IIR Magyarország

IT vezető    Onboarding    Certified Excel Macro   AgiconCamp 2017   Certified Energy Trader

 
 

.

Vezetői kompetencia a termelésben

Bevezető

A termelési vezető szerepe kiemelkedő, hozzáértése elengedhetetlen, felelőssége vitathatatlan a termelés során. Azonban mindehhez nem elegendő, hogy szakmailag kiváló legyen, a termelés zökkenőmentes menedzseléséhez vezetői kompetenciákkal is rendelkeznie kell, mely nem mindig jár együtt a műszaki és termelésmenedzsment ismeretekkel, tapasztalatokkal.

Milyen egy jó termelési vezető? Milyen vezetői kompetenciák nélkülözhetetlenek a termelésen dolgozó kollégák hatékony munkavégzésének menedzseléséhez?

Kommunikáció: a sikeres csapatmunka kulcsa – Irányítsa a munkatársi megbeszéléseket a közös cél felé!

A művezető „döntőbíró szerepe” a csoportban – Mikor „kifizetődő” beavatkozni konfliktus esetén?

Visszajelzések adása és fogadása - Hogyan fordíthatja át a negatív konfrontációt pozitívba?

Kevesebb munkatárssal többet teljesíteni – Hogyan győzheti meg csapatát „nehéz időkben” és milyen módon teremtheti meg a csapatszellemet?

Tréner: Székely Tamás, Operatív igazgató, Vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország Szervezetfejlesztési és Képzési Kft.

Tréner

A két nap trénere:

Székely Tamás, operatív igazgató, vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország Szervezetfejlesztési és Képzési Kft.

A Széchenyi István Egyetemen mérnöki, a Budapesti Műszaki Egyetemen tanári diplomát szerzett. NLP területén mesterdiplomával  rendelkezik. A Tréning Centrum Magyarország egyik alapító tagja. Közel két évtizede foglalkozik oktatással, készségfejlesztő tréningek megtartásával, fejlesztési programok kidolgozásával, vezetési tanácsadással, tagja különböző szervezetfejlesztési projekteknek. Szakmai munkájáról bővebben a www.treningcentrum.hu oldalon tájékozódhatnak. Szakterületei: vezetői kompetenciák fejlesztése, személyes tanácsadás - coaching, értékesítés fejlesztés és támogatás, szervezeti és személyek közötti kommunikáció, trénerképzés, időgazdálkodás és feladatmenedzsment, együttműködés hatékonyságának növelése.

Program

Kommunikáció: a sikeres csapatmunka kulcsa – Irányítsa a munkatársi megbeszéléseket a közös cél felé!

  • Miként kommunikálja üzenetét egyértelműen, érthetően?
  • Hogyan ismerje fel a konstruktív kommunikációt a demotiváló kommunikációval szemben?
  • Mit kell mindenképpen elkerülnie egy munkatársi megbeszélés során?
  • Milyen (kommunikációs) eszközökkel tudja elnyerni munkatársai bizalmát a beszélgetések alkalmával?
  • Mikre kell különösképpen figyelnie idősebb munkavállalókkal és gyakornokokkal folytatott beszélgetések esetén?
  • Mely technikák alkalmazhatóak (hatékonyan) a célorientált megbeszéléseken különböző vélemények felmerülése esetén?
  • Mit tegyen, ha valaki nem tudja, vagy nem akarja megértetni azt, amit mond?
  • Melyek a tipikus feszültségi területek a munkatársakkal folytatott megbeszélések során?
  • Iránymutatások nehéz társalgási szituációk esetére: felvételi-, felmondási-, bíráló beszélgetések és bértárgyalások
  • Ötletek és megoldások ellenállás kezelésére – Hogyan állítsa a munkatársakat saját oldalára azokban a helyzetekben, amikor megosztott a csoport?

A művezető „döntőbíró szerepe” a csoportban – Mikor „kifizetődő” beavatkozni konfliktus esetén?

  • Hogyan ismerheti fel a csapattagok közötti konfliktusokat, még mielőtt kialakulnának?
  • Mely helyzetekben kell a vezetőnek feltétlenül közbeavatkozni és mikor célszerű inkább kimaradnia?
  • A konfliktusok eszkalációs fokozatai – a csendes szellőtől az orkánig
  • Sportszerűtlen játékosok – mikor és hogyan mutassa fel „sárga lapját” a vezető?
  • Mit jelent a tekintély? Mit eredményezhet, ha tekintélyelvű döntést hoz?
  • Tippek és trükkök, hogyan maradjon nyugodt és magabiztos kellemetlen konfliktusszituációkban?
  • Hogyan kezelje (legmegfelelőbben) munkatársai privát és fegyelmi jellegű problémáit? (alkoholfogyasztás, pontatlanság, gyakori betegállomány)
  • Egészséges alternatívák bemutatása a haraggal és frusztrációval kapcsolatban

Visszajelzések adása és fogadása - Hogyan fordíthatja át a negatív konfrontációt pozitívba?

  • Miért van szükség folyamatos visszajelzésekre?
  • Visszajelzések és az önismeret
  • A visszajelzések adásának alapszabályai
  • A kétirányú kommunikáció – Hogyan f ogadja a visszajelzéseket?

Kevesebb munkatárssal többet teljesíteni – Hogyan győzheti meg csapatát „nehéz időkben” és milyen módon teremtheti meg a csapatszellemet?

  • Miként lehetséges azonos befektetéssel többet kieszközölni: hogyan növelhető a személyes teljesítmény hatékonysága?
  • Ön-motiválás támogatása: hogyan tudom elérni, hogy a munkatársak önmagukat és egymást motiválják?
  • Mi fontos a munkatársak számára? Milyen ingereket lehet tudatosan bevetni, hogy aktiváljuk ezeket a mozgatórugókat?
  • Miért viselkednek másként emberek ugyanabban a szituációban?
  • Megállapodás az elvárt teljesítményről: Hogyan lehet egyszerűen, de célravezetően kommunikálni a munkatársak felé a megnövekedett teljesítmény-elvárást?
  • Ki a frusztráció, a rosszindulat és a harag csapdájából! Milyen eszközök állnak egy vezető rendelkezésére, hogy megfelelően kezeljen bizonyos emberi helyzeteket, viselkedési formákat?

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. szeptember 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. szeptember 28. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. május 19.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.