IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

Tudatos kommunikáció az asszisztensi munkában Nehezen kezelhető emberekkel is

Bevezető

Erősítse szakmai befolyását, imázsát és hírnevét a munkahelyén – a verbális és non-verbális kommunikáció minden területén! A kifejezetten asszisztenseknek szóló kommunikációs tréningünkön Önnek lehetősége nyílik megismerni, és ami még fontosabb, elsajátítani a párbeszéd tudatos kezdeményezésének és irányításának fortélyait.

  • Hogyan akadályozzuk meg a kitérő válaszokat?
  • Hogyan tegyünk fel kínos kérdéseket?
  • Értő figyelem jellegzetességei és akadályai
  • Miként építsen ki bizalmat non-verbális technikákkal?
  • Nézőpontváltások/pozícióváltások az ügyféllel folytatott beszélgetések során
  • Hogyan kezelje a nehéz embereket? Egy kis „nehéz ember” lélektan

A tréning után

  • villámgyorsan képes lesz átlátni a helyzetet és ráhangolódni másokra,
  • Önnek nem lesz probléma bizalmi légkört kialakítani,
  • képes lesz saját és mások érzelmeit tudatosan kezelni
  • magabiztosabban, nyitottabban, tudatosabban fog kommunikálni
  • könnyen tudja majd a pozitív cég image-t erősíteni.

Tekintse meg a tréning részletes programját és várjuk jelentkezését!

Tréner

Fehér István tanácsadó-partner, HR szakértő, szervezetfejlesztő, tréner, coach, Venustus Pro Képző és Tanácsadó Kft.

1969-ben született Kecskeméten. Egyetemi tudását az ELTE-n sajátította el pedagógia, andragógia szakon, média és mozgóképkultúra fakultáción. Majd elkötelezett ELTE-sként ugyanitt üzleti coach képesítést szerzett.

Sokféle munkakörnyezetben dolgozott a kezdeti években, kitartását azonban a pénzügyi szektorban eltöltött 21 év igazolja. Dolgozott közvetlen kapcsolattartóként ügyfélkezelésben, illetve sales oldalon egyaránt. Ezek a tapasztalatok kiváló alapokat teremtettek, ahhoz, hogy később a tudását HR oldalon kamatoztassa. Szakmai képzések fejlesztője, oktatója, majd szervezetfejlesztéssel, többféle szakmai területen kiválasztással, vezető fejlesztéssel foglalkozik, nemzetközi szakmai kapcsolatokat tart multikulturális környezetben. Sokat dolgozik vezetőkkel kiválasztási folyamatokban, sikeresen használja az AC/DC módszertant.

Coach-ként erősségének az odafigyelést, az aktív hallgatást tartja, az adott ügyfélre, problémára szabott módszertanokkal támogat.

Gyakorló hatha jóga oktatóként a legfontosabbnak tekinti a szellemi és fizikai rugalmasságot.

Súlyponti témái: tehetségmenedzsment, kiválasztás-támogatás, értékesítésfejesztés, munka-magánélet egyensúlya, vezetőfejlesztés.

Program

9.00-18.00

Üzleti kommunikáció

  • Az üzleti kommunikáció síkjai
  • A kapcsolatfelvétel módjai és jelentősége
  • Kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás
    • írásban
    • szóban
      • személyesen
      • telefonon Keresztül

Kommunikációs „tükör” és a személyes adottságok kihasználása

Fel a fejjel!

Az önbizalom-építés egyszerű technikái

  • Hogyan kommunikál Ön? - A fejlődés alapja az önismeret
  • Visszajelzés arról, hogy hogyan érnek célba üzenetei
  • Fedezze fel és használja ki személyes adottságait, erősségeit!
  • Személyes adottságok, erősségek, gyengeségek megismerése. Hogyan profitáljunk az erősségekből, küzdjünk meg gyengeségeinkkel?
  • Kívánatos önarckép kialakítása, láttatása másokkal, avagy: „Nincs második lehetőség az első benyomásra!”

Párbeszéd kezdeményezése és irányítása

Meghívó”:

párbeszéd indítása, amely csak együttműködéssel végződhet.

Helyzetgyakorlat

  • Kérdezéstechnika
    • Hogyan akadályozzuk meg a kitérő válaszokat?
    • Hogyan tegyünk fel kínos kérdéseket?
  • Értő figyelem jellegzetességei és akadályai.
  • Nézőpontváltások/pozícióváltások az ügyféllel folytatott beszélgetések során
    • Hogyan reagáljunk a meglepetésekre?

Nem-verbális technikák a bizalomépítésben

  • A szimpátiakeltés eszközei
  • A testbeszéd és a belső érzelmi állapot összefüggései
  • Igazodás és vezetés a kommunikációban
  • Személyes összhang megteremtése és bizalomépítés
    • a testbeszéd,
    • a hang,
    • a szavak/kifejezések,
    • a gondolkodásmód tükrözésének segítségével.

Érzékszervi preferenciák felismerése és azok tudatos alkalmazása a hangolódás és párbeszéd során

A szemed elárul!

Amit még a profik sem tudnak tartósan befolyásolni:

Bemutató gyakorlat

  • Érzékszervi preferenciák megjelenése a beszédben
  • Árulkodó kifejezések
  • Saját érzékszervi preferenciánk megállapítás
  • Mások érzékszervi preferenciáinak felismerése
  • Szemmozgások és érzékszervi preferenciák összefüggései.

Egy kis „nehéz ember lélektan”- Ki tartozik a nehéz ember kategóriába?

    • Kit tart Ön nehéz embernek? Miért pont őt?
    • Tudja a nehéz ember, hogy Ön őt annak tartja?
    • Hogyan azonosíthatja az egyes típusokat, a beskatulyázás hibája nélkül?
    • Eszközök és módszerek a nehéz emberek kezelésére

Nehéz helyzetek kezelése

Forrószék

helyzetgyakorlat .

  • Hogyan bánjunk az indulatos partnerekkel?
  • Kifogások, kérések kezelése asszertív módon
  • „Igen, de…” frázis kerülése a kommunikációban: a NEM, amelyet szívesen fogadnak.

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. október 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. október 06. 17:00
Rendezvény ára 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. augusztus 18.
Helyszín Hotel Novotel Budapest Centrum

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.