E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

REZILIENCIA - Stressz tűrő képesség fejlesztése az eredményesebb munkavégzésért nem csak vezetőknek

Bevezető

Az üzleti életben mindenkit érnek kisebb-nagyobb stresszhelyzetek és traumák :

  • átszervezések,
  • leépítések megszervezése, vagy súlyosabb formában átélése,
  • nagy volumenű üzlet elvesztése,
  • a régi, közvetlen kollégák vagy vezető felmondása,
  • szorosabb időkeretekbe préselés és nagyobb munkaterhelés,

és még sorolhatnánk mindazokat a traumákat vagy stresszhelyzeteket, amelyek mindennapi munkánk gyakori velejárói.

Ilyenkor derül ki, mennyire tudja valaki jól feldolgozni ezeket az eseményeket, helyzeteket.

A reziliens személyiség ilyenkor nem omlik össze, hanem

  • elfogadja a változásokat és előnyére fordítja azokat,
  • képes a határozott döntéshozatalra és felelősséget is vállal a döntéseiért,

Ezzel a képességgel bárki rendelkezhet , sőt fejleszteni is lehet rugalmasságunkat annak érdekében, hogy ezekben a helyzetekben se torpanjunk meg és omoljunk össze, hanem határozott fellépéssel konstruktívan haladjunk előre és hatékonyan oldjuk meg az előttünk álló feladatokat.

Kinek ajánljuk?

A tréninget ajánljuk:

Minden munkatársnak, aki napi munkája során határidőkkel, krízishelyzetekkel vagy személyesen is megterhelő helyzetekkel találkozik.

Kifejezetten ajánljuk

  • vezetőknek,
  • call centeres kollégáknak,
  • ügyfélszolgálaton dolgozó szakembereknek.

Tréner

Szügyi György, elnök – vezérigazgató, Euromenedzser Tanácsadó és Képzési Központ
___________________________________________________________
Hazai és nemzetközi tanulmányait tekintve menedzsment-oktató és távoktatási tanár (Diplom in Management Studies, The Open University, Open Business School, U.K.), tréner (Allround European Senior Management Trainers Programme), menedzsment- és HR-fejlesztési szakértő (ASK Management Institute, Portland, Oregon, U.S.A.).
A humánerőforrás-fejlesztés, a pozitív pszichológia stressz-oldó, stressz-kezelő módszereinek önfejlődésre nyitott és gyakorlott szakértője, a személyi és szervezeti hatékonyság folyamatos növelésének képviselője.
A komplex szervezetfejlesztés visszamérhetőségét biztosító saját fejlesztésű módszertana (a Cégszenzor) elnyerte az Európai Minőségügyi Szervezet Magyar Nemzeti Bizottság „Minőség-Innováció 2016” Elismerő Oklevelét.
Magyar és idegen nyelven publikált 12 könyvrészlet, illetve könyv, valamint közel 100 szakcikk fűződik a nevéhez. Több magyarországi egyetem meghívott előadója, a Vállalkozók Európai Parlamentje képviselője (2008-2012), a Humán Szakemberek Országos Szövetségének (HSZOSZ) társelnöke, valamint a Magyar Tudományos Akadémia Szegedi Területi Bizottsága Tudósklubjának tagja.

Program

Az üzleti életben mindenkit érnek kisebb-nagyobb stresszhelyzetek és traumák :

  • átszervezések,
  • leépítések megszervezése, vagy súlyosabb formában átélése,
  • nagy volumenű üzlet elvesztése,
  • a régi, közvetlen kollégák vagy vezető felmondása,
  • szorosabb időkeretekbe préselés és nagyobb munkaterhelés,

és még sorolhatnánk mindazokat a traumákat vagy stresszhelyzeteket, amelyek mindennapi munkánk gyakori velejárói.

Ilyenkor derül ki, mennyire tudja valaki jól feldolgozni ezeket az eseményeket, helyzeteket.

A reziliens személyiség ilyenkor nem omlik össze, hanem

  • elfogadja a változásokat és előnyére fordítja azokat,
  • képes a határozott döntéshozatalra és felelősséget is vállal a döntéseiért,

Ezzel a képességgel bárki rendelkezhet , sőt fejleszteni is lehet rugalmasságunkat annak érdekében, hogy ezekben a helyzetekben se torpanjunk meg és omoljunk össze, hanem határozott fellépéssel konstruktívan haladjunk előre és hatékonyan oldjuk meg az előttünk álló feladatokat.

Mi a reziliencia?

A reziliencia korunk újra felfedezett képessége, amit nehéz helyzetekben tudunk kamatoztatni. A reziliens személy nemcsak jó kognitív és szociális kompetenciákkal rendelkezik, hanem kritikus helyzetekben talpon marad és képes jó irányba fordítani a helyzetet. A reziliens személyiségjegyek fejlesztésével az egyének stabilabbá és hatékonyabbá válnak.

  • A reziliencia fogalma
  • Az egyéni rezilienciaszint felmérése
  • Az egyéni reziliens személyiségjegyek beazonosítása és fejlesztése
  • A reziliencia fejlesztése és tudatosítása a mindennapokban
  • Hogyan kovácsoljunk „hátrányból előnyt”?

A tréning végére képes lesz:

  • hatékonyabban ellenállni a mindennapi stressz-hatásoknak , akár a privát életben, akár a munkahelyen,
  • vezetőként rugalmasabban, megfelelő stressz tűrő képesség birtokában pedig hatékonyabban tudja véghez vinni a (szervezeti) változásokat,
  • Vezetőként képes lesz részben átadni a reziliencia képességét munkatársainak is, akik ezáltal szintén hatékonyabban végzik el napi munkájukat,
  • Call centeres vagy ügyfélszolgálatos munkatársként higgadtan kezelni a legnehezebb ügyfeleket is, kihozva a lehető legjobb eredményt az adott szituációból,
  • növelni aktív problémamegoldó képességét , és aktív problémamegoldásra sarkallni beosztottjait is,
  • Tanulni a megélt stresszhelyzetekből,
  • Pozitívan tekinteni a jövőbe, és ezzel együtt pozitívabb jövőképet formálni vállalata számára is.

A tréning az alábbi kompetenciákat fejleszti hatékonyan:

  • önismeret
  • problémamegoldó képesség
  • szorongás kezelése
  • én-erő
  • flexibilitás
  • tudatos jelenlét (mindset)

Kiknek ajánljuk:

Minden munkatársnak, aki napi munkája során határidőkkel, krízishelyzetekkel vagy személyesen is megterhelő helyzetekkel találkozik.

Kifejezetten ajánljuk vezetőknek, call centeres kollégáknak, ügyfélszolgálaton dolgozó szakembereknek.

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. február 09. 9:00
Rendezvény vége: 2017. február 10. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2016. december 9.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.