IIR Magyarország

Proaktív vezető    Röntgenszemek    Ms project   Ipar 4.0   Marketing restart

 
 

.

Social Intranet

Bevezető

A vállalatok belső kommunikációja többek között a felfokozott munkatempó és a megtartásért való aktív küzdelem miatt sem merülhet ki a céges e-mailezésben és a post it-es üzenetváltásokban. Az intranet rendszere már nem újdonság, ám sok cég életében még mindig nem tölti be a fő kommunikációs csatorna helyét és nincs kihasználva kellőképpen minden funkciója a hatékony kommunikáció, a kapcsolódás és a tudásmegosztás érdekében. A social media nyújtotta lehetőségek, a különböző online platformok bekapcsolása a belső kommunikációba olyan effektivitást biztosítanak, melyet kevés munkahelyen tapasztalhatnak meg a munkavállalók és a munkaadók.

Felmerül azonban néhány kérdés, mint például, hogy a saját fejlesztésű intranet vagy egy szolgáltató által biztosított platform nyújt többet? A social media mennyiben segíti az intranet alkalmazhatóságát és a hatékony kommunikációt? Milyen eszközökkel mérhető a belső kommunikáció hatékonysága? Illetve az sem teljesen egyértelmű, hogy szükség van-e írásban lefektetett szabályozásra vagy elegendő egy szóbeli megállapodás a belső kommunikációt illetően!? Ezen kérdésekre fog választ adni a szeminárium két napját alkotó tematika, illetve az egyes előadásokat prezentáló szakemberek!

Fókuszban

Fókuszban:

  • Saját intranet vs szolgáltatói platform
  • Engagement kialakítását rejtő social intranet gyakorlatok
  • Külső és belső social platformok szerepe a kríziskommunikációban
  • Social Media Policy
  • A social intranet nyújtotta projektvezetési, ügymenet-, dokumentumkezelési és tudásmegosztási lehetőségek
  • A motiváció és a social intranet kapcsolata
  • Toborzás és kiválasztás, employer branding a social media és intranet segítségével
  • Belső kommunikációs eszközök felhasználási módjai az egyes szektorokban
  • Zárt céges Facebook profil, céges blog és más lehetőségek
  • A social intranet jövője

Előadók

Akiket már előadóink között köszönthetünk:

  • Bors Kata, Vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető, HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.
  • Farkas Zsolt, Ügyfélkapcsolati csoportvezető, Café PR
  • Garamszegi Éva, Senior belső PR manager, Magyar Telekom Nyrt., Értékesítés és Szolgáltatás Irányító Terület
  • Jankó László, Rendszerfejlesztési vezető, HyperTeam Üzleti és Informatikai Tanácsadó Kft.
  • Nagy Ákos, PR Igazgató, VM. Kommunikációs Iroda
  • dr. Németh Tamás PhD, főiskolai docens, Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék, Budapesti Gazdasági Egyetem
  • Siska Mátyás, Kommunikációs vezető, Resysten Hungary Kft.
  • Varga Zoltán, Ügyvezető igazgató, Office42 Enterprise Solutions

Kinek ajánljuk?

A rendezvény szólni kíván:

  • Belső kommunikációs vezetőkhöz, specialistákhoz
  • Belső kommunikációs szakértőkhöz és menedzserekhez
  • Intranet felelősökhöz és szakértőkhöz
  • Tartalommenedzserekhez
  • Content menedzserekhez
  • PR és kommunikációs menedzserekhez

Rendezvényünkön szívesen látjuk a belső kommunikációval, valamint az intranettel foglalkozó szakemberek munkáját támogató tanácsadó, informatikai tanácsadó vállalatok képviselőit

1.nap

08:20 Regisztráció
08:50 Megnyitó az IIR részéről

09:00 – 10:00
Saját intranet vs szolgáltatói platform

  • Mit is nyújt egészen pontosan az intranet és hogyan lehet bevonni a Social Mediát?
  • Milyen előnyökkel és hátrányokkal találkozhat a saját fejlesztésű és a szolgáltatói rendszer esetében?
  • Miért ragaszkodnak a vállalatok a saját maguk által kialakított platformokhoz?
  • Megfelelő IT háttér és az emberi erőforrás biztosítása a social intranet alkalmazhatóságához
  • Vállalati intranet stratégia kialakítása, melybe könnyedén bevonható a Social Media – hogyan?
  • Hogyan implementálható egy külső cég által kínált rendszer, illetve hogyan válik az „idegen” platform olyanná, amelyet a munkavállalók magukénak éreznek?
  • Költségvetési szempontból melyik éri meg jobban? Hosszú távon biztosan a drágán fejlesztett saját rendszer a megfelelő?
  • A gyakorlatban megtérül-e, érdemes-e fizetni a Social Media nyújtotta lehetőségekért?

Előadó: Jankó László, Rendszerfejlesztési vezető, HyperTeam Üzleti és Informatikai Tanácsadó Kft.

10:00 – 10:30 Kávészünet

10:30 – 11:30
Engagement kialakítását rejtő social intranet gyakorlatok

  • Milyen social intranet technikákkal érhető el, hogy a munkavállalók lojálisak maradjanak a vállalathoz?
  • Reakció kiváltása a dolgozókból – hogyan is érjük el őket?
  • Szükséges-e pilot időszak?
  • Mely platformok megfelelőek a kommunikációhoz?
  • Az intranet bevezetésének és alkalmazásának kihívásai, hosszú távú céljai
  • Milyen mértékben vegyíthető a Social Media a belső kommunikációs platformmal?
  • Szociális biztonság az intranetnek köszönhetően – csapatban való gondolkodás és kommunikáció, a közösségi élet aktivizálása

Előadó: Garamszegi Éva, Kommunikációs szakértő, Magyar Telekom Nyrt.

11:30 – 12:30

A social intranet nyújtotta projektvezetési, ügymenet-, dokumentumkezelési és tudásmegosztási lehetőségek

  • Milyen eredményességgel használhatók social intranet platformok a projektvezetési munkákban?
  • Milyen funkciókat töltenek be az egyes platformok a dokumentumkezelés és megosztás kapcsán? – közös dokumentumkezelési megoldások
  • Mit kínálnak a felületek az együttműködés megkönnyítéséhez?
  • Projekt és csapatmunka támogatása – tudásmegosztás
  • Hogyan egyszerűsödik az adatbázisok és tudástárak alkalmazása a social intranetnek köszönhetően?
  • Kapcsolatteremtés és kapcsolattartás, networking a vállalaton belül

Előadó: Varga Zoltán, Ügyvezető igazgató, Office42 Enterprise Solutions

12:30 – 13:30 Ebédszünet

13:30 – 14:30
Social Media Policy

  • Mit kell tartalmaznia egy Social Media Policy-nak?
  • Kötelező érvényű szabályozás vagy szóbeli megállapodás a célravezetőbb?
  • Írásos formában kell-e lefektetni a Social Media és az intranet alkalmazását?
  • Milyen mértékben korlátozható egy alkalmazott a Social Media platformok használatakor?
  • Mekkora jelentősége van annak, hogy az adott munkavállaló mely vállalatot képviseli a közösségi médiában való részvételekor?
  • Adatvédelmi szempontok figyelembevétele a policy kialakításakor
  • Mely tartalmak publikálása kerülhet letiltásra a szabályozás szerint?

Előadó: Egyeztetés alatt

14:30 – 15:00 Kávészünet

15:00 – 16:00
Külső és belső social platformok szerepe a kríziskommunikációban

  • Előrejelzés, felkészülés: az issue management jövője a közösségi interakciók világában
  • A „social listening” szerepe
  • A kétélű fegyver: a platform, ami elmélyítheti, de meg is oldhatja a kialakuló válságot. Hogyan ne váljon a munkavállaló „elszabadult hajóágyúvá” a rendkívüli helyzetekben?
  • Mit ér a szabályozás krízis esetén? Meddig terjed a munkavállaló szerepe, felhatalmazása ezekben a szituációkban a social platformokon?
  • Hogyan használjuk a külső és belső social felületeket a kríziskommunikáció folyamatában?

Előadó: Siska Mátyás, Kommunikációs vezető, Resysten Hungary Kft.

16:00 Az első nap vége

2.nap

08:20 Regisztráció
08:50 Megnyitó az IIR részéről

09:00 – 10:00
A motiváció és a social intranet kapcsolata

  • Hogyan lehet élővé tenni a social intranetet és hogyan motiválhatóak az alkalmazottak az alkalmazásukra?
  • Mik a megfelelő módszerek fizikai, és mik a szellemi munkát végző dolgozók esetében?
  • Mi a nagyobb feladat? Az aktív dolgozói jelenlét, a figyelem fenntartása tartalommal való feltöltéssel vagy az intranet, azon belül a Social Media elemek használatának bevezetése?
  • Szabályozás és korlátozás hiányában milyen elvek szerint alkalmazható a social intranet?
  • A csapatmunka erősítése és a pletykák és/vagy a vélemények szabad áramlásának biztosítása a fő célja az intranetnek?
  • Fontos-e a felső vezetők aktivitásának biztosítása? Ki foglalkozzon ezzel? Milyen szinten legyenek jelen a social intraneten?
  • Mitől függ, hogy valamit hírként publikálunk vagy pl. egy fórumban jelentünk be és beszélgetést generálunk?

Előadó: Farkas Zsolt, Ügyfélkapcsolati csoportvezető, Café PR

10:00 – 10:30 Kávészünet

10:30 – 11:30
Toborzás és kiválasztás, employer branding a social media és intranet segítségével

  • Fizikai és szellemi munkáknál egyaránt lehetséges – hogyan segít ebben a Social Media és az intranet?
  • Facebook, Yammer, LinkedIN, Xing, Twitter és társaik – melyek a leghatékonyabbak a kommunikációhoz?
  • Mely platformok kapcsolhatóak szorosan az intranethez és köthetőek össze munkavégzéshez?
  • Mennyiben számít a toborzás-kiválasztás során az, hogy az adott vállalat rendelkezik-e intranettel és, hogy megtalálható-e a Social Media bizonyos felületein?
  • Employer branding a social intranet segítségével

Előadó: Bors Kata, Vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető, HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.

11:30 – 12:30
Belső kommunikációs eszközök felhasználási módjai az egyes szektorokban

  • A digitális kommunikáció nyújtotta opciók kihasználása – a különböző szektorokban történő lehetséges implementálás
  • Hogyan ültethetőek át ezek a technikai megoldások a céges kommunikációba?
  • Milyen eszköztár biztosított a social intranet alkalmazására az egyes szektorokban?
  • Teljesen más egy IT és egy pénzügyi vállalat, így a social intranet stratégia és a technikai háttér is mást biztosít – hogyan lehet kiküszöbölni ezeket a kihívásokat az egyes vállalatoknál?

Előadó: dr. Németh Tamás PhD, főiskolai docens, Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék, Budapesti Gazdasági Egyetem

12:30 – 13:30 Ebédszünet

13:30 – 14:30
Zárt céges Facebook profil, céges blog és más lehetőségek - WORKSHOP

Előadó: dr. Németh Tamás PhD, főiskolai docens, Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék, Budapesti Gazdasági Egyetem

14:30 – 15:00 Kávészünet

15:00 – 16:00
Kerekasztal beszélgetés – A social intranet jövője

  • Milyen változásokra lehet számítani a social intranetet illetően a közeljövőben?
  • Hosszú távon mik azok az elemek, amik előre láthatólag változatlanok maradnak?
  • A Social Media jövője, befolyása az intranetre

Résztvevők: A két nap előadói 

16:00 A szeminárium vége

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. október 25. 9:00
Rendezvény vége: 2017. október 26. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. szeptember 8.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.