IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények

Events from location : K+K Hotel Opera[View Map][Get Direction]

Bizonyára Ön is volt már részese olyan meetingnek vagy értekezletnek, amelynek vitája alatt nagyon kellemetlenül érezte magát és nem igazán tudta kezelni a helyzetet, főleg nem megfelelően képviselni az álláspontját. Márpedig a konfliktusokat kezelni kell, sőt konfliktusok nélkül nincs fejlődés, nincs előrehaladás.

Tréningünkön a résztvevők megtanulják helyesen kezelni a konfliktusokat, és profitálnak a mindennapi konfrontációkból!

Tréningünk kiváló útmutatást nyújt a konfliktuskezelési technikák tekintetében.

A program célja, hogy:

  • elméleti ismeretek és változatos gyakorlatok segítségével lehetőséget nyújtson Önnek arra, hogy megismerje és bővítse konfliktuskezelési repertoárját,
  • konfliktuselemzési módszerek révén fejlődjön a  konfliktusokhoz való helyzetfüggő hozzáállása,
  • formálódjon konfliktus-felfogási  szemlélete,
  • képes legyen  erőforrásként kezelni a konfliktusokat,
  • felkészítse Önt  a nehéz helyzetek kezelésére és elvárásainak világos, asszertív megfogalmazására.

A tréning tartalmából:

  • Viselje el a kritikát! - Készüljön fel a konfliktusokra! - Legyen kész tisztázni a konfliktushelyzeteket!
  • Tartsa kézben a konfliktusokat!
  • Különbözőségünk erőforrásként való hasznosításának lehetőségei
  • Konfliktus-elemzés másképp
  • Elméletek – módszerek – technikák a konfliktuskezelés szolgálatában

A tréningen:

  • a résztvevők foglalkozhatnak saját konfliktusaikkal, illetve a környezetükben zajló konfliktusokkal, azokra ránézhetnek elemző szemmel,
  • kérdőívek segítségével, valamint a csoporttól kapott visszajelzések által képet alkothatnak saját konfliktuskezelési repertoárjukról,
  • gondolkodhatnak a fejlődésük irányairól , ötleteket kaphatnak annak megvalósításához,
  • megismernek néhány konfliktus-megelőzési, illetve konfliktuskezelési technikát/ lehetőséget .
Rendezvény kezdete: 2018. Április 19. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 19. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Bizonyára az ön környezetében vagy ismerősei körében – esetleg az ön vállalatánál – előfordult már, hogy

  • egy kulcsmunkatárs a legváratlanabb módon és a legváratlanabb időpontban esett ki a munkából, pont akkor, amikor a munka dandárját kellett volna elvégezni,
  • bizonyos időszakokban ugrásszerűen emelkedik a hiányzások száma,
  • egyetlen hét alatt többen lépnek ki a cégtől, mint máskor egy negyedévben vagy egy félévben,
  • egy-egy üres pozícióra hónapokon keresztül nem találni érdemi jelentkezőt,
  • a többség napi 9-10 órát dolgozik, mégsem látszik a cég eredményén,
  • az ékezőben, a büfében ritkán csendül fel önfeledt nevetés, a folyósókon fásultnak, búskomornak tűnő emberekkel lehet találkozni,

Elgondolkozott már azon, hogy a fentebb felsorolt jelenségek, vagy további hasonlóak

  • egyenként, illetve összességében mekkora kárt, mekkora veszteséget, mekkora többlet költséget és mekkora elmaradt hasznot jelentenek az vállalat számára?
  • milyen gyakorisággal fordulnak/fordulhatnak elő?
  • hogyan lehetne csökkenteni a kapcsolódó veszteségeket?

Vegyen részt 1,5 naposworkshopunkon, amelyen a fenti kérdésekre, a workshop moderátora és az elméleti részek előadója ad gyakorlatban alkalmazható válaszokat.

Rendezvény kezdete: 2018. Április 25. 13:30
Rendezvény vége: 2018. Április 26. 17:00
Részvételi díj: 219.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Fókuszban:

  • Marketing rehabilitáció – helyezzük el a szervezetben, határozzuk meg a működési kereteket és az elvárásainkat, hagyjuk dolgozni, használjuk minden nap a területtől kapott információkat célirányosan
  • Marketing abc – a fejlődés útja a termékorientációtól a marketingorientációig
  • Nézzük a marketing szemüvegén át a
    • saját cégünket
    • környezetet
    • piacot
    • fogyasztót
    • konkurenciát
  • Marketingkommunikáció, napi marketingtevékenység eszközei és lehetőségei
    • a fogyasztótól, dolgozón át a cégimázsig
    • a hirdetéstől a szponzoráción át a rendezvényig
    • az offline-tól az online-ig
  • Marketingkutatás, információkeresés és felhasználás, adatbázisok
  • Marketing és értékesítés – támogatott értékesítési csatornák
  • Valami új, valami más, valami, ami megfűszerezi a napi gyakorlatot – lepjük meg a fogyasztót
Rendezvény kezdete: 2018. Május 09. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 09. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Az üzleti életben a feldolgozott adatokat gyorsan értelmezhető módon kell közzétenni. Ez a képzés ehhez nyújt segítséget. A fő szempont az adatok hatékony feldolgozása, a megfelelő adatfeldolgozási eszközök kiválasztása és az eredmények közzététele minél könnyebben értelmezhető formában. Ez a képzés túlmutat az Excel napi gyakorlatában alkalmazott ismereteken. Különös figyelmet fordítunk az Excel 2013 új lehetőségeire.

A képzés nagyobb témakörei:

  • Tömbképletek
  • Tartománynevek használata
  • Dash Board
  • Adatbázis
  • Adatszemléltetési módok
  • Diagramok
  • Power View

Az Excel 2010-ben ingyenesen letölthető bővítményként érhettük el a PowerPivot szolgáltatást. Az Excel 2013-ban ez az eszköz már a program alapértelmezett eleme. Ennek az eszköznek a segítségével többféle adatforrást dolgozhatunk fel közvetlenül az Excel-ben. Adatbázisokhoz férhetünk hozzá, és több rekordnyi adatot dolgozhatunk fel annál, mint ami egy Excel munkalapon elférne. A PowerPivot tehát az adatfeldolgozás hatékony eszköze lehet a napi feladataink ellátása során.

A képzés nagyobb témakörei:

  • Adattárolási formák
  • A PowerPivot környezet
  • Adatforrások
  • Munka a PowerPivot adatokkal
  • PowerPivot kimutatás
  • A kocka függvények
Rendezvény kezdete: 2018. Június 05. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 07. 17:00
Rendezvény ára: 349.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 299.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Sokan érzik úgy, hogy a kelleténél több időt töltenek az Excelben egy gyakran ismétlődő feladat elvégzése miatt. Pedig lehetne egyszerűsíteni gyorsabb, „automata üzemmóddal”!

Erre kínál megoldást a makró programozás, mely automatizálja az ismétlődő feladatokat, ezzel megkönnyítve és meggyorsítva felhasználója munkáját.

A makrókat létrehozni és használni egyszerűbb, mint gondolná! Ugyan makró programozásnak hívjuk, valóban egyfajta programkód, de nem szükséges hozzá programozói ismeret. Sőt, garantáltan 3 nap alatt elsajátítható!

A képzésen praktikus és interaktív példák segítségével alapozhatja meg és mélyítheti el ismereteit a programozott makrók világában.

A képzés hatékonyság érdekében létszámkorlátos!

Rendezvény kezdete: 2018. Június 26. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 28. 17:00
Rendezvény ára: 369.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 339.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Dash Board kialakítása PowerPivot alapokon Excelben

Szüksége lenne egy eszközre, ami megkönnyíti a Dash Board kialakítását, ami hatékony segítség lehet a döntés-előkészítésben?

Képzésünkön a résztvevők egy olyan speciális tudást sajátíthatnak el, amelyet oly kevesen ismernek és használnak az Excel milliónyi felhasználói közül.

A képzés elvégzésével a résztvevők képesek lesznek:

  • hatékonyan feldolgozni a rendelkezésére álló adatokat,
  • szemléletesen közzétenni a feldolgozás eredményét a munkatársak, felettesek, vagy a tulajdonosok számára,
  • megalapozott üzleti döntéseket hozni!

A képzés szólni kíván:

  • kontrollereknek, elemzőknek, pénzügyi/gazdasági szakembereknek – vezetői riportok professzionális és gyors összeállításához, adatelemzéshez
  • vezetőknek, döntéshozóknak – hogy megismerjék az excelben rejlő magasabb szintű lehetőségeket
  • projektvezetőknek – hogy ellenőrizni tudják, a tervhez képest mennyire tértek el.

A képzés szakembere: Kovalcsik Géza, ügyvezető, Help Key Bt.

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 30. 17:00
Rendezvény ára: 369.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 339.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.