IIR Magyarország

AgiCon    Recrújitment    AgiCon Camp   Smart   E-közigazgatás

Az újragondolt belső kommunikáció

Bevezető

A belső kommunikáció elengedhetetlen feltétele egy cég hatékony működésének, legyen szó kis-, közép- vagy nagyvállalatról. Nem csak a szervezet külső megítélésében játszik kulcsszerepet, a hatékonyabb munkavégzés, belső információáramlás és nem utolsó sorban a munkatársak megtartásának eszköze is lehet, ha kellő figyelmet fordítunk rá.

  • A belső kommunikáció – avagy az igazi különbség cég és cég között
  • Csak a változás állandó - A vállalatot érintő változások belső kommunikációja
  • Hasznos változáskezelési eszközök a gyakorlatban
  • Nehéz helyzetek belső kommunikációja
  • Közösségi funkciók a nagyvállalati belső kommunikációban
  • Hogyan válhat az irodai közösségi tér a belső kommunikáció és kollaboráció vidám színterévé?
  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Milyen digitális eszközökkel és hogyan lehet támogatni a kétirányú kommunikációt?
  • Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak?

HA A FENTI KÉRDÉSEKRE SZERETNE VÁLASZT KAPNI, JÖJJÖN EL EGYNAPOS SZEMINÁRIUMUNKRA!

Ajánljuk a képzést vállalatok PR, kommunikációs, különösen a belső kommunikációért felelős szakembereinek, a belső kommunikációért felelős HR vezetőknek, és minden olyan felsővezetőnek, aki stratégiai fontosságúnak tartja a belső PR-t. Szívesen látjuk továbbá PR és kommunikációs ügynökségek szakembereit is.

Előadók

A szeminárium szakemberei:

  • Mezriczky László, Vállalati kommunikációs szakértő, az Ispiro Consulting ügyvezetője
  • Garamszegi Éva , Kommunikációs szakértő, Magyar Telekom Nyrt.
  • Kálmán Kristóf, digital communication expert, NNG Kft.
  • Putz Patrik , creativ services manager, NNG Kft.
  • Benyó Zsuzsanna, Kormányzati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezető/ PGA & Communications Leader, BAYER HUNGARIA Kft.

Kinek ajánljuk?

Rendezvényünk szólni kíván:

  • Vállalatok PR, kommunikációs, különösen a belső kommunikációért felelős szakembereihez,
  • A belső kommunikációért felelős HR vezetőkhöz,
  • Minden olyan felsővezetőhöz, aki stratégiai fontosságúnak tartja a belső PR-t.

Szívesen látjuk továbbá PR és kommunikációs ügynökségek szakembereit is.

Program

8.30-9.00 Regisztráció

9.00-10.00

A belső kommunikáció – avagy az igazi különbség cég és cég között

  • A vállalat: együttműködésre ítélve
  • Kommunikáció, mint üzletileg kritikus tényező
  • Formalizált elvárások, informális reakciók: a vállalati kommunikáció sajátosságai
  • Employer Branding – avagy a legjobb cégek belülről építkeznek
  • Amilyen a kommunikáció, olyan a vállalat: hogyan válhat a kommunikáció juttatássá?

Előadó: Mezriczky László, Vállalati kommunikációs szakértő, az Ispiro Consulting ügyvezetője

10.00-11.00

Csak a változás állandó - A vállalatot érintő változások belső kommunikációja

  • Azesetleges ellenállások kezelésének lehetőségei belső kommunikációs eszközökkel
  • Hasznos változáskezelési eszközök a gyakorlatban
  • A szervezeti párbeszéd szerepe és eszközei
  • Nehéz helyzetek belső kommunikációja – vezetőváltás, szervezeti változás, leépítés, átszervezés, megszorítások
  • Nagy szervezetek „tehetetlenségi nyomatékának” leküzdése hirtelen váltások esetén
  • A CSR, mint változási folyamat és ennek szerepe a belső kommunikációban
  • A támogató egységek kommunikációja & célcsoportjai
  • Virtuális változásmenedzsment?

(Előadás tematikája egyeztetés alatt)

Benyó Zsuzsanna, Kormányzati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezető/ PGA & Communications Leader, BAYER HUNGARIA Kft.

11.00-11.30 Kávészünet

11.30-12.30

Közösségi funkciók a nagyvállalati belső kommunikációban

  • Közösségi funkciók helye, szerepe
  • Félelmek, előnyök, hátrányok
  • Az elmúlt egy év tapasztalatai

(Előadás tematikája egyeztetés alatt)

Előadó: Garamszegi Éva, Kommunikációs szakértő, Magyar Telekom Nyrt.

12.30-13.30 Ebédszünet

13.30-14.30

A közösségi tér szerepe a belső kommunikációban

  • Miért fontosak a közösségi terek egy iroda életében?
  • Mivel segítheti a közösségi tér a belső kommunikációt?
  • Megfontolások a közösségi tér kialakításánál – mire figyeljünk?
  • Hogyan válhat az irodai közösségi tér a belső kommunikáció és kollaboráció vidám színterévé?
  • Tapasztalatok

(Előadói felkérés folyamatban)

14.30-15.15

Az információáramlás felülvizsgálata és újragondolása

  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Mi benne a kihívás?
  • Információ, Kommunikáció, PR – Kinek mi az információ?
  • A belső kommunikáció kialakításának rendszere
  • Mi foglalkoztatja a munkatársakat?
  • Kinek mi a feladata?
  • Elért eredmények

(Előadói felkérés folyamatban)

15.15-15.30 Kávészünet

15.30-16.45

Digitális megoldások a belső kommunikációban – NNG példák és esettanulmányok alapján

A belső kommunikáció szerepe és átalakulása a startup-ból nagyvállalattá válás folyamatában

  • Hogyan alakultak ki a jelenlegi eszközök? (chatek, fórumok, intranet, kollaborációs eszközök a gyakorlatban)
  • Milyen kommunikációs feladatra, célra jók az egyes csatornák?
  • Hogyan erősítik egymást ezek a csatornák?
  • Hibák, amiket nem követnénk el még egyszer

Esettanulmány

Hogyan segíthet egy valóságshow a céges innovációban? - Innovációs program kialakítása és kommunikációja.

Tanulságok

(Előadás tematikája egyeztetés alatt)

Kálmán Kristóf, digital communication expert, NNG Kft.

Putz Patrik, creative services manager, NNG Kft.

16:45-17.30

Kerekasztal-beszélgetés – Generációk közötti kommunikációs gap-ek

  • Hogyan kommunikál az Y és a Z generáció?
  • Mit tehet a belső kommunikációért felelős személy, hogy közelebb hozza generációkat?
  • Hogyan zárkóztatható fel az X generáció?
  • A különböző generációk számára más kommunikációs stílus alkalmazása szükséges?
  • Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak? Hogyan tudjuk elérni, hogy mindenki ugyanazt értse?
  • Szükséges differenciálni - stílus, eszköz, csatorna szintjén is?

(Beszélgetőpartnerek felkérése folyamatban)

17.30 A szeminárium zárása

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. Április 18. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 18. 17:00
Rendezvény ára 179.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018.március 2.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 179,000.00
2 170,550.00
3 161,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.