IIR Magyarország

Proaktív vezető    Röntgenszemek    Ms project   Ipar 4.0   Marketing restart

 
 

.

Business Intelligence Conference & Workshop

Bevezető

A konferencia és a workshop kiemelt témái:

  • A BI terület helyzete a világban és Magyarországon – Ég és föld a különbség?
  • Machine learning a gyakorlatban – esettanulmány
  • Cloud BI vs. On-premise megoldások
  • Adatvagyon, BIG DATA, IoT
  • Önkiszolgáló BI kialakítása nagyvállalati környezetben
  • Hol tart Európa és Magyarország az adatgazdaság megvalósításában?
  • Hogyan változtathatja meg egy cég működését a BI rendszerek használata?
  • A hatékony dashboard tervezés
  • GDPR és más jogi vonatkozások
  • BI szakemberek toborzása, kiválasztása és oktatása
  • Hogyan változtathatja meg egy cég működését a BI rendszerek használata?
  • Az adatbányászat jogi kérdései
  • Ügyfélmegtartási praktikák
  • A Facebook és egyéb adatgyűjtő felületek marketingkampányokhoz való használhatósága
  • A CRM elemzés szerepe a marketing munkában
  • Az adatok szerepe a marketingkampányok tervezése során

Előadók

Akiket már biztosan a konferencia és a workshop előadói között köszönthetünk:

  • Fekete Csaba Csongor, Vezérigazgató, Grape Solutions Zrt.
  • Hazslinszky Andrea , Direkt marketing vezető
  • Dr. Laki Lajos , Ügyvéd
  • Marján Balázs , BI vezető, Fundamenta Zrt.
  • Mészáros János , Controlling igazgató, ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt.
  • Sikolya Zsolt , Szakértő, Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács
  • Sipos Szabolcs, Operatív CRM és Marketing Koordináció, K&H Bank Zrt., Ügyfélmenedzsment Főosztály
  • Tar Gergely , Data Visualization Delivery Manager, GE Digital

Kinek ajánljuk?

A konferencia és a workshop szólni kíván:

Közép- és nagyvállalatok:

  • BI szakértőihez
  • BI Kompetencia Központ vezetőihez
  • IT szakembereihez
  • Fejlesztőihez
  • Stratégiai vezetőihez
  • Controlling szakértőihez
  • Értékesítési és kereskedelmi vezetőihez
  • Marketing és üzletfejlesztési szakembereihez
  • Ügyvezetőihez, vezérigazgatóihoz és üzletágvezetőihez

A konferenciára várjuk továbbá a BI megoldásokat kínáló beszállító és tanácsadó cégek képviselőit is.

Konferencia

8:30-tól Regisztráció

8:50 – Az IIR Magyarország és a nap elnökének köszöntője

9:00 – 9:40 A BI terület helyzete a világban és Magyarországon – Ég és föld a különbség?

  • Milyen trendeket látnak és mire helyezik a hangsúlyt a piacvezető cégek a fejlesztéseik során?
  • Mennyire drága manapság a BI?
  • A BI helye a szervezetben
  • Milyen előnyei/hátrányai vannak, ha az IT/BI folyamatok végrehajtói oldalról átkerülnek a stratégiai oldalra?
  • A nemrég bejelentett kormányzati informatikus képzési program lehetséges hatásai

9:40 – 10:20 Machine learning a gyakorlatban – esettanulmány

Előadó: Fekete Csaba Csongor , Vezérigazgató, Grape Solutions Zrt.

10:20 – 10:50 Kávészünet

10:50 – 11:30 Cloud BI vs. On-premise megoldások

  • Felhőbe vagy inkább maradjunk a Földön? – felhőalapú BI szolgáltatások, trendek Magyarországon
  • A felhőtechnológiák alkalmazásának előnyei és hátrányai
  • Hogyan lehet kiküszöbölni az esetleges internetkapcsolati hibákat?
  • Cloud lehetőségek a jövőben
  • Adattárolás virtuális / cloud környezetben
  • Az adatmentési problémák
  • Az adatbiztonság kérdése
  • Hogyan alakul költségszempontból a cloud?
  • Kiknek érdemes cloud megoldást választani?

11:30 – 12:10 Adatvagyon, Big Data, IoT

  • Kell-e BIG DATA?
  • Mekkora adatmennyiség szükséges ahhoz, hogy megfelelően tudjanak dolgozni a BI rendszerek?
  • A hálózatra kötött eszközökből származó információk feldolgozása és az ezekből kinyerhető információkban rejlő lehetőségek
  • Milyen adatai vannak a vállalatnak? Ezek hol/hogyan/meddig vannak tárolva? Részt vesznek-e a vállalat értékteremtől folyamataiban (adatvagyon)?
  • Az adattárházak és a BIG DATA viszonya
  • Milyen lehetőségeket rejt a BIG DATA? Kockázatelemzés, értékesítés, stb.
  • Dashboardok és reportok
  • Hogyan lehet hatékonyan elemezni akkor az adatokat ha csak „KKV léptékű” költségkeret áll rendelkezésre?

12:10 – 12:50 Önkiszolgáló BI kialakítása nagyvállalati környezetben

  • BI stratégia
  • BI eszköz kiválasztásának szempontjai
  • BI projektek buktatói
  • Szervezeti függőségek
  • Business Intelligence Competence Center jelentősége
  • Működési modell

Előadó: Marján Balázs , BI vezető, Fundamenta Zrt.

12:50 – 13:50 Ebédszünet

13:50 – 14:30 Hogyan változtathatja meg egy cég működését a BI rendszerek használata?

Előadó: Mészáros János , Controlling igazgató, ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt.

14:30 – 15:10 Egyszerűen nagyszerű – a hatékony dashboard tervezés

  • Miért kell nekünk dashboard?
  • Tipikus dashboard design hibák
  • A dashboard-tervezes folyamata
  • A vizualis erzekeles tudatalattija
  • A kevesebb neha tobb - a data/ink ratio maximalizalasa
  • Egy jo chart tobbet mond minden szonal

Előadó: Tar Gergely , Data Visualization Delivery Manager, GE Digital

15:10 – 15:30 Kávészünet

15:30 – 16:10 GDPR és más jogi vonatkozások

  • Mi számít személyes adatnak?
  • Ki a felelős a döntések minőségéért? Bíróság elé lehet-e állítani egy adatelőkészítő alkalmazást (programot) vagy a fejlesztőjét?
  • Hogyan kell felderíteni, hogy hol vannak személyes adatok?
  • Milyen adatbiztonsági-személyiségi jogi kérdések merülnek fel a BI kapcsán?

16:10 – 16:50 BI szakemberek toborzása, kiválasztása és oktatása

  • A BI-al foglalkozó szakemberek teljesítményének mérése (KPI-ok)
  • A BI szakemberek kiválasztási folyamata, illetve annak szakmai háttere
  • A rendszerek nem kellő ismeretének problémája, illetve az emiatt kiaknázatlanul hagyott lehetőségek
  • A szakemberhiány jelensége
  • Employee retention
  • BI szakemberek vs. robotok (pl.: IBM Robotics Process Automation, IBM Watson)
  • Mi a BI szakemberek szerepe az egyre inkább az automatizálás irányába elinduló fejlesztések világában?
  • Egy ilyen dinamikusan fejlődő iparágban mi fogja biztosítani a szükséges és megfelelő minőségű munkaerőt?
  • Tanuljon-e más szakmát a BI szakember vagy továbbra is szükség lesz rá?

16:50 – 17:20 Hol tart Európa és Magyarország az adatgazdaság megvalósításában?

  • Az adatgazdaság, adatpolitika, adat-ökoszisztéma, nemzeti adatvagyon fogalmai
  • Közadatok (újra)hasznosítása
  • Az adatgazdaság közszférán kívüli nélkülözhetetlen adatai (IoT, összekapcsolt eszközök, robotok stb.)
  • Az adathozzáférés, adattovábbítás problémái: adatok tulajdonjoga, az adatokkal kapcsolatos erőfeszítések védelme, piaci erőfölény, információs önrendelkezési jog sérülése, a kölcsönös bizalom hiánya, fokozatosság vagy átmenet, önkéntesség, önszabályozás vagy jogi kényszer, a sokféleségből fakadó nehézségek stb.)
  • Biztonsági, felelősségi kérdések
  • Hordozhatóság, interoperabilitás, szabványok
  • Európai jogi válaszok a problémákra (PSI-irányelv, INSPPIRE-irányelv, általános adatvédelmi rendelet, közlemények, új rendelettervezet az adatok szabad áramlásáról stb.)
  • Magyar jogszabályok (Infotörvény, Közadattörvény stb.)
  • Mi várható a közeljövőben az adatgazdaság megvalósítása terén?

Előadó: Sikolya Zsolt , Szakértő, Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács

Workshop

Data Management Workshop

Az adatok szerepe a kampánytervezésben

2018. február 21.  

8:30-tól Regisztráció

8:50 – Az IIR Magyarország köszöntője

9:00 – 10:30 Az adatbányászat jogi kérdései, avagy tudhatom, amit tudok rólad?

  • Az adatbányászat jogi háttere: alapfogalmak (alapelvek, jogalapok, érintett, személyes adat, profilozás)
  • Hogyan építsük fel az adatbázisunkat? – támogatott és tűrt technikák
  • Milyen szempontok alapján válasszunk szolgáltatót?
  • Mire figyeljünk adattárház létrehozatalakor?

Előadó: Dr. Laki Lajos , Ügyvéd

10:30 – 10:50 Kávészünet

10:50 – 12:00 A Facebook és egyéb adatgyűjtő felületek marketingkampányokhoz való használhatósága

12:00 – 13:00 Ebédszünet

13:00 – 14:30 A CRM elemzés szerepe a marketing munkában

Előadó: Sipos Szabolcs , Operatív CRM és Marketing Koordináció, K&H Bank Zrt., Ügyfélmenedzsment Főosztály

14:30 – 14:50 Kávészünet

14:30 – 15:30 Az adatok szerepe a marketingkampányok tervezése során

15:30 – 16:30 Ügyfélmegtartási praktikák

  • Miért érdemes?
  • Adat-adat-adat
  • Multichannel kontakt stratégia
  • Mit is mérjünk?

Előadó: Hazslinszky Andrea , Direkt marketing vezető

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. február 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. február 21. 17:00
Rendezvény ára 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018. január 5.
Speciális ár Kedvezményes regisztráció díj 2018. január 5-ig:

Konferencia: 79.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 79.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 129.000 Ft + áfa / fő

Regisztrációs díj 2018. január 6-tól:

Konferencia: 99.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 99.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 149.000 Ft + áfa / fő

BI megoldásokat szolgáltató, tanácsadó vállalatok:

Konferencia: 149.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 149.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 199.000 Ft + áfa / fő

Regisztrációs díj 2018. január 6-tól:

Konferencia: 169.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 169.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 219.000 Ft + áfa / fő

IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.