telefonáló, mint amilyen a hívás kezdetekor volt.

Szemináriumunk első napján vállalati ESETTANULMÁNYOK alapján tapasztalati gyakorlati példákon keresztül kerülnek bemutatásra mindazon témakörök és kérdések, amelyek meghatározzák a helpdesk/service desk napi munkáját, kihívások elé állítják az ezen a területen dolgozó kollegákat többek között azt, hogy Milyen elvárások vannak a helpdesk-es kollegákkal szemben?”, továbbá, hogy „Milyen jellegű személyiségjegyek fontosak ebben a pozícióban?”, „Mennyire lehet egy folyamatot automatizálni? Melyik folyamatot lehet, és melyiket nem?”, valamint választ keresünk arra is, hogy„Milyen típusú, milyen irányba történő beszámolóik vannak?”, és egyáltalán „Miként fogjunk hozzá reggel a munkához?”

A szeminárium második napján pedig interaktív tréning keretében helyzetgyakorlatok, szituációs gyakorlatok által nyújtunk megoldási lehetőségeket a kommunikáció, problémakezelés, konfliktuskezelés és stresszkezelés kihívásaira, többek között azokra a kérdésekre is, hogy „Miért eredményezhet flusztrációt, információvesztést a nem megfelelő kommunikáció? és „Milyen módon illeszthető az asszertivitás, mint kommunikációs eszköz a helpdesk munkájába?”

Rendezvényünk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Április 10. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 11. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 23.

Beszerzőként / beszerzési vezetőként Ön felel a beszállítókkal való tárgyalásokért? Két napos tréningükön szerezze meg azokat az ismereteket és készségeket, amelyekkel a legkedvezőbb kondíciókat tudja kiharcolni vállalata számára beszállítóival szemben!

  • Legyen kész tárgyalási stratégiája,
  • legyen birtokában a szükséges taktikáknak és tárgyalási eszközöknek,
  • képes legyen alkalmazni a tárgyalópartner befolyásolásának művészetét!

Tréningvezető: Székely Tamás , ügyvezető igazgató, vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország

Ártárgyalások

  • előkészítése és tervezése,
  • lebonyolításának taktikái,
  • értékelése és a tanulságok levonása,

Interaktív prezentáció a MIT-ekre,

Szituációs gyakorlatok a HOGYAN-okra,

Együttgondolkodás a MIÉRT-ekre

 

Rendezvény kezdete: 2018. Április 17. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 18. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 2.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.