IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

Kérdezéstechnika beszerzőknek

Bevezető

A kérdéseknek munkánkban és magánéletünkben egyaránt jelentősége van, hiszen a megfelelő tájékozódáshoz, a helyzetek megértéséhez, döntéseinkhez, stb. információkra van szükségünk. Talán hallottuk már a következő kijelentést: „Aki kérdez, az irányít!”. Ahhoz, hogy kézben tudjunk tartani és hatékonyan tudjunk vezetni egy beszélgetést vagy tárgyalást, egyrészt tehát jól kell kérdeznünk, másrészt, biztosítanunk kell, hogy ezek az információk meg is érkezzenek hozzánk, azaz értő figyelemmel tudjunk hallgatni.

Tréningünkön a kérdezéstechnikát a beszerzők szemszögéből vizsgáljuk, és a megfelelő kérdezéstechnika kialakításához kínálunk gyakorlati keretet.

A tréning elvégzésével a résztvevők beszerzőként

  • a tárgyalásaik során több releváns információhoz jutnak,
  • hatékonyabban vezetik a tárgyalásokat,
  • könnyebben hoznak jó és megalapozott döntéseket,
  • magabiztosan elérik tárgyalási céljaikat.
  • jobb lesz a kapcsolatuk a tárgyalópartnereikkel,
  • jobban megértik kommunikációs partnereiket,
  • gyorsabb megértésre találnak a környezetükben bármilyen szituációban,

Trénerek

A két napos program trénerei:

Nyáriné Dr. Mihály Andrea

Vezető tréner, business és management coach, pszichiáter, pszichoterapeuta szakorvos, Venustus Pro Képző és Tanácsadó Kft.

1992-ben szerzett orvosi diplomát. Évekig dolgozott orvoslátogatóként egy multinacionális gyógyszergyár hazai képviseleténél. Visszatérve az orvosi hivatáshoz 2000-ben szakvizsgát tett pszichiátriából, majd elvégezte a Magyar Viselkedés - és Kognitív Terápiás Egyesület (VIKOTE) pszichoterapeuta képző tanfolyamát, és 2009-ben pszichoterápiából is szakvizsgázott. Jelenleg magánorvosként dolgozik, elsősorban pszichoterápiás tevékenységet folytat.

2003-ban végezte el a Train the trainer programot egy nemzetközi tréningcég hazai képviseleténél. Azóta tart tréningeket a vezetőképzés, érzelmi intelligencia-fejlesztés, stresszkezelés, konfliktuskezelés, kommunikáció, értékesítés-fejlesztés, csapatépítés területén.

2008-ban Business- és Management Coach képesítést szerzett. Coachként munkája egy része üzleti coaching, másik része life coaching. Az ELTE Coach-üzleti edző szakirányú továbbképzési szakán külsős oktatóként működik közre.

Több céggel dolgozik rendszeresen, mint tréner, szervezetfejlesztő és coach. Munkáját akkor érzi hatékonynak, ha az általa kínált megoldások a szervezetfejlesztési folyamatokat támogatják.

Férjével közös cégük, a Venustus létrehozásakor az a cél vezérelte őket, hogy sokéves tréneri és vezetési tapasztalataikra alapozva saját kidolgozású, egyedi, innovatív tréningprogramokat kínálhassanak, a megrendelő szervezet igényeire szabva.

Bokor Rita

Tréner, szervezetfejlesztési tanácsadó

Tanácsadó partner – Venustus Pro Képző és Tanácsadó Kft

1993-ben szerzett pedagógus diplomát. 2 év tanítás után a kereskedelemben kezdett dolgozni, multinacionális cégeknél. Először gyártói oldalon, majd átváltott a kiskereskedelmi oldalra. Értékesítési területi vezetőként kezdte, majd hamarosan beszerzői pozícióba nevezték ki. 17 év beszerzési munka mellett belső trénerként is dolgozott. Közben elvégezte a Corvinus Egyetemen a Vezetés-szervezés szakot.

2014-ben karrierváltásba kezdett, a tapasztalati tudását tanácsadóként hasznosítja. Ehhez elvégezte egy tanácsadó cég, majd a Metropolitan Egyetem Szervezetfejlesztési képzését.

Jelenleg főleg KKV szektorban segíti az ügyfeleit, hogy a multiknál megtanult hatékonyságot, hogyan lehet ötvözni a kis és középvállalatok, családias hangulatával. Hisz abban, hogy a tanácsadás és tréningek nem csak a nagy cégeknél érnek el hatást, hanem a kisebb szervezetek életében is jelentős és tartós változásokat hoznak.

Program

„Hogyan adhatnék

választ, mikor a kérdés t

is csak keresem?”

(Fodor Ákos költő)

A kérdéseknek munkánkban és magánéletünkben egyaránt jelentősége van, hiszen a megfelelő tájékozódáshoz, a helyzetek megértéséhez, döntéseinkhez, stb. információkra van szükségünk. Talán hallottuk már a következő kijelentést: „Aki kérdez, az irányít!”. Ahhoz, hogy kézben tudjunk tartani és hatékonyan tudjunk vezetni egy beszélgetést vagy tárgyalást, egyrészt tehát jól kell kérdeznünk, másrészt, biztosítanunk kell, hogy ezek az információk meg is érkezzenek hozzánk, azaz értő figyelemmel tudjunk hallgatni.

Tréningünkön a kérdezéstechnikát a beszerzők szemszögéből vizsgáljuk, és a megfelelő kérdezéstechnika kialakításához kínálunk gyakorlati keretet.

A tréning programja:

  • A beszerzői nyelv
    • Miért érzik úgy a beszállítók, hogy a beszerzők más nyelvet beszélnek?
    • Milyen félreértések adódhatnak ebből?
    • Hogy beszéljünk egy nyelvet a beszállítóinkkal?
  • Az értő figyelem és a kérdések
    • Meghallgatni és meghallgatva lenni
    • A hallgatás szerepe a tárgyalások során
    • Kérdések a mindennapokban: információra van szükséged? Segíteni, támogatni akarsz, vagy csak kíváncsi vagy?
  • Mondjam, vagy kérdezzem?
    • Aki kérdez, az irányít: a tárgyalási aréna tágítása, lehetőségek feltárása
  • Mi a célod a kérdésekkel?
    • Információnyerés
    • Támogatás megnyerése (házon belül és házon kívül)
  • Alapszabályok:
    • Egyszerre egy kérdés
    • Egyszerűség, érthetőség, tömörség
    • Ne csak kérdezz, hallgasd meg a választ is!
  • A kérdések alaptípusai
    • Nyitott és zárt kérdések
    • Problémaelemzés kérdései: 5 miért
    • Megoldásorientált kérdések
    • Elmélyítő kérdések
    • Hipotetikus kérdések
    • Perspektivikus kérdések
      • Időbeni perspektívaváltás
      • Személybeli perspektívaváltás
  • Tipikus kérdések az egyes tárgyalási szakaszokban
    • Felkészülés, tervezés szakasza
      • Belső igények feltárása kérdések segítségével
    • Legjobb kérdések a tárgyalás során
  • Tárgyalási holtpontok kezelése
    • Hogyan mozduljunk el a holtpontról?
    • Hipotetikus kérdések a holtpontok kezelésében
  • Jó kérdés – rossz kérdés. Csapdák és manipuláció a kérdésekben: tudod előre, mit akarsz hallani a másiktól?
    • Nyitott és zárt kérdések, tölcsértechnika
      • Miért érdemes nyitottan kérdezni?
    • Szuggesztív kérdések – mikor igen és mikor nem?
    • Alternatív kérdések
    • Agresszív és provokatív kérdések

A tréning elvégzésével a résztvevők beszerzőként

  • a tárgyalásaik során több releváns információhoz jutnak,
  • hatékonyabban vezetik a tárgyalásokat,
  • könnyebben hoznak jó és megalapozott döntéseket,
  • magabiztosan elérik tárgyalási céljaikat.
  • jobb lesz a kapcsolatuk a tárgyalópartnereikkel,
  • jobban megértik kommunikációs partnereiket,
  • gyorsabb megértésre találnak a környezetükben bármilyen szituációban,

Tréningünket ajánljuk:

  • beszerzőknek, beszerzést támogatóknak,
  • Azoknak, akik meg akarják érteni a beszerzés nyelvét és logikáját: beszállítóknak, logisztikusoknak, értékesítésben dolgozóknak

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. szeptember 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. szeptember 13. 17:00
Rendezvény ára 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. július 28.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.