IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

Programmatic marketing a célzott vásárlói közönség hatékony eléréséért

Bevezető

A kurzus teljesítésével elsajátítható kompetenciák:

  • A résztvevők képesek lesznek másoknak is elmagyarázni a programmatic médiavásárlás alapjait.
  • Ezzel együtt átfogó tudást szereznek a különböző technológiákról és funkcióikról a programmatic ökoszisztémában.
  • Elsajátítják a programmatic stratégiákat és taktikákat.
  • Képessé válnak a programmatic médiavásárlás elhelyezésére média mixükben, a megfelelő adatok és a sikeres programmatic stratégia kiválasztására.
  • Megismerik, a programmatic stratégiák hogyan képesek hozzájárulni a mobil kampányok sikerességének növeléséhez.
  • Megismerkedhetnek a data management platformokkal (DMP-k), azok szerepével, és hogy általuk miként erősíthetőek fel az adat-vezérelt marketingkommunikáció előnyei.

Programozott marketing

Előadók

Workshopvezetők:

Ács Tamás, Cadreon, közép-kelet-európai vezető
Mezőfi Nóra, a Cadreon CEE, senior programmatic account manager
Polgárdi Edina,Cadreon CEE programmatic account manager

 

Program

Programmatic marketing
a célzott vásárlói közönség hatékony eléréséért

1. nap, szeptember 11.

9:00-12:15

Megnyitás
Workshop kickoff és bemutatkozás                                                                                                            

Programmatic bevezetés

  • Programmatic alapok
  • Programmatic technológiák
  • A real-time bidding és a programazott hirdetések előnyei
  • Csoportfeladat     

Programmatic bevezetés

  • Programmatic piacterek
  • Adatvédelem
  • Csoportfeladat

12:15 – 13:00 Ebéd            

13:00-17:00

Programmatic kampányok

  • Hogyan járul hozzá a programmatic a kampányok sikerességéhez?
  • Stratégiák és taktikák                                                                                                                     

Programmatic kampányok

  • Stratégiák és taktikák csoportfeladat
  • KPI meghatározása
  • KPI meghatározás csoportfeladat                                                                                               

Programmatic tervezés

  • Adatok használata, audience insightok                                                                                     

Wrap up

  • A nap összegzése                                                                                                                          

2. nap, szeptember 12.

9:00-11:30

Programmatic a gyakorlatban

  • A setup és a médiavásárlás folyamata
  • Láthatóság optimalizációs folyamat
  • Riporting

                                              
Demonstráció

  • DSP konzol demonstráció                                                                                                      

11:30 – 12:15 Ebéd
                                              
12:15-17:00

Programmatic Mobile

  • Eszközök
  • Platformok
  • Cross-device
  • App-graph
  • Hiperlokális targetálás
  • Csoportfeladat

Data Management Platformok

  • Szerepe, funkciói
  • Use case-ek
  • Csoportfeladat

          
Programmatic stratégia kidolgozása csoportfeladat
              
Q&A
Kérdések és válaszok       

Wrap up
A nap összegzése, értékelő kérdőív

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. szeptember 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. szeptember 12. 17:00
Rendezvény ára 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. július 28.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 239,000.00
3 226,550.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.