E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

HR Kommunikáció Mesterkurzus Gyakorlati kommunikációs megoldások a hatékonyabb HR munkához

Bevezető

Mi a HR szerepe abban, hogy egy vállalat minden szintjén jól működjön a kommunikáció? Mi a nehéz a sokszor oly’ könnyű kommunikációban? Miért nem lehet sok esetben érdemben információt cserélni bizonyos kérdésekről?Mit tehet a HR osztály, mit tehet a HR vezető? Milyen hozadéka lehet a Gamification-nek? Miért értékelődött fel az Employer Branding?

Csupa olyan kérdés, amelyekre látszólag könnyű a válasz. Mégis érdemes a HR-esek szemével gorcső alá venni a legfőbb kommunikációs dilemmákat.

Rendezvényünk fő témakörei az alábbi kérdéseket érintik:

  • HR menedzserek üzleti szerepének és kommunikációs feladatainak alakulása
  • A HR szerepe a hatékony belső kommunikációban
  • Appreciative Inquiry – amikor a szervezeti változás a kommunikációra épül
  • Employer Branding – csodafegyver, kötelező feladat vagy a nagyok kiváltsága?
  • Kommunikációs trükkök a MOL-nál a sikeres és hatékony toborzásért

Előadók

A rendezvény szakértői között:

  • Ács János, Onboarding Manager, Recruitment Central Europe, LEGO Manufacturing Kft.
  • Frisch Anita, szervezetfejlesztő tanácsadó, partner, OD Partner Kft.
  • Juhász Réka, kommunikációs vezető, Vodafone Shared Services Budapest
  • Takács Szabolcs - Employer Branding & HR szakértő, Senior Partner, Bindermann - The Employer Branding Company
  • Róka Judit, HR igazgató, GDF SUEZ Energia Holding Hungary Zrt.
  • Túri Péter, HR igazgató, Rudolph Autóipari Logisztikai Kft.

Program

A HR szerepe az üzleti sikerekben

9.00 – 10.30

Appreciative Inquiry – amikor a szervezeti változás a kommunikációra épül

Konkrét projektek kapcsán mutatjuk be az Appreciative Inquiry módszertanát és beszélünk az alábbi kérdésekről:

  • Mit jelent a kommunikáció a szervezeti változásokban?
  • Hogyan támogatja a pozitív fókusz a változásokat? (Rövid saját élménnyel)
  • A HR szerepe a változások kommunikációjában

Előadó: Frisch Anita, szervezetfejlesztő tanácsadó, partner, OD Partner Kft.

10.30 – 11.00 Kávészünet

11.00-12.00

A HR szerepe a belső kommunikációban

  • A HR szervezetben betöltött szerepe
  • A belső szervezeti kommunikáció aspektusai
  • Kinek a feladata a kommunikáció? A HR szerepe a kommunikációban
  • A hiteles szervezeti kommunikáció 5+1 tényezője

Előadó: Túri Péter, HR igazgató, Rudolph Autóipari Logisztikai Kft.  

A HR szerepe a hatékony belső kommunikációban  

12.00 -12.50

KEREKASZTAL-BESZÉLGETÉS

Felülről lefelé történő kommunikáció

  • Üzleti célok, felsővezetői elvárások tudatosítása a munkavállalókban
  • Sikerek, eredmények kommunikálása az alkalmazottak felé
  • A HR kommunikáció szerepe a munkavállalók hosszú távú elköteleződésében
  • A munkavállalók jó teljesítményre való ösztönzése
  • Benchmarking, piacfelmérés – versenyképes-e a cégünk?

Moderátor: Mezriczky László, ügyvezető, Ispiro Consulting Kft.

Beszélgető partner: Ács János, Onboarding Manager, Recruitment Central Europe, LEGO Manufacturing Kft.

12.50 – 13.50 Ebédszünet

13.50 – 14.30

Kommunikáció többgenerációs környezetben

  • Különböző generációk megszólítása
  • Út a push kommunikációtól a pull kommunikációig
  • Vállalati kultúra és kommunikáció
  • Közösségépítés

Előadó: Juhász Réka, kommunikációs vezető, Vodafone Shared Services Budapest

14.30 – 15.10

Kommunikációs elvárások a HR Business Partnerek felé

  • A vezető munkájának támogatása a HR által egyenrangú félként – az együttműködés kihívásai az üzleti területekkel
  • Hogyan építse és tartsa fenn a megfelelő kommunikációs csatornákat a hierarchia különböző szintjén lévő munkatársakkal?
  • Milyen kommunikációs eszközökkel növelhető a HR BP üzleti elismertsége?
  • A HR segítségnyújtása a vezető üzleti céljainak megvalósításában

Előadó: Ács János, Onboarding Manager, Recruitment Central Europe, LEGO Manufacturing Kft.

15.10 – 15.40 Kávészünet

Új irányok a HR kommunikációban

15.40 – 16.40

Employer Branding – csodafegyver, kötelező feladat vagy a nagyok kiváltsága?

  • Az Employer Branding felértékelődése
  • Az Employer Brand márkaépítési modellje - az Employer Value Proposition (EVP)
  • Mit csinálnak a legjobbak? Nemzetközi és hazai innovációk – toplisták
  • Kampány eszközök, befektetés, megtérülés, mérés
  • Employer branding a CEO szemével – hogyan győzzük meg?

Előadó: Takács Szabolcs - Employer Branding & HR szakértő, Senior Partner, Bindermann - The Employer Branding Company

16.40 – 17.20

Kommunikáció az üzlet és a HR között -  a hálózatkutatás módszertanának szempontjából

  • Mikor hatékony a vállalaton belüli kommunikáció?
  • Hogyan lehet mérni az információ áramlás hatékonyságát?
  • A sok vagy a sokféle kapcsolat a célravezető?
  • Milyen az optimális kommunikációs hálója egy HR vezetőnek?

Előadó: Róka Judit, HR igazgató, GDF SUEZ Energia Holding Hungary Zrt.

17.20 A képzés vége

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. március 08. 9:00
Rendezvény vége: 2017. március 08. 17:00
Részvételi díj 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. január 20.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 169,000.00
2 154,100.00
3 149,000.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.