IIR Magyarország

Emisszió    BI    AgiCon Camp   Ipar 4.0   E-közigazgatás

 
 

.

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények

Events from location : K+K Hotel Opera[View Map][Get Direction]

Dash Board kialakítása PowerPivot alapokon Excelben

Szüksége lenne egy eszközre, ami megkönnyíti a Dash Board kialakítását, ami hatékony segítség lehet a döntés-előkészítésben?

Képzésünkön a résztvevők egy olyan speciális tudást sajátíthatnak el, amelyet oly kevesen ismernek és használnak az Excel milliónyi felhasználói közül.

A képzés elvégzésével a résztvevők képesek lesznek:

  • hatékonyan feldolgozni a rendelkezésére álló adatokat,
  • szemléletesen közzétenni a feldolgozás eredményét a munkatársak, felettesek, vagy a tulajdonosok számára,
  • megalapozott üzleti döntéseket hozni!

A képzés szólni kíván:

  • kontrollereknek, elemzőknek, pénzügyi/gazdasági szakembereknek – vezetői riportok professzionális és gyors összeállításához, adatelemzéshez
  • vezetőknek, döntéshozóknak – hogy megismerjék az excelben rejlő magasabb szintű lehetőségeket
  • projektvezetőknek – hogy ellenőrizni tudják, a tervhez képest mennyire tértek el.

A képzés szakembere: Kovalcsik Géza, ügyvezető, Help Key Bt.

Rendezvény kezdete: 2018. Január 24. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Január 26. 17:00
Részvételi díj: 369.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Egy törzskönyvezéssel foglalkozó szakembernek rendkívül komplex folyamatot kell figyelemmel kísérnie (legyen az nemzeti, CP, MRP vagy DCP típusú eljárás) - a beadott anyagok formai átnézésétől kezdve a gyártási engedélyek (GMP), a gyógyszer minőség (quality) vizsgálatán és az orvos biológiai értékelésen át a forgalomba hozatali engedélyig és a kísérőiratokig.
Szemináriumunk a törzskönyvezés gyakorlatából vett változatos esettanulmányok, gyakorlatok bemutatásával, a legújabb módszertanok és szabályozási aktualitások ismertetésével kívánja segíteni a szakemberek munkáját. Előadóink a legfrissebb információkat közvetítik a gyakorlati munkájuk során felmerült helyzetekből.

Kulcstémáink:

  • A humán gyógyszerekre vonatkozó szabályozás keretrendszere
  • Törzskönyvezési módosítás és Change control a gyakorlatban
  • Szigorodó validációs kritériumok, véglegminta benyújtást érintő változások jogszabályi szinten és az OGYI gyakorlatban, a módosítások implementálása
  • Ipari tapasztalatok az MRP és DCP-ről
  • Minőségbiztosítás a gyakorlatban
  • A farmakovigilancia törzskönyvezési vetületei
  • Az Európai Bizottság GMP, GDP iránymutatásai, az elmúlt időszak változásai, kapcsolódás a törzskönyvezéssel
  • Az állatgyógyászati termékek törzskönyvezése
  • Biotechnológiai eljárással készült termékek engedélyeztetési eljárása
Rendezvény kezdete: 2018. Január 24. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Január 25. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Jelentkezési határidő: 2018. január 24.

 

Minden a pénzügyi kockázatkezelésről két napban, átfogóan, érthetően, gyakorlati példákkal bemutatva  

A két napos szemináriumon való részvétellel tippeket kap arra vonatkozóan, hogy miként csökkentse a potenciálisan felmerülő pénzügyi kockázatait és miként, milyen eszközökkel menedzselje a likviditáskockázatokat.

A szeminárium témából:

  • Deviza árfolyam-fedezeti ügyletek
  • A kockázatokról, a kockázatok meghatározása
  • A vállalat devizakitettségének fedezésére szolgáló eszközök
  • Cash Pool rendszerek, fajtáik, specifikációi
  • Kamatfedezeti ügyletek
  • Kamatláb kockázatok
  • A vállalat hitelkokckázatainak fedezésére szolgáló eszközök

A rendezvény szólni kíván:

  • pénzintézetek vállalati ügyfélkapcsolati menedzsereinek ,  
  • közép- és nagyvállalatoknál pénzügyi/gazdasági területen dolgozó szakembereknek,
  • azon vezetőknek, akik számára munkájuk magas fokú elvégzéséhez elengedhetetlen az ismereteik bővítése pénzügyi kockázatkezelési és treasury területeken,
  • treasury vezetőknek, szakértőknek,
  • továbbá azon pénzügyi szakembereknek, akik ilyen területen képzelik el jövőjüket.
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 08. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Beszerzőként is nyomon kell követni a PTK változásait, szerződéskötések alkalmával elengedhetetlen, hogy tisztában legyen a valamennyi régi és új szabállyal.

  • Ismerje meg a szerződéskötés csínját-bínját
  • Legyen tisztában a tartalmi és formai követelményekkel
  • Érvényesítse megfelelően jogait hibás teljesítéskor
  • Ismerje meg azokat a tipikus buktatókat, amelyeken mások elcsúsznak

A szeminárium kulcstémái:

A szerződés: formai és tartalmi követelmények, gyakran hibásan bekerülő elemek, hiányosságok

Garanciák és védelem, teljesítés és nem-teljesítés problematikája

  • A fizetés kritikus pontjai
  • Egyes kritikus szerződéstípusok
  • Dokumentumok, tanúsítványok
  • Jogviták
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 08. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Fókuszban:

  • Licenc beszerzés tervezése
  • Hogyan harmonizálható a gazdaságosság és hatékonyság a szoftver vásárlás során?
  • Hogyan kaphatok reális képet a szoftverek kihasználtságáról?
  • Hatékony szoftvernyilvántartás kezelése
  • Software Broker – használt szoftver kereskedelem
  • A nyílt forráskódú szoftverlicencelés sajátosságai, valamint jelentősége és nehézségei vállalati környezetben
  • Meglévő szoftverberuházások felhasználása a felhőben
  • SAM- és License Agreement
  • Szoftverek auditálása
  • Szoftverlicenc audit a hatóság szemszögéből - Best practicek az ellenőrzéskor

Szakembereink között:

  • Almási Gyula, főosztályvezető-helyettes, Nemzeti Adó- és Vámhivatal
  • Arató Árpád, ügyvezető igazgató, Licence Professional Kft.
  • Berecz Zoltán, kereskedelmi igazgató, IPR-Insights Licence Consulting
  • Czene Tamás, ügyvezető, Redbridge Consulting Kft.
  • dr. Horváth Katalin, partner, Sár és Társai Ügyvédi Iroda
  • dr. Rogányi Dániel, licencelési tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
  • Tóth Zsolt, Manager, Delaware Consulting
  • Vincze Tibor, licencelési tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 08. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Fókuszban:

  • Marketing rehabilitáció – helyezzük el a szervezetben, határozzuk meg a működési kereteket és az elvárásainkat, hagyjuk dolgozni, használjuk minden nap a területtől kapott információkat célirányosan
  • Marketing abc – a fejlődés útja a termékorientációtól a marketingorientációig
  • Nézzük a marketing szemüvegén át a
    • saját cégünket
    • környezetet
    • piacot
    • fogyasztót
    • konkurenciát
  • Marketingkommunikáció, napi marketingtevékenység eszközei és lehetőségei
    • a fogyasztótól, dolgozón át a cégimázsig
    • a hirdetéstől a szponzoráción át a rendezvényig
    • az offline-tól az online-ig
  • Marketingkutatás, információkeresés és felhasználás, adatbázisok
  • Marketing és értékesítés – támogatott értékesítési csatornák
  • Valami új, valami más, valami, ami megfűszerezi a napi gyakorlatot – lepjük meg a fogyasztót
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 07. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Bizonyára Ön is volt már részese olyan meetingnek vagy értekezletnek, amelynek vitája alatt nagyon kellemetlenül érezte magát és nem igazán tudta kezelni a helyzetet, főleg nem megfelelően képviselni az álláspontját. Márpedig a konfliktusokat kezelni kell, sőt konfliktusok nélkül nincs fejlődés, nincs előrehaladás.

Tréningünkön a résztvevők megtanulják helyesen kezelni a konfliktusokat, és profitálnak a mindennapi konfrontációkból!

Tréningünk kiváló útmutatást nyújt a konfliktuskezelési technikák tekintetében.

A program célja, hogy:

  • elméleti ismeretek és változatos gyakorlatok segítségével lehetőséget nyújtson Önnek arra, hogy megismerje és bővítse konfliktuskezelési repertoárját,
  • konfliktuselemzési módszerek révén fejlődjön a  konfliktusokhoz való helyzetfüggő hozzáállása,
  • formálódjon konfliktus-felfogási  szemlélete,
  • képes legyen  erőforrásként kezelni a konfliktusokat,
  • felkészítse Önt  a nehéz helyzetek kezelésére és elvárásainak világos, asszertív megfogalmazására.

A tréning tartalmából:

  • Viselje el a kritikát! - Készüljön fel a konfliktusokra! - Legyen kész tisztázni a konfliktushelyzeteket!
  • Tartsa kézben a konfliktusokat!
  • Különbözőségünk erőforrásként való hasznosításának lehetőségei
  • Konfliktus-elemzés másképp
  • Elméletek – módszerek – technikák a konfliktuskezelés szolgálatában

A tréningen:

  • a résztvevők foglalkozhatnak saját konfliktusaikkal, illetve a környezetükben zajló konfliktusokkal, azokra ránézhetnek elemző szemmel,
  • kérdőívek segítségével, valamint a csoporttól kapott visszajelzések által képet alkothatnak saját konfliktuskezelési repertoárjukról,
  • gondolkodhatnak a fejlődésük irányairól , ötleteket kaphatnak annak megvalósításához,
  • megismernek néhány konfliktus-megelőzési, illetve konfliktuskezelési technikát/ lehetőséget .
Rendezvény kezdete: 2018. Február 09. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 09. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Az üzleti életben a feldolgozott adatokat gyorsan értelmezhető módon kell közzétenni. Ez a képzés ehhez nyújt segítséget. A fő szempont az adatok hatékony feldolgozása, a megfelelő adatfeldolgozási eszközök kiválasztása és az eredmények közzététele minél könnyebben értelmezhető formában. Ez a képzés túlmutat az Excel napi gyakorlatában alkalmazott ismereteken. Különös figyelmet fordítunk az Excel 2013 új lehetőségeire.

A képzés nagyobb témakörei:

  • Tömbképletek
  • Tartománynevek használata
  • Dash Board
  • Adatbázis
  • Adatszemléltetési módok
  • Diagramok
  • Power View

Az Excel 2010-ben ingyenesen letölthető bővítményként érhettük el a PowerPivot szolgáltatást. Az Excel 2013-ban ez az eszköz már a program alapértelmezett eleme. Ennek az eszköznek a segítségével többféle adatforrást dolgozhatunk fel közvetlenül az Excel-ben. Adatbázisokhoz férhetünk hozzá, és több rekordnyi adatot dolgozhatunk fel annál, mint ami egy Excel munkalapon elférne. A PowerPivot tehát az adatfeldolgozás hatékony eszköze lehet a napi feladataink ellátása során.

A képzés nagyobb témakörei:

  • Adattárolási formák
  • A PowerPivot környezet
  • Adatforrások
  • Munka a PowerPivot adatokkal
  • PowerPivot kimutatás
  • A kocka függvények
Rendezvény kezdete: 2018. Március 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 22. 17:00
Rendezvény ára: 349.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 299.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Az ügyfél-vevőszolgálaton dolgozó munkatársak, akik az ügyfélkapcsolat „front vonalán" végzika munkájukat, valójában a saját személyiségükkel „dolgoznak”. Azonban ezt a „munkaeszközt” – a saját magunk teljes személyiségét - éppen úgy karban kell tartani, mint egy „technikai eszközt”, csak éppen más eszközökkel, de az elv ugyanaz. „Kizsarolni” nem lehet a lelkünket sem, csak azért mert kevésbé „látható”! Ha nem így teszünk, hagyjuk magunkat „kizsarolni”, könnyen kialakulhat a kiégés. A hosszan tartó személyes és társas stressz hatására alakul ki ez a folyamat, és alapvetően észrevétlenül, minden olyan munkakörben, ahol emberi interakciók sokasága zajlik– pl. a vezetők esetében -, és nem csak a munkahelyen, hanem a magánéletben is megtalálható a kiégés.

A kiégés nem egyszerűen kifáradás, amit ki lehet pihenni, és nem is egyszeri jelenség, hanem ciklikusan ismétlődő folyamat. A vezetők számára éppen ezért nagyon fontos, hogy tisztában legyenek a kiégés jelenlétével az ügyfélszolgálaton, hogy hatékonyan tudjanak a megelőzéssel foglalkozni – saját maguk – és a kollégáik körében is.

A burnout valójában nemcsak egyéni krízishelyzet, és mint ilyennek a leküzdése, megoldása egyedül nem is lehetséges, mindenképpen külső segítségre van szükség. A burnout elhárításában (is) nagy szerepe van a tudatosításnak, amelyhez a tréning alapvető eszköz, a társas interakciók megtapasztalásához. Legalább ilyen nagy jelentősége van a vezetők érzelmi kompetenciájának, empátia fejlesztésének, hiszen e nélkül nem tudják ideje korán észrevenni azokat a jeleket, amelyek még igen koraiak és lehetőség lenne pozitív kimenetelű beavatkozásra saját hatáskörükben. Ugyanis, ha ideje korán, a kezdeti tüneteket képes jól felismerni és értelmezni a vezető, akkor hatékonyan tud cselekedni a kollégákkal, a csoport erősségeire támaszkodva annak érdekében, hogy a csapata hatékonyan, jó mentálhigiénés állapotban végezze a mindennapi ügyfélszolgálati feladatait.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 21. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

A termelővállatok folyamatosan rá vannak kényszerülve a hatékonyságnövelésre: az alapanyagárak sok esetben nőnek, a selejtszámot csökkenteni kell, a piaci verseny erősödik. Ilyen körülmények között melyek azok a tényezők, amelyek ismeretében illetve javításával nagyobb termelékenységet lehet elérni?

Képzésünk az alábbi témakörök mentén nyújt támogatást a termelővállalatok számára:

  • Az üzemi mérőszámok szerepének jelentősége a folyamatos fejlődés alapjaként
  • Termelési költségek és költségszintek
  • A készletgazdálkodás szerepe a termelésben
  • Kihasználtság, és más termelési mutatók egy autóipari beszállító multinál
  • A szállítás és a termelés összefüggései
  • Termelékenység a selejt és az előírások tükrében
  • Technikai beruházások finanszírozása kontra humánerőforrás
  • Élenjáró technika hagyományos és korszerű alapokon - vegyünk vagy felújítsunk?

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 21. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 22. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.