IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

Data Management Specialist Course

Bevezető

A szeminárium kiemelt témái:

  • Adatbányászat, mint az üzleti előny megszerzésének záloga
  • Modellek és algoritmusok az adatbányászatban
  • Big Data és az ezekkel kapcsolatos adatmenedzsment összefüggései
  • A szövegbányászat hatása az adatmenedzsmentre
  • Az adatbányászat jogi és etikai vonatkozásai
  • Social Media adatok az adattárházak tükrében
  • Open és Nem Source technológiák az adatbányászatban
  • Ügyfélből törzsvásárló
  • Értékesítési kampányok célcsoportmeghatározása és ehhez kapcsolódó eszközök
  • Ügyfélmegtartás célzott kampányokkal – különböző csatornákon

Előadók

Akiket már biztosan a képzés előadói között köszönthetünk:

  • Fekete Csaba Csongor , Vezérigazgató, Grape Solutions Zrt.
  • Dr. Farkas Richárd , Egyetemi adjunktus, SZTE Számítógépes Algoritmusok és Mesterséges
  • Intelligencia Tanszék
  • Kovács Gyula , Data Science & BI Director, Fókusz Takarékszövetkezet
  • Dr. Lukács András , Matematikus, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Számítógéptudományi Tanszék
  • Pocsarovszky Károly, Kutatásvezető, eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.
  • Pogátsnik László, Alapító, Copywriter.hu
  • Dr. Soós Andrea, Ügyvéd
  • Szűcs Imre, Data Science & BI Director, Telenor Magyarország Zrt.

Kinek ajánljuk?

A rendezvény szólni kíván minden olyan

  • értékesítési, kereskedelmi, marketing és termékmenedzsment szakemberhez
  • CRM, ügyfélszolgálat menedzserhez
  • direkt marketing szakemberhez
  • piackutatóhoz, piacelemzőhöz,

akik cége adatbányászati folyamatában érintett és szeretné jobban átlátni a folyamatot.

Ezen kívül szívesen látjuk az adatbányászattal, üzleti intelligenciával foglalkozó tanácsadókat is.

1.nap

08:30-tól Regisztráció

08:50 – Az IIR Magyarország köszöntője

9:00-10:30 Adatbányászat, mint az üzleti előny megszerzésének záloga

  • Adatbányászat helye a BI világában
  • Adatbányászati kutatások eredményei és az üzleti világ kapcsolata – trendek, előrejelzések, melyekre figyelni kell
  • Adatbányászati célok meghatározása - milyen időtávra érdemes gondolkodni?
  • Milyen adatbányászati eszközöket érdemes használni és mire?
  • Prediktív analízis adatmenedzsment segítségével
  • Feltörekvő technológiák -  adatbányászat felhőben
  • Több adat vagy jobb modell? Mennyivel messzebbre lehet jutni kifinomult technikákkal?

Előadó:Kovács Gyula, Data Science & BI Director, Fókusz Takarékszövetkezet

10:30-10:50 Kávészünet

10:50-12:10 Modellek és algoritmusok az adatbányászatban

  • Adatbányászati feladatok és kapcsolódó algoritmusok: milyen megoldások állnak rendelkezésre?
  • Milyen alkalmazásokban jelennek meg az egyes feladatok?
  • Mikor melyik modellt, algoritmust érdemes használni?
  • Modellek és algoritmusok világa – az új, az újabb és a legújabb:
  • Osztályozás, klasszifikáció
  • Döntési fák, Bayes módszer, 
  • Klaszterezés, szegmentáció
  • Asszociációs szabályok, gyakori mintázatok keresése
  • Kernel módszerek és Support Vector Machine (SVM)
  • Neurális hálók, deep learning
  • Mekkora a "big data", az az adatmennyiség, amivel az adatbányászati algoritmusok még megbirkóznak?

Előadó: Dr. Lukács András , Matematikus, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Számítógéptudományi Tanszék

12:10-13:10 Ebédszünet

13:10 – 14:30 Open és Nem Source technológiák az adatbányászatban

  • Körkép: az adatbányászati szoftverek piaca és felhasználók preferenciák alakulása:
  • főbb szereplők,
  • fejlődési trendek
  • Milyen eszközök állnak rendelkezésre?
  • Adatbányászat / Bigdata az ügyféladatok szempontjából: hogyan történik az adatok tárolása, feldolgozása?
  • Mikor melyik algoritmust és eszközt válasszuk
  • Konkrét esettanulmányok

Előadó: Fekete Csaba Csongor , Vezérigazgató, Grape Solutions Zrt.

14:30-15:30 A szövegbányászat hatása az adatmenedzsmentre: a jelen és jövő

  • A szövegbányászat szerepkörei, főbb alkalmazási területek
  • A szövegbányászatban rejlő lehetőségekről: hogyan lehet strukturált adatokat kinyerni a megfelelő eszközökkel?
  • Szövegbányászat jelentősége az ügyfélszerzésben
  • Hogyan és milyen irányba módosíthatja az értékesítési csatornákat?
  • Szövegbányászati eszközök: szöveganalízis, kivonatolás, stb.
  • Természetes nyelvfeldolgozás és a gépi fordítás kérdései
  • Lehetőségek, trendek - várhatóan milyen irányba változhat a szövegbányászat?

Előadó: Dr. Farkas Richárd , Egyetemi adjunktus, SZTE Számítógépes Algoritmusok és Mesterséges Intelligencia Tanszék

15:30-15:50 Kávészünet

15:50-17:00 Az adatbányászat jogi és etikai vonatkozásai

  • Mennyire kell tisztában lennie az adatbányásznak a személyiségi jogok védelmével, az adatvédelmi törvénnyel?
  • Mi a védelem tárgya? Mit értünk személyes adat alatt?
  • Milyen forrásból érdemes adatokat beszerezni?
  • Milyen követelményeknek kell megfelelnie az ügyféladatokat értékesítő cégeknek? Mire figyeljünk az ügyféladatbázisok vásárlásakor?
  • Az adatvédelmi törvény alapvető rendelkezései
  • A célhoz kötöttség elve
  • Az adatkezelés lehetséges jogalapjai
  • Alvállalkozó igénybevétele (adatfeldolgozás)
  • Az adattárház kialakításakor mire kell figyelni adatvédelmi szempontból?

Előadó: Dr. Soós Andrea , Ügyvéd

17:00 Az első nap zárása

2.nap

8:30-tól Regisztráció

9:00-10:30 Social Media adatok az adattárházak tükrében

  • Miként lehet a mindennapi adattárház BI részének a Social Media adatokat részévé tenni, hogyan lehet integrált módon felhasználni ezeket?
  • Mely adatok használhatóak és melyek nem?
  • Milyen eszközökkel elemezhetőek a Social Media adatok?
  • Hogyan használhatóak a kinyert adatok? Milyen adatvédelmi kérdéseket vetődhetnek fel?
  • Hogyan alkalmazhatóak az itt kinyert adatok a vírusmarketingben?

Előadó: Pocsarovszky Károly , Kutatásvezető, eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.

10:30-10:50 Kávészünet

10:50-12:10 Ügyfélmegtartás célzott kampányokkal – különböző csatornákon

Előadó : felkérés alatt

12:10-13:10 Ebédszünet

13:10-14:30 Ügyfélből törzsvásárló

  • Az adatbázisépítés lehetőségei
  • Keresztmarketing, vásárolt adatbázisok
  • Sales modell átalakulása: tölcsér helyett ciklus
  • Ügyféladatok szegmentálása
  • Ügyfelek utánkövetése: e-mail marketing, remarketing, automatizmusok
  • Vásárlói elköteleződés, pear to pear, word of mouth marketing

Előadó: Pogátsnik László , Alapító, CopyWriter.hu

14:30-15:30 Értékesítési kampányok célcsoportmeghatározása és ehhez kapcsolódó eszközök

  • Adatbányászati eszközök a potenciális ügyfélkör hatékony elérésére
  • Célcsoport meghatározása:  milyen ügyfélkör lehet vevő egy termékre?
  • Üzleti partnerek hatékony kiszolgálására a megfelelő adatok segítségével
  • Milyen értékesítési csatornát kell, válasszon? Online, telefon, DM, netán személyes értékesítés?
  • Tud-e egy megfelelően leszűrt az adatbázis lekérdezés választ adni, hogy mi a releváns termék? Ki egyáltalán a releváns ügyfél?

Előadó: Szűcs Imre , Data Science & BI Director, Telenor Magyarország Zrt.

15:30-15:50 Kávészünet

15:50-17:00 Big Data és az ezekkel kapcsolatos adatmenedzsment összefüggései

  • Big data jelenség
  • Tárolás módjára való hatás - Tároljunk el mindent szemlélet, Data Leak világa
  • Gépi tanulás és big data kapcsolata, miben változik meg az elemzés technikája
  • Néhány use-case
  • Privacy következmények hatásai

Előadó: felkérés alatt

17:00 A második nap zárása

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. augusztus 30. 9:00
Rendezvény vége: 2017. augusztus 31. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. július 14.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 239,000.00
3 226,550.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.