IIR Magyarország

Bankszektor    PSD2    Enkon   IoT   Ipar 4.0

 
 

.

Kényelmetlen vezetői feladatok menedzselése

Bevezető

2 napos vezetéstechnikai tréning 

„Léteznek olyan energikus emberek, akik működtetik a szervezetet, és vannak, akik másokat képesek működtetni, amelynek eredményeképpen fontos dolgok születnek. A vezetés erről szól: másokat eredményesen működtetni.”
 ( HR Portal)

A tréning résztvevői képesek lesznek mindennapi munkájuk során a modern vezetői ismeretek segítségével feladataik hatékonyabb menedzselésére, beosztottjaik eredményesebb irányítására!

A TRÉNING FÓKUSZTÉMÁI:

  • Hogyan használjuk VEZETŐI ERŐNKET konstruktívan?
  • Hogyan érhetünk el eredményeket NEHÉZ HELYZETEKBEN is?
  • Hogyan bírhatjuk rá a csapatunkat inspiráló vezetőként  “EXTRA KILOMÉTER” megtételére?
  • Mit tehetünk, és mit kell tennünk, HA A DOLGOK NEM ÚGY MENNEK, ahogyan azt mi szeretnénk?
  • Összességében- Hogyan oldjunk meg a tipikusan nehéz vezetői helyzeteket a kommunikáció eszközével?

Tréner

A két nap trénere:

Székely Tamás, ügyvezető igazgató, vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország Szervezetfejlesztési és Képzési Kft.

A Széchenyi István Egyetemen mérnöki, a Budapesti Műszaki Egyetemen tanári diplomát szerzett. NLP területén mesterdiplomával  rendelkezik. A Tréning Centrum Magyarország egyik alapító tagja. Közel két évtizede foglalkozik oktatással, készségfejlesztő tréningek megtartásával, fejlesztési programok kidolgozásával, vezetési tanácsadással, tagja különböző szervezetfejlesztési projekteknek. Szakterületei: vezetői kompetenciák fejlesztése, személyes tanácsadás - coaching, értékesítés fejlesztés és támogatás, szervezeti és személyek közötti kommunikáció, trénerképzés, időgazdálkodás és feladatmenedzsment, együttműködés hatékonyságának növelése.

1.nap

  • Hogyan használjuk VEZETŐI ERŐNKET konstruktívan?
  • Hogyan érhetünk el eredményeket NEHÉZ HELYZETEKBEN is?
  • Hogyan bírhatjuk rá a csapatunkat inspiráló vezetőként  “EXTRA KILOMÉTER” megtételére?
  • Mit tehetünk, és mit kell tennünk, HA A DOLGOK NEM ÚGY MENNEK, ahogyan azt mi szeretnénk?
  • Összességében- Hogyan OLJUK MEG A TIPIKUSAN NEHÉZ VEZETŐI HELYZETEKET a kommunikáció eszközével?

1. nap 2017. december 13., SZERDA       9.00 – 17.00

Hogyan használjuk VEZETŐI ERŐNKET konstruktívan?

  • Elvárások egyértelmű megfogalmazása, közvetítése
  • Következetesség, hogyan tartsunk ki az álláspontunk mellett nehéz helyzetben is?
  • Mi a vezető számonkérésének alapja és hogyan valósítsuk meg a számonkérést?
  • Mikor számonkérés, mikor felelősségre vonás, mikor visszajelzés a kontroll eredménye?
  • Hogyan gyakoroljuk a szükséges és elégséges vezetői kontrollt?
  • Hogyan mondjunk egyértelmű NEM-et?
  • Hogyan segíthetjük elő a munkatárs felelősségteljes cselekvését?
  • Hogyan érvényesítsük a munkatárs felelősségét?
  • Mi történik, ha a munkatárs nem vállalja a felelősséget, kifogásokat sorakoztat, hárít, magyarázkodik, másokra mutogat?
  • Hogyan éljünk a felhatalmazás eszközével?

Hogyan érhetünk el eredményeket NEHÉZ HELYZETEKBEN is?

  • Mit jelent a vezető számára az “Esernyő” és “Tank” szerepek betöltése nehéz helyzetben, mikor melyiket célszerű alkalmazni, és főleg hogyan?
  • Hogyan kommunikáljuk a nehéz helyzeteket?
  • Hogyan adjunk professzionálisan szóbeli vagy írásbeli figyelmeztetést, hogyan közöljük a legnehezebb vezetői döntést, az elbocsátást?
  • Miként kezeljük a krízis helyzeteket, az erőforrások csökkentését, a leépítést, nem kívánt szervezeti változást?
  • Hogyan közvetítsük a rossz híreket, hogyan kezeljük a híreszteléseket?
  • Hogyan valósítható meg a nem várt változással kapcsolatos ellenállás csökkentése, az új dolgok befogadásának elősegítése, a változással kapcsolatos negatív érzelmek, félelmek, sérelmek kezelése?
  • Hogyan tudja segíteni a vezető munkatársai eredményességét folyamatosan változó körülmények közepette?

2.nap

Az INSPIRÁLÓ VEZETŐ, avagy hogyan bírhatjuk rá a csapatunkat “EXTRA KILOMÉTER” megtételére?

  • Hogyan hat és milyen elemekből tevődik össze a vezető inspiráló ereje?

“Szóból ért az ember”, avagy a CÉL, HELYZET, FEALADAT  hármas egységének kommunikációja hogyan hat a munkatársak motivációs bázisára és elköteleződésére?

  • Hogyan lehet a többletmunkát és a túlórát úgy kommunikálni, hogy a munkatárs elfogadja annak szükségességét?
  • Hogyan delegáljon kényelmetlen vagy rutinfeladatokat a munkatársaknak?
  • Hogyan kell kezelni a lendületét vesztett munkatársakat?
  • Hogyan tudja a vezető kialakítani munkatársaiban a pozitív belső hozzáállást nehéz helyzetben?
  • Milyen technikákkal fokozható a munkatársak proaktivitása, rugalmassága, hétköznapi kerativitása?
  • Hogyan érvényesíthető a “megfelelő ember - megfelelő feladatra” elve feszített tempót igénylő helyzetekben
  • Hogyan vehetők rá a különböző személyiségtípusú munkatársak pozitív befolyásolással az extra teljesítésre?
  • Hogyan kell kezelni az alapvetően is gyengébb teljesítményt nyújtó kollégákat nehéz helyzetben?

Mit tehetünk, és mit kell tennünk, HA A DOLGOK NEM ÚGY MENNEK, ahogyan azt mi szeretnénk?

  • Hogyan kezeljük a nem megfelelőségi helyzeteket?
  • Hogyan adjunk konstruktív visszajelzést, építő kritikát a nem megfelelően teljesítő vagy viselkedő munkatársak részére?
  • Hogyan ismerhetjük fel az okokat: Miért nem csinálja valaki azt, amit kéne neki? – hogyan érhetünk el változást?
  • Hogyan hozzuk szóba a mindennapok során a munkatársak feltűnőségeit – későn érkezés, növekvő hiányzás, megváltozott munkához való hozzáállás, stb.
  • Hogyan bánjunk a munkatársak személyes gyengeségeivel, pl: hiányzó önszervezettség és rend, pontosság, nem megfelelő kommunikációs stílus, segítőkészség hiánya, stb.
  • Hogyan kezeljük, ha a munkatárs hozzáállása a munkához nem helyes, ha lojalitása és elkötelezettsége alacsony szintű?
  • Hogyan kezeljük a destruktív, akadályozó vagy éppen bomlasztó munkatársakat?
  • Hogyan ismerjük fel a munkatársak hatalmi játszmáit és hogyan kezeljük őket?
  • Hogyan azonosíthatjuk a csapatunkon belül fellépő konfliktust?
  • Hogyan vezetjük le a tisztázó beszélgetéseket konfliktushelyzetben?

Kedvezményes Részvételi Díj

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. december 13. 9:00
Rendezvény vége: 2017. december 14. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. október 27.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 199,500.00
3 133,000.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.