IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

BCM élesben - Krízisszimuláció & kommunikációs workshop

Bevezető

Minden cég kerülhet krízishelyzetbe. Napjainkban egy a vállalatot érintő botrány vagy válságprofesszionáliskezelésekülönösenfontos, hiszen a negatív, botrányos hírek hihetetlen gyorsasággal terjednek, valósággal elárasztva a sajtót és a közösségi médiát.

A tavalyi év során csaknem 400 darab, többségében kritikusan súlyos, kemény és nehezenkezelhető vállalatot érintő krízishelyzetet azonosított a Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozata. Az összegyűjtött krízishelyzetek mintegy háromnegyede hirtelen megjelenő válság volt, mely kellő felkészültséggel jól kezelhető, gyorsan megszüntethető.

Egy napos intenzív workshopunkon kifejezetten a krízishelyzetek bekövetkeztekor szükséges lépéseket, a károk felmérését, a meghozandó döntéseket, a kommunikációs teendőket vesszük sorra kiváló szakemberek segítségével. Résztvevőink konkrét esetek megismerésével, krízisszimuláció segítségével ténylegesen átélhetik a válságos helyzeteket, és a nap végére átfogó képet kaphatnak arról, hogy miképp kezelhetjük a krízishelyzeteket az üzleti életben.

Fókuszban:

  • Krízisszimuláció – szituációs játék
  • Ameghozandó döntések és lehetséges következményeik
  • A BCP valódi próbatétele – konkrét eset példáján keresztül
  • Krízis PR – avagy mit mondjunk és mit ne mondjunk krízishelyzetben?
  • Külső és belső kommunikáció
  • A média elvárásai, asszertív megoldások
  • A válságkommunikáció alapjai
  • Hogyan kezeljük közösségi csatornáinkat válság esetén?

A workshopot ajánljuk a vállalati felsővezetőknek; BCM, BCP vezetőknek, vállalatbiztonsági vezetőknek; PR és kommunikációs vezetőknek; stratégiai, üzletfejlesztési vezetőknek; valamint mindazon funkcionális területek vezetőinek, akik az üzletmenet folytonosság illetve krízis menedzselésében mélyíteni szeretnék tudásukat.

Kinek ajánljuk?

 

A rendezvény szólni kíván:

  • Vállalati felsővezetőkhöz
  • BCM, BCP vezetőkhöz
  • Vállalatbiztonsági vezetőkhöz
  • PR és kommunikációs vezetőkhöz
  • Stratégiai, üzletfejlesztési vezetőkhöz
  • Mindazon funkcionális területek vezetőihez, akik az üzletmenet folytonosság illetve krízis menedzselésében mélyíteni szeretnék tudásukat

Program

 

Krízisszimuláció – szituációs játék

A résztvevők egy olyan szituációs játékban vesznek részt, mely egy lehetséges krízishelyzetet mutat be. A feladat megoldani a kialakult szituációt.

  • Ki miért felel, mi a feladata? – A szerepek és felelősségi körök meghatározása
  • A meghozandó döntések és lehetséges következményeik
  • A külső és belső kommunikáció
  • A rendes munkamenet helyreállítása
  • A keletkezett károk felmérése
  • Az ügyfelek, partnerek esetleges kárpótlása

A BCP valódi próbatétele - Esettanulmány

  • Amikor bekövetkezik a kockázati esemény
  • A krízis kialakulásának okai, előzményei
  • A helyzet kezelése a szervezet oldaláról
  • Mennyire működtek a tervek?
  • Milyen tanulságokat lehet levonni az esetből?
  • Egyéb tapasztalatok

Krízis PR - avagy mit mondjunk, és mit ne mondjunk krízishelyzetben?

  • Média és nyilvánosság 2018-ban Magyarországon
  • Felkészülés a krízisre, proaktív megoldások
  • Az aktív és a passzív publicitás krízishelyzetben
  • A média elvárásai, asszertív megoldások
  • Célok, eszközök (a hallgatástól a sajtótájékoztatóig)
  • Külső és belső kommunikáció integrálása
  • „Day after” - az utómunka szerepe a szervezet jövőjének szempontjából

A válságkommunikáció alapjai

  • Krízisazonosítás
  • 3 hiba, amit a felkészüléskor elkövethetünk
  • 3 hiba, amit a válság kezelésekor elkövethetünk
  • Hogyan kommunikáljunk a beosztottak, és hogyan a külvilág felé?
  • Hogyan kapcsolható össze a BCP és a kríziskommunikáció rendszere?
  • Mire figyeljünk a médiával krízis idején?
  • Hogyan kezeljük közösségi csatornáinkat válság esetén?

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. augusztus 28. 17:00
Rendezvény ára 179.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018. július 13.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 179,000.00
2 170,050.00
3 161,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.