Közösségi média a HR-ben
Bevezető
„A közösségi média számtalan új alkalmazási lehetőséget nyújt a HR minden területén”
Eszközök, tippek és technikák, amelyek segítenek a közösségi média és a HR közös tevékenységének menedzselésében
Fókuszban:
- A közösségi média ereje a vállalatok működésében, közösségi eszközök felhasználási területei, lehetőségei a HR munkájában
- Recruitment & Employer branding – Toborzás és a munkáltatói márka építése, támogatása a közösségi média segítségével a dm-nél és a MOL-nál
- Belső Social Media - Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak a NOKIA-nál
- Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására
Szakértők
Szakértőink között:
- Bárány Tímea, Group Capability Development & Strategic HR, MOL Group
- Bosskay István, Customer Enablement Manager, Autotask Corporation, London, UK
- Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.
- Labossa Lajos, Group Online Communications Expert, MOL Group
- Murányi Dóra, HVG HR Center marketing manager, HVG
- Nagykálnai Andrea, Town Hall Execution Manager, NOKIA
- Toldi Gábor, partner, Social Talent
Kinek ajánljuk?
A képzést ajánljuk minden
- humán erőforrás igazgatónak, vezetőnek
- személyzetfejlesztési szakembernek
- HR specialistának, HR szakembernek
- kiválasztási, toborzási vezetőnek, szakembernek
- PR, kommunikációs vezetőnek, szakembernek
Program
9.00 – 10.20
Transzparencia avagy a közösségi média ereje a vállalatok működésében
Negyedik ipari forradalomról beszélnek a hozzáértők, magunk is megéljük a változásokat ennek ellenére mégsem tudatosul sem az egyénben sem a vállalatokban, hogy ideje újra gondolni néhány alapvetést.
- A cégek elvesztették a kommunikációs kontrollt. Bárkinek inkább hiszünk a közösségi médiában, mint annak a cégnek, amelyik konkrétan kommunikál.
- Minden információ elérhető az interneten, ami egyszer felkerült, az ott is marad.
- Megváltoztak a fogyasztói szokások, mobilról fogyasztjuk a tartalmakat és azt is egyre felszínesebben.
- Az információ terjedése szinte már követhetetlen sebességgel történik.
Mindezek a változások olyan transzparenciára kényszerítik a vállalatokat, amely korábban nem volt tapasztalható. Tovább tetőzi a helyzetet a jelenlegi munkaerőpiaci környezet, melyet már éreznek a vállalatok és a HR szakemberek, miszerint a vállalatok elvesztették vevői pozíciójukat. A mai munkaerőpiaci körülmények között egyre több szakmában a vállalatok „eladói” pozícióba kényszerülnek a munkavállalók megszerzésért vívott harcban. Ezt igazolja a közel teljes foglalkoztatottság, az országos szinten tapasztalható bérspirál, továbbá a mostanra általános munkaerőhiány.
A megtartás az új toborzás. A dolgozók elégedettsége fókuszba kerül, a fluktuáció az egyik legfontosabb HR kulcs mutatóvá értékelődött fel. Ezek a tényezők pedig mind hatnak a vállalat munkaerőpiaci megítélésére, amely direkten hat egy vállalat toborzási képességére. A jelenlegi piaci környezetben pedig a hitelesség, a dolgozói ajánlás, transzparens kommunikáció a siker kulcsa, ami ma leginkább a közösségi médiában, azon belül is a Facebookon keresztül terjed.
Az előadás az alábbi témákat érinti:
- Közösségi média és transzparencia
- A dolgozói ajánlás ereje a Facebookon és a Linkedin-en
- Zárt Facebook csoportok ereje
- Video tartalmak
- Munkaerő toborzás / direkt jelölt megkeresés a közösségi médiában
Előadó: Toldi Gábor, partner, Social Talent
10.20 – 10.40 Kávészünet
10.40 – 11.40
Employer branding & Recruitment - Munkáltatói márka építése, támogatása és toborzás a közösségi média segítségével
- Hogyan tűnhet ki vállalatunk a tömegből?
- Milyen online eszközökkel támogatható a corporate & employer branding?
- A közösségi média szerepe a cég image-ének építésében
- Toborzás a közösségi hálók segítségével
- Mire figyeljünk oda, és mi az, amit feltétlenül kerüljünk el?
- Tippek és ötletek
- Példák jó és rossz gyakorlatokra
Előadó: Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.
11.40 - 12.40
Belső Social Media - Közösségi eszközök térnyerése és szerepe a vállalat életében
- Intranet, közösségi oldalak és belső social media
- A social media szerepe a belső kommunikációban
- A social media ereje - Milyen előnyre tehet szert a cég a belső platform segítségével?
- Hogyan változtatták meg a közösségi oldalak a belső kommunikációt?
- Hogyan használhatják fel a vállalatok a közösségi médiát a munkavállalói elkötelezettség növelésére?
- Belső használat: hogyan növeli az együttműködést társosztályok között?
- Hogyan lehet egy belső oldalt életben tartani?
- Buktatók, tanulságok
Előadó:Nagykálnai Andrea, Town Hall Execution Manager, NOKIA
12.40 – 13.40 Ebédszünet
13.40 – 14.50
Közösségi média alkalmazása a MOL-nál
- Toborzás és a munkáltatói márka építése a közösségi médiában (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Chatbotok a recruitmentben
- Közösségi média és az Y generáció: lehetőségek és veszélyek
Előadók: Bárány Tímea , Group Capability Development & Strategic HR és Labossa Lajos, Group Online Communications Expert, MOL Group
14.50 – 15.10 Kávészünet
15.10 – 16.10
Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására
- Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi hálókat kiaknázva előmozdítsuk a hatékonyabb tudásmegosztást, a csapatmunka összehangolását és az ötletgyűjtést?
- Hogyan tudja a közösségi média növelni a munkavállalók bevonódását a szervezeti tudásmegosztás rendszerébe? Hogyan kapcsolható össze a vállalat közösségi felülete belső tudásbázisokkal?
- Hogyan lehet közösségi hálókat a vállalat tehetséggel kapcsolatos programjaival integrálni? Hogyan lehet közösségi média alapú tudástérképet készíteni?
- Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi tanulást integráljuk a vállalat tanulási, képzési és fejlesztési programjaiba?
Előadó: Bosskay István, Customer Enablement Manager, Autotask Corporation, London, UK
16.10 – 17.00
Online kommunikáció hatékonyságának mérése Google Analytics használatával
- Hogyan tervezzük meg a méréseket?
- Hogyan használjuk ezeket napi szinten?
- Hogyan állítsunk össze egyedi riportokat, amelyek egyszerűsítik a munkánkat?
- Az online közösségi kommunikáció hatékonyságának mérése Analyticsben. Mit nevezünk hatékonyságnak, milyen célokat állítsunk fel? Milyen mutatókat érdemes figyelnünk?
Előadó: Murányi Dóra, HVG HR Center marketing manager, HVG
17.00 A rendezvény vége
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2017. Április 20. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2017. Április 20. 17:00 |
Részvételi díj | 169.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2017. március 3. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 169,000.00 |
2 | 154,100.00 |
3 | 149,000.00 |