IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Az újragondolt belső kommunikáció

Bevezető

A belső kommunikáció elengedhetetlen feltétele egy cég hatékony működésének, legyen szó kis-, közép- vagy nagyvállalatról. Nem csak a szervezet külső megítélésében játszik kulcsszerepet, a hatékonyabb munkavégzés, belső információáramlás és nem utolsó sorban a munkatársak megtartásának eszköze is lehet, ha kellő figyelmet fordítunk rá.

  • A belső kommunikáció – avagy az igazi különbség cég és cég között
  • Csak a változás állandó - A vállalatot érintő változások belső kommunikációja
  • Hasznos változáskezelési eszközök a gyakorlatban
  • Nehéz helyzetek belső kommunikációja
  • Közösségi funkciók a nagyvállalati belső kommunikációban
  • Hogyan válhat az irodai közösségi tér a belső kommunikáció és kollaboráció vidám színterévé?
  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Milyen digitális eszközökkel és hogyan lehet támogatni a kétirányú kommunikációt?
  • Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak?

HA A FENTI KÉRDÉSEKRE SZERETNE VÁLASZT KAPNI, JÖJJÖN EL EGYNAPOS SZEMINÁRIUMUNKRA!

Ajánljuk a képzést vállalatok PR, kommunikációs, különösen a belső kommunikációért felelős szakembereinek, a belső kommunikációért felelős HR vezetőknek, és minden olyan felsővezetőnek, aki stratégiai fontosságúnak tartja a belső PR-t. Szívesen látjuk továbbá PR és kommunikációs ügynökségek szakembereit is.

Előadók

A szeminárium szakemberei:

  • Garamszegi Éva , Kommunikációs szakértő, Magyar Telekom Nyrt.
  • Guzmics Eszter, CSR és kommunikáció szakértő, Grundfos Magyarország Gyártó Kft.
  • Hackl Mónika, PR és CSR tanácsadó
  • Kálmán Kristóf, digital communication expert, NNG Kft.
  • Lajos Bernadett, irodavezető, Grundfos Magyarország Gyártó Kft.
  • Mezriczky László, Vállalati kommunikációs szakértő, az Ispiro Consulting ügyvezetője
  • Putz Patrik , creativ services manager, NNG Kft.
  • Szvetelszky Zsuzsanna, szociálpszichológus, kommunikációkutató

Kinek ajánljuk?

Rendezvényünk szólni kíván:

  • Vállalatok PR, kommunikációs, különösen a belső kommunikációért felelős szakembereihez,
  • A belső kommunikációért felelős HR vezetőkhöz,
  • Minden olyan felsővezetőhöz, aki stratégiai fontosságúnak tartja a belső PR-t.

Szívesen látjuk továbbá PR és kommunikációs ügynökségek szakembereit is.

Program

8.30-9.00 Regisztráció

9.00-10.00

A belső kommunikáció – avagy az igazi különbség cég és cég között

  • A vállalat: együttműködésre ítélve
  • Kommunikáció, mint üzletileg kritikus tényező
  • Formalizált elvárások, informális reakciók: a vállalati kommunikáció sajátosságai
  • Employer Branding – avagy a legjobb cégek belülről építkeznek
  • Amilyen a kommunikáció, olyan a vállalat: hogyan válhat a kommunikáció juttatássá?

Előadó: Mezriczky László, Vállalati kommunikációs szakértő, az Ispiro Consulting ügyvezetője

10.00-11.00

Csak a változás állandó - A vállalatot érintő változások belső kommunikációja

  • Change Management és Change Communications
  • Esettanulmányok (új vezető, új stratégia, új beruházás, átszervezés, leépítés, válságszituáció például engedélyezési kérdések miatt, fúziók/ felvásárlások stb.) Az esetleges ellenállások kezelésének lehetőségei belső kommunikációs eszközökkel
  • Hasznos belső kommunikációs eszközök a gyakorlatban termelő vállalatoknál
  • Hasznos belső kommunikációs eszközök a gyakorlatban kizárólag forgalmazással és marketinggel foglalkozó vállalatnál
  • Digitális korszak és generációs különbségek a változások kommunikációjánál

Előadó: Szvetelszky Zsuzsanna, szociálpszichológus, kommunikációkutató

11.00-11.30 Kávészünet

11.30-12.30

Közösségi funkciók a nagyvállalati belső kommunikációban

  • Közösségi funkciók helye, szerepe
  • Félelmek, előnyök, hátrányok
  • Az elmúlt egy év tapasztalatai

Előadó: Garamszegi Éva, Kommunikációs szakértő, Magyar Telekom Nyrt.

12.30-13.30 Ebédszünet

13.30-14.30

A közösségi tér szerepe a belső kommunikációban

  • A közösségi terek és a belső kommunikáció evolúciója
  • A belső kommunikáció értéke és megtérülése irodai terek kialakításakor

Előadók:

Guzmics Eszter, CSR és kommunikáció szakértő, Grundfos Magyarország Gyártó Kft.

Lajos Bernadett, irodavezető, Grundfos Magyarország Gyártó Kft.

14.30-15.15

Az információáramlás felülvizsgálata és újragondolása

  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Mi benne a kihívás?
  • Információ, Kommunikáció, PR – Kinek mi az információ?
  • A belső kommunikáció kialakításának rendszere
  • Mi foglalkoztatja a munkatársakat?
  • Kinek mi a feladata?
  • Elért eredmények

Előadó: Hackl Mónika, PR és CSR tanácsadó

15.15-15.30 Kávészünet

 

15.30-16.45

Digitális megoldások a belső kommunikációban – NNG példák és esettanulmányok alapján

A belső kommunikáció szerepe és átalakulása a startup-ból nagyvállalattá válás folyamatában

  • Hogyan alakultak ki a jelenlegi eszközök? (chatek, fórumok, intranet, kollaborációs eszközök a gyakorlatban)
  • Milyen kommunikációs feladatra, célra jók az egyes csatornák?
  • Hogyan erősítik egymást ezek a csatornák?
  • Hibák, amiket nem követnénk el még egyszer

Esettanulmány

Hogyan segíthet egy valóságshow a céges innovációban? - Innovációs program kialakítása és kommunikációja.

Előadók:

Kálmán Kristóf, digital communication expert, NNG Kft.

Putz Patrik, creative services manager, NNG Kft.

16:45-17.30

Kerekasztal-beszélgetés – Generációk közötti kommunikációs gap-ek

  • Hogyan kommunikál az Y és a Z generáció?
  • Mit tehet a belső kommunikációért felelős személy, hogy közelebb hozza generációkat?
  • Hogyan zárkóztatható fel az X generáció?
  • A különböző generációk számára más kommunikációs stílus alkalmazása szükséges?
  • Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak? Hogyan tudjuk elérni, hogy mindenki ugyanazt értse?
  • Szükséges differenciálni - stílus, eszköz, csatorna szintjén is?

Beszélgetőpartnerek:

Mezriczky László, Vállalati kommunikációs szakértő, az Ispiro Consulting ügyvezetője - moderátor

Kálmán Kristóf, digital communication expert, NNG Kft.

Putz Patrik, creative services manager, NNG Kft.

 

17.30 A szeminárium zárása

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. Április 18. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 18. 17:00
Részvételi díj 179.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018.március 2.
Helyszín K+K Hotel Opera
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 179,000.00
2 170,550.00
3 161,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.