IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Szeminárium

A szemináriumon elsősorban előadás jellegű tudásátadás keretében ismerkedhet meg az adott téma kulcsterületeivel, alapvető kérdéseivel. Az egyes modulok interaktív részeket, pl. feladatokat is tartalmazhatnak. A kiscsoportos forma lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy szemináriumvezetőkkel a képzés során felmerülő, egyedi kérdéseiket is megvitassák.

Fókuszban:

  • Marketing rehabilitáció – helyezzük el a szervezetben, határozzuk meg a működési kereteket és az elvárásainkat, hagyjuk dolgozni, használjuk minden nap a területtől kapott információkat célirányosan
  • Marketing abc – a fejlődés útja a termékorientációtól a marketingorientációig
  • Nézzük a marketing szemüvegén át a
    • saját cégünket
    • környezetet
    • piacot
    • fogyasztót
    • konkurenciát
  • Marketingkommunikáció, napi marketingtevékenység eszközei és lehetőségei
    • a fogyasztótól, dolgozón át a cégimázsig
    • a hirdetéstől a szponzoráción át a rendezvényig
    • az offline-tól az online-ig
  • Marketingkutatás, információkeresés és felhasználás, adatbázisok
  • Marketing és értékesítés – támogatott értékesítési csatornák
  • Valami új, valami más, valami, ami megfűszerezi a napi gyakorlatot – lepjük meg a fogyasztót
Rendezvény kezdete: 2018. Május 09. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 09. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

2 modulban a föld gáz- és a villamosenergia szektor működésének, szabályozásának alapjairól

1.modul, 2018. május 9., szerda: Amit a magyar villamosenergia-szektorról tudni kell

  • A szabályozási környezet áttekintése; a VET legfontosabb elemei
  • A villamosenergia-piaci szerkezet áttekintése és a főbb piaci szereplők
  • Az villamosenergia árképzés kulcsfontosságú tényezői és szerződéses keretei
  • Villamosenergia-beszerzés, -kereskedelem, mérlegkörök és menetrendezés

2 . modul, 2018. május 10., csütörtök : Amit a magyar földgáz-szektorról tudni kell

  • A szabályozási környezet áttekintése; a GET legfontosabb elemei
  • A földgáz-piaci szerkezet áttekintése és a főbb piaci szereplők
  • A gázárképzés kulcsfontosságú tényezői és szerződéses keretei
  • Földgáz - kereskedelem, beszerzési források és stratégiák
Rendezvény kezdete: 2018. Május 09. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 10. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 23.
  • A felsővezető kutatások eredménye
    • a tehetségprogramok szerepe
    • a vezetők motivációja
    • a vállalati és vezetői gyakorlatok, amelyek támogatták, fejlesztették az új generációs tehetségeket
  • Új fókuszok, új eszközök, módszertanok a tehetségmenedzsmentben
    • vezetői készségfejlesztés háttérbe szorulása
    • önismeret
    • személyes és szervezeti vízió és küldetés megfogalmazása
    • önazonosság

 

Rendezvény kezdete: 2018. Május 24. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 24. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.

Soft Café

Budapest, 2018. május 29., 14.00 – 16.00

Egyedi formában megrendezésre kerülő, DEMO kipróbálási lehetőséggel színesített gyakorlatias workshop egy kávé / üditő / sör társaságában

A délutáni workshop témái és szakértői:

I. Automatizálás, keretrendszer építése, HP UFT-ben

Előadó: Szőke Ármin , szakmai vezető, Passed Informatika Kft.

II. Passed WorkCafe - Early Testing

Előadók: Schaffhauser Balázs , szakmai vezető, Passed Informatika Kft. & Szőke Ármin, szakmai vezető, Passed Informatika Kft.

Együttműködő partnerünk:

 

 

Passed

Rendezvény kezdete: 2018. Május 29. 14:00
Rendezvény vége: 2018. Május 29. 16:00
Részvételi díj: 29.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

Szoftvertesztelés 2018 konferencia (május 30.)+ QA workshop ( június 7.):

2018. április 20-ig: 199.000 ft + Áfa

2018. április 21-től: 219.000 Ft + Áfa

QA workshop ( június 7.):

2018. április 20-ig: 129.000 ft + Áfa

2018. április 21-től: 169.000 Ft + Áfa

Soft Café – délutáni mini workshop – május 29.

29.000 Ft + Áfa

Önnek is fejtörést okoz egy évre előre megtervezni a várható költségeket és bevételeket, majd mindezeket egyeztetni a menedzsmenttel és lejelenteni az anyavállalatnak? Havonta valamint negyedévente vizsgálni, hogy a tényleges adatok mennyiben térnek el az éves tervtől és kielemezni, hogy ezek az eltérések miből adódnak? Összehasonlítani, hogy az előző évhez képest, hogyan alakultak az aktuális számok valamint a tervszámok, majd az ezekből adódó különbségeket is kielemezni? Megérteni az IFRS és magyar számvitel különbségeit? Magas szinten működtetni a vezetői jelentés rendszerét? Megtalálni a megfelelő pénzügyi mérőszámokat?

Jöjjön el a két napos szemináriumunkra, tanuljon szakembereinktől és tegye fel kérdéseit!

A szeminárium fókusztémái:

  • Pénzügyi számvitel nemzetközi környezete
  • A szervezet üzleti modellje és a vezetői jelentés kapcsolata
  • A vezetői jelentés és a mutatószámok mindennapi gyakorlata
  • Pénzügyi kimutatásokfajtái és tartalmi követelménye
  • Milyen elemekből állnak a mérleg különböző részei?
  • Stratégiai tervezés a gyakorlatban - pénzügyi kontrolling és reporting

 

 

Rendezvény kezdete: 2018. Május 30. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 31. 17:00
Részvételi díj: 259.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 13.

QA workshop

Szoftver-minőségbiztosítás gyakorlatias, esettanulmányokkal színesített megközelítésben

Budapest, 2018. június 7.

Főbb témakörök:

  • A minőségbiztosítás és a tesztelés kapcsolata; Minőségbiztosítás és fejlesztés kapcsolata
  • Egyes fejlesztési folyamatokhoz kapcsolódó QA folyamatok
  • Termék és process QA - Fókuszban a folyamatok minőségbiztosítása
  • Szoftver-minőségbiztosítás központosítása és kiszervezése
  • Tesztelés a Cloud-ban

Akiktől tanulhat:

  • Bánki Orsolya,  Quality Management csoport vezető, Magyar Telekom Nyrt.
  • Bolla Dávid, Verification Engineer, Ericsson
  • Dr. Csákó Tamás,   Software Testing Manager, Head of QA Department Szeged , EPAM Systems
  • Ignácz Lívia , QA Manager, Magyar Telekom Nyrt.
  • Szenfner János, QA Manager, XAPT

 

Rendezvény kezdete: 2018. Június 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.
Speciális ár:

Szoftvertesztelés 2018 konferencia (május 30.)+ QA workshop ( június 7.):

2018. április 20-ig: 199.000 ft + Áfa

2018. április 21-től: 219.000 Ft + Áfa

QA workshop ( június 7.):

2018. április 20-ig: 129.000 ft + Áfa

2018. április 21-től: 169.000 Ft + Áfa

Soft Café – délutáni mini workshop – május 29.

29.000 Ft + Áfa

Egynapos szeminárium beszerzési/kereskedelmi/beszállítói-minőségfejlesztési szakemberek/vezetők/felsővezetők számára.

A rendezvény kiemelt témái:

  • Árajánlat, árképzés, kalkuláció
  • Termékfejlesztés és K+F a járműiparban
  • Az évenkénti árcsökkentések gyakorlata és hosszú távú fenntarthatósága, a vevő és a beszállító együttműködésével
  • A hazai járműipari beszállítói piac sajátosságai
  • Árkalkulációs stratégiák kialakítása
  • Bekerülés a vevőkhöz – beszállítói követelmények
  • Támogatások, pályázatok

Akiket már biztosan a szeminárium előadói között köszönthetünk:

Siklósi Imre , TQ Consulting Gazdasági Tanácsadó Központ Kft.

Szammer István , Ügyvezető igazgató, autopro.hu járműipari szakportál

Vári Attila , Járműipari ágazati központ vezető, IFUA Horváth & Partners Kft.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Június 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.

A karbantartás a termelőberendezések rendelkezésére állásának alapja, mely alapvetően költségként jelentkezik minden termelő vállalatnál. A karbantartás segítségével megelőzhetőek a váratlan, hirtelen szükségessé váló nagyobb beruházások, a káreseményhez kapcsolódó rendkívüli munkavégzés plusz költségei, és adott esetben a kieső termelésből fakadó károk rendezésének plusz költségvonzata is, mint például a reklamációs ügyintézés.

A szakmai profizmus mellett - a menedzsment szempontjából – az egyik legfontosabb elvárás a költséghatékonyság. Erre a látszólagos ellentmondásra kíván segítséget nyújtani a Mutatószámok és költségkontroll a karbantartásban elnevezésű szakmai szemináriumunk a termelő nagyvállalatok karbantartási, beruházási, műszaki, illetve létesítmény-fenntartási vezetői, a gyárigazgatók, az ügyvezetők, valamint a megbízhatósági vezetők számáraegyaránt.

Fókuszban:

  • Karbantartási stratégiák : Hogyan mérhető a karbantartás hatékonysága?
  • Teljesítménymutatók szerepe a karbantartásban
  • Költséghatékony karbantartás tervezése: Hogyan kezeljük a nem várt költségeket?
  • Riportálás : kötelező beszámoló a vezetőség felé
  • Megelőző karbantartás : Mikor, mit, hogyan? (TMK) Optimumok! Szélsőségek!
  • Készletgazdálkodás szerepe a karbantartás területén
  • Alkatrészek, berendezések, gépek: Csere vagy javítás?
  • Saját belső és megbízott külső karbantartási csoport : Mikor, melyik a jobb? Ár-minőség aránya?
  • Karbantartási szervezet szerepe a gyártásban és az iparban
  • Szoftverhasználat a karbantartás és a termelésirányítás területén: Ki, mit, hogyan használ?
  • Karbantartás a gyakorlatban
  • Diagnosztizálás szerepe: Rezgésmérés, szoftverek és hardverek

 

Rendezvény kezdete: 2018. Június 13. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 14. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 27.

A visszajelzéseknek sok célja van: motiváció, támogatás, elismerés, a bizalom mélyítése, alkalom teremtése arra, hogy visszajelzést kérjünk és adjunk egyben. Fontos, hogy elismerjük munkatársaink teljesítményét, és biztassuk őket, amikor jó munkát végeznek. Ugyanakkor fontos, hogy segítsünk másoknak megérteni a viselkedésük negatív következményeit, és olyan új viselkedésformák irányába terelni őket, amelyekkel hatékonyabban érhetik el mind a saját, mind pedig a szervezet céljait.

Vezetők számára is elengedhetetlen lenne, hogy folyamatos, de legfőképpen őszinteségen alapuló visszajelzést kapjanak környezetüktől és közvetlen beosztottjaitól.

A visszajelzés akkor igazán hatásos, KONSTRUKTÍV, ha nem egyirányú üzenetekből áll, hanem kölcsönös megbeszélésen alapul. Azaz, valójában nem csak „adásról”, hanem „fogadásról” is, azaz kölcsönös párbeszédről van szó.

A tréning tartalmából

Visszajelzés vezető és beosztott, valamint a csoporttagok között:

  • Hogyan jelezzen vissza beosztottjának / kollégájának?
  • Mikor, milyen esetekben adjon visszajelzést?
  • Hogyan közölje a kritikát, hogy ne sértsen, de mégis célba érjen?
  • Ismerje meg a különböző visszajelzés-technikákat
  • Tanuljon meg visszajelzést ne csak adni, hanem kapni is!
  • Hogyan fejlessze folyamatosan visszajelzés-kultúráját?
Rendezvény kezdete: 2018. Június 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 20. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 4.

Két napos vezetői tréningprogramunk Önnek szól,

  • ha meg akarja tartani a fontos munkatársakat, és vezetőként hajlandó ezért extra figyelemre irányukban,
  • ha egy irányba akarja állítani a csapatát
  • ha aktivizálni szeretné a közepesen teljesítőket,
  • és ha mindezért gazdagítani szeretné a vezetési stílusát,

A két nap tartalmából:

Egyének testre szabott vezetése

Csapatok motviáló vezetése

A program szakembere:

Lapu Klára PCC - Közgazdász, Kommunikációs tréner, Change Management tanácsadó, szervezeti kultúra tanácsadó, ICF minősített business coach, megoldásfókuszú teamcoach (fotó)

 

 

Rendezvény kezdete: 2018. Június 26. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 27. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 11.

Kulcsfontosságú tudnivalók az értékesítés és a szerződéskötések során felmerülő jogi kérdésekről

Előadó: dr. Fülöp László , Ügyvéd, Külkereskedelmi és gazdasági szakjogász, a Fülöp és Társa Ügyvédi Iroda vezetője

„A napi munkám során tudom alkalmazni az elhangzottakat.”

Vártlné Buzás Erika , Osztályvezető, OTP Bank Nyrt.

Rendezvény kezdete: 2018. Június 26. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 27. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 11.

Kulcstémáink:

  • Az energiahordozók világpiaci áralakulásának hatásai és a hazai gázárak
  • Árszabályozás és felügyelet, piaci adatok vizsgálata, árelőrejelzések, versenytárs-árazás benchmarking, az egyetemes szolgáltatás árelemei
  • Egyetemes szolgáltatói árrés szabályozás
  • Gázipari termékek és azok pénzügyi kockázatai, kockázatkezelési best practice-ek
  • Commodity swap használata commodity árkockázat fedezésére
  • Szerződés indexálás és az árfixálás kockázatainak kezelése
  • Kockázati prémiumok alkalmazása, számolásának módszerei
  • Cost plus és egyéb árazási módszerek

Projekt szimulációs blokkunkban lehetőség nyílik Excel alapú árazási modellben jövedelmezőségi / árazási elemzéseket készíteni, az árazó eszközökön „gyakorolni”:

pl. hogyan transzformálhatunk át egy 50% olajindexált / 50% TTF-es beszerzési formulát 100% olajindexált értékesítési formulává? Az eltérő formulák kockázatának fedezése Monte Carlo szimulációval

Rendezvény kezdete: 2018. Július 03. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Július 04. 17:00
Rendezvény ára: 199.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 18.
Helyszín: Mercure Budapest City Center

Likviditásmenedzsment a vállalati működésben

Cash Flow a fókuszpontja a vállalatvezetésnek

A szeminárium főbb témái:

  • Cash Flow elemzés, projekttervezés fontosabb kérdései
  • Likviditáskezelés, fedezetvizsgálat és tervezhetőség, finanszírozás, forrásoptimalizálás, Trade Financial hatása a vállalatok likviditásának előmozdítására
  • Cash Pool finanszírozás, Tranzakciós illeték hatásai, Többdevizás Cash Pool-ok
  • Törvényi – szabályozási háttér: Cash Flow és Cash Pool EU-s és hazai szabályozásai, számviteli és adózási vonatkozásai
  • A Cash Pool számlán lévő pénzeszköz hatékony felhasználása: a szabad pénzeszközök befektetése

Cash Pool: megoldás a folyamatos likviditás biztosítására: vállalati ESETTANULMÁNY

Rendezvény kezdete: 2018. Július 04. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Július 05. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 18.

A tervezéstől a jogszabályi környezeten és a kiszervezett tevékenységek auditján át a felhőbiztonság aktuális kérdéseiig – Mindent az IT auditról.

Fókuszban:

  • Az informatikai audit helye az intézmény működésében
  • Az IT audit jogszabályi hátterének aktualitásai
  • Az üzletmenet-folytonosság vizsgálata és annak mesterfogásai
  • Az informatikai/információbiztonsági kockázatmenedzsment alapvető kérdései
  • Autentikáció és jogosultságkezelés
  • A kiszervezés
  • A cloud szolgáltatások fogyasztói aspektusai
  • Az informatikai/információbiztonsági kockázatmenedzsment alapvető kérdései
  • Naplózás és naplófelügyelet
  • Költséghatékonyság vs. biztonsági kockázatok – A felhőbiztonság aktuális kérdései
  • Fizikai védelem az informatikai rendszereknél
  • IT auditok – A gyógyszeripar kihívásai
Rendezvény kezdete: 2018. Július 10. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Július 11. 16:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 25.

A jól működő ügyfélkapcsolatok hátterében alapvető szerepe van a CRM rendszereknek. Az ügyfelekről beérkező rengeteg adat és információ megfelelő hasznosítása kulcskérdés kell, hogy legyen a CRM stratégiában.

A nagyvállalatok többségénél jól tudják, hogy minden ügyféladatbázis, arra épülő marketingkampány és értékesítési elvárás lelke az adat. A jól megválasztott adatgyűjtési-, szegmentálási-, és elemzési technikák alkalmazása gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt tesz lehetővé, így támogatva az értékesítési célok megvalósítását és végső soron az ügyfélhűség kialakítását is.

Témáink:

  • CRM itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
  • Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
  • Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)
  • A CRM elemzés szerepe a marketing munkában
  • Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
  • A marketing szerepe a CRM-ben
  • A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
  • Analitikus és operatív CRM adatok – Kinek? Hogyan? Mit?
Rendezvény kezdete: 2018. Július 17. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Július 18. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. június 1.

Amikor egy IT területen dolgozó szakember vezetővé válik, számos kihívással találkozik.

Korábbi tevékenységével ellentétben most merőben más feladatkört kell ellátnia, így más jellegű feladatokkal találja magát szemben. Melyek ezek és milyen kihívások elé állítják Őt vezetőként?

„Milyen nehézséget jelenthet az IT vezető számára, hogy „hirtelen” számonkérési feladatai lesznek?”, Mely területeken képezze magát? Milyen előnyökkel jár, ha az IT vezető hatékonyan tud együttműködni a társosztályokkal? „Hol és hogyan „húzza meg a határt”, ameddig még vezetőként részt vehet a szakmai munkában? – Time menedzsment és szakmaiság kérdése”

Mindemellett a legtöbb alkalommal együtt kell működnie az IT vezetőnek a beszerzési és pénzügyi területekkel, de vajon „Miért szükséges, hogy az IT vezető részese legyen az IT beszerzéseknek?” és „Mik voltak azok a hiányosságok, amiket a pénzügyi vezető tapasztalt, felfedezett a vele együtt dolgozó IT vezetőben a közös munka során?”

Többek között ezeket a témaköröket veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre és az IT területén tapasztalatot szerzett trénerek a rendezvény második napján interaktív tréning keretében mutatják be mindezek megvalósítását a gyakorlatban.

 

 

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 22. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 23. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 6.

Vállalati pénzügyesként nem csak specializálódva, a pénzügy egyes részterületét - szakterületét szükséges ismerni, hanem teljes rálátással kell rendelkezni a vállalaton belüli pénzügyi tevékenységekre, amelyek részét képezik a pénzügyesek feladatkörének és elengedhetetlen, hogy mindezekkel az ismeretekkel, tudással rendelkezzenek napi munkavégzésük során.

Rendezvényünk szakmailag átfogó képet ad a vállalatok pénzügyi folyamatairól, így többek között a Treasury, a Cash Flow, a Cash Management, a likviditáskezelés – likviditásmenedzsment, követelés, - kintlévőség-kezelés és a kockázatkezelés területeiről valamint választ ad a jogszabályi, számviteli és adózással kapcsolatos kérdésekre.

Mindezen pénzügyi részterületek egymással szorosan összefüggő tevékenységet végeznek, ezért fontos, hogy minden pénzügyes munkatárs átlássa a folyamat egészét, így kellő szakmai tudással rendelkezzen saját feladatai leghatékonyabb elvégzése érdekében.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 30. 17:00
Rendezvény ára: 369.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 339.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.

Minden cég kerülhet krízishelyzetbe. Napjainkban egy a vállalatot érintő botrány vagy válságprofesszionáliskezelésekülönösenfontos, hiszen a negatív, botrányos hírek hihetetlen gyorsasággal terjednek, valósággal elárasztva a sajtót és a közösségi médiát.

A tavalyi év során csaknem 400 darab, többségében kritikusan súlyos, kemény és nehezenkezelhető vállalatot érintő krízishelyzetet azonosított a Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozata. Az összegyűjtött krízishelyzetek mintegy háromnegyede hirtelen megjelenő válság volt, mely kellő felkészültséggel jól kezelhető, gyorsan megszüntethető.

Egy napos intenzív workshopunkon kifejezetten a krízishelyzetek bekövetkeztekor szükséges lépéseket, a károk felmérését, a meghozandó döntéseket, a kommunikációs teendőket vesszük sorra kiváló szakemberek segítségével. Résztvevőink konkrét esetek megismerésével, krízisszimuláció segítségével ténylegesen átélhetik a válságos helyzeteket, és a nap végére átfogó képet kaphatnak arról, hogy miképp kezelhetjük a krízishelyzeteket az üzleti életben.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 28. 17:00
Rendezvény ára: 179.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.

Hogyan növelheti csapata hatékonyságát, produktivitását és teljesítményét?

2 napos vezetői képzés

A két napos tréningprogram a résztvevőknek abban nyújt támogatást, hogy a gyorsan változó ügyfél és vállalati elvárások tükrében a Call Centert, mint vállalati szervezeti egységet hogyan tudjákmég szervezettebben, eredményesebben és egyúttal „emberközpontúan” működtetni.

A tréning tartalmából

1. nap

A Call Center szerepe az ügyfélkapcsolatokban

A Call Center helye, szerepe és funkciója a vállalat életében

Az Ön szerepe, mint vezető személyé

Stratégiák az eredményorientált munkatársi vezetéshez

Értékelő párbeszéd vezetése

Vezérfonal az eredményes munkatársi beszélgetésekhez

Hatékony tervezés Ön és munkatársai részére

Műszakbeosztás tervezése a Call Centerben

 

2. nap

A megfelelő munkatársak megtalálása és fejlesztése

Kompetencia, képességek, készségek, üzleti potenciál beazonosítása

Fluktuáció csökkentése

Motiválás, konfliktusokkal szembeni megoldási stratégiák alkalmazása

A munkatársak teljesítményének növelése

Siker, elismerés, felelősség, karrier

A képzés szakembere: Katona Erzsébet, az ALITERA Ügyfélkapcsolati Kft. ügyvezetője

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 29. 17:00
Rendezvény ára: 199.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.

Fókuszban:

  • Szellemi alkotások helye és kihatása a vállalat életére
  • Szellemi alkotások pénzügyi kihatásai és vagyoni értékelésben betöltött szerepe
  • Szellemi tulajdon menedzselése a vállalaton belül
  • Szellemi alkotás létrehozása, a szellemi tulajdon kezelése, stratégia, IP szabályzatok kialakítása
  • A szellemi tulajdon kiaknázása & szellemi tulajdonjog érvényesítése
  • Szellemi alkotások joga, nemei az IT területén
  • A szoftver szerzői jogi védelme
  • Standard-, szoftverlicenc- és kezelési szerződések jogi szempontjai
  • Szoftverfejlesztési szerződés – Hogyan előzzük meg a jogvitát, de ha ez nem sikerült, mi a teendő?

& Szerződésminták és konkrét jogesetek, jogviták részletes, közös kielemzése

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 29. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 30. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 209.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.