Marketing újratelepítve - Restart now!

Bevezető
Fókuszban:
- Marketing rehabilitáció – helyezzük el a szervezetben, határozzuk meg a működési kereteket és az elvárásainkat, hagyjuk dolgozni, használjuk minden nap a területtől kapott információkat célirányosan
- Marketing abc – a fejlődés útja a termékorientációtól a marketingorientációig
-
Nézzük a marketing szemüvegén át a
- saját cégünket
- környezetet
- piacot
- fogyasztót
- konkurenciát
- …
-
Marketingkommunikáció, napi marketingtevékenység eszközei és lehetőségei
- a fogyasztótól, dolgozón át a cégimázsig
- a hirdetéstől a szponzoráción át a rendezvényig
- az offline-tól az online-ig
- Marketingkutatás, információkeresés és felhasználás, adatbázisok
- Marketing és értékesítés – támogatott értékesítési csatornák
- Valami új, valami más, valami, ami megfűszerezi a napi gyakorlatot – lepjük meg a fogyasztót
Kinek ajánljuk?
Kiknek ajánljuk, és mit várhatnak a résztvevők?
- Cégvezetőknek, cégtulajdonosoknak, akik meghatározzák az elvárásaikat a marketinggel szemben – horizontálisan és vertikálisan kibővített rálátást a marketingtevékenység nyújtotta lehetőségekre
-
Marketing szakembereknek,
- akik már túl régóta vannak a szakmában – eltávolodást a napi rutintól, friss szemléletmódot
- akik csak most indulnak az úton – bizonyosságot, hogy a cég sikereihez nagymértékben hozzájárulhatnak
- akik a marketing egy-egy részterületével foglalkoznak – globális marketingszemlélet-módot
- Munkatársaknak, akiknek együtt kell működnie a marketinggel – bizonyítékot, hogy a marketing által nyújtott adatok, információk támogatják a napi munkájukat
- Mindenkinek, akit érdekel a marketing, mint a legszínesebb, legösszetettebb, legkreatívabb hivatás
Workshop vezető
A workshop vezetője: Szász Krisztina, ügyvezető igazgató, Zephyros Hungary Kft.
Szász Krisztina a kkv-k területén működő, értékesítési és marketing tanácsadással foglalkozó Zephyros Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
Több mint 18 éve tevékenykedik értékesítési és marketing területen vezetőként, szakmai tapasztalatát média, termék és szolgáltatási piacon szerezte multinacionális és kkv környezetben.
Szolgáltatások piacra történő bevezetésétől, az érett termék életgörbéjének meghosszabbításán át, új üzletág létrehozásáig, több területen ért el sikereket.
A „lifelong learning” fontosságát szem előtt tartva, közgazdász diplomáját a párizsi Sorbonne Egyetem MSc szintű marketing és management, valamint a Wekerle Sándor Üzleti Főiskola területfejlesztési menedzser képzései által adott ismeretekkel egészítette ki.
Kutatási területe a kkv-k versenyképessége, marketing tevékenységük fejlesztésének lehetőségei, az ország gazdasági életében betöltött szerepük. E témakörben jelent meg publikációja a Gazdasági élet és társadalom című tudományos folyóiratban.
Program
09.00-10.30
A marketing szerepe és helye a szervezeti struktúrában
- Marketing volt, van és lesz, de hasznos a cégre szabni
- A jó marketinges tulajdonságai, munkája eredményének mérése (KPI)
- Vállalati stratégia, marketingterv, marketingbüdzsé, kapott és szerzett eszközök, lehetőségek a marketinges kezében
A marketing által fókuszban tartott területek – a döntést befolyásoló tényezők
- Makro- és mikrokörnyezeti hatások
- Marketinghatások
- A fogyasztó jellemzői és a vásárlási folyamatot befolyásoló tényezők
- Konkurencia
10.30-11.00 Kávészünet
11.00-12.30
Marketingkutatás – mit, mikor és hogyan érdemes kutatni
Adatbázisok, információtárolás és felhasználás
12.30-13.30 Ebédszünet
13.30-15.00
Marketingkommunikáció és marketingeszközök
- Külső és belső kommunikáció
- Kommunikációs felületek cégre szabva, felületválasztási döntések
- Az üzenet tartalma és megjelenése
- Mérés
15.00-15.30 Kávészünet
15.30-17.00
Támogatott értékesítési csatornák
- Cégre szabott, marketing által támogatott értékesítési lehetőségek
Egy csepp fűszer – valami, amit a fogyasztó nem vár, a konkurencia nem tesz, ami kiemeli cégünket a tömegből
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2018. május 09. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2018. május 09. 17:00 |
Részvételi díj | 129.000 HUF+ÁFA |
Helyszín | K+K Hotel Opera |