E-közigazgatás Konferencia
Bevezető
A konferencia kiemelt témái:
- Az elektronikus ügyintézés tapasztalatai
- A közigazgatás felforgatói, avagy mihez kezdhetek a BigData, IoT vagy akár a Blockchain nyújtotta lehetőségekkel
- E-dokumentum tárolás, dokumentumkezelés és elektronizálás
- ASP – eredmények, tapasztalatok
- Szabályozott és Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások
- Az EESZT 100 napos értékelése
- E-közmű a gyakorlatban
- Önkormányzatok mobilalkalmazásai
Előadók
Akiket már biztosan a konferencia előadói között köszönthetünk:
dr. Balogh Enikő , Főosztályvezető, Belügyminisztérium, Informatikai Helyettes Államtitkárság, Elektronikus Ügyintézési Felügyeleti Főosztály
dr. Dávid Róbert, Főosztályvezető, Belügyminisztérium, E-közigazgatási Főosztály
Gyertyánági András , E-közmű projektvezető, Lechner Nonprofit Kft.,
Kovács Tamás , Irodavezető-helyettes, Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal, Közigazgatás-Fejlesztési és Szervezési Iroda
Krucsó Balázs , Projektvezető, Magyar Államkincstár
Pataki Tamás , Business Development Manager DIMS, Canon Hungária Kft.
Dr. Rupp Zoltán , Projektigazgató, NISZ
Slamovits Tibor , Oracle Big Data és Analitikai vezető – Közép európai régió
Szabó Bálint , Főosztályvezető, Állami Egészségügyi Ellátó Központ, Fenntartási és Üzemeltetési Főosztály
Kinek ajánljuk?
A rendezvény szólni kíván:
A központi és helyi közigazgatási intézmények:
- informatikai vezetőihez
- irodavezetőihez
- szervezeti és stratégiai vezetőihez
- projektvezetőihez
- főtanácsosaihoz és tanácsosaihoz
- polgármestereihez és alpolgármestereihez
- jegyzőihez és aljegyzőihez
- hivatalvezetőihez
- osztályvezetőihez
- jogi vezetőihez
- valamint mindazon funkcionális vezetőkhöz, akik részt vesznek a közigazgatási folyamatokban
Rendezvényünkre örömmel várjuk azon informatikai és szoftverfejlesztési szolgáltató vállalatok szakértőit is, akik a közszféra számára állítanak elő termékeket és szolgáltatásokat.
Program
08:30-tól Regisztráció
08:50 Az IIR Magyarország és a nap elnökének köszöntője
9:00 – 09:40 Az elektronikus ügyintézés tapasztalatai
- Előzmények, felkészülés
- E-ügyintézés főbb elemei
- Bevezetett alkalmazások
- Gyakorlati tapasztalatok
Előadó: dr. Dávid Róbert, Főosztályvezető, Belügyminisztérium, E-közigazgatási Főosztály
9:40 – 10:20 A közigazgatás felforgatói, avagy mihez kezdhetek a BigData, IoT vagy akár a Blockchain nyújtotta lehetőségekkel
A közigazgatás ill. a teljes államigazgatás együttesen néz szembe azzal a paradigmaváltással, amin a privát szektor örült sebességgel megy keresztül. Nem csak a Cloud szemléletű üzemeltetés, de az új technológiák is alapjaiban kezdik ki a jelenlegi bevett gyakorlatokat és jogszabályi környezetet. Pedig a lehetőség adott, az új technológiák egyre könnyebben elérhetők, kihasználásuk jelentős előnyt hozhat bármilyen szervezetnek. Cloud, Autonomus Data Warehouse, Big Data, Machine Learning IoT, chatbot, blockchain csak néhány a legforróbb területekről. Megpróbálok mindenhol közérthető példával élni, hogy milyen előnyei vannak az új technológiáknak, és hogyan lehetne őket felhasználni egy egyszerűbb szolgáltatói szemléletű közigazgatás érdekében.
Előadó: Slamovits Tibor , Oracle Big Data és Analitikai vezető – Közép európai régió
10:20 – 11:00 E-dokumentum tárolás, dokumentumkezelés és elektronizálás
- Mennyire sikeres és hatékony a konvertálás papíralapúból elektronikus formátumba?
- Milyen megoldások léteznek?
- Hogyan zajlik az elektronizálás folyamata?
- Milyen módon könnyíthető meg a hivatalok munkája?
- Hogyan biztosítható a teljes adatvédelem az elektronizálás során?
- Milyen várható fejlesztéseket rejt a jövő?
Előadó: Pataki Tamás , Business Development Manager DIMS, Canon Hungária Kft.
11:00 – 11:30 Kávészünet
11:30 – 12:30 2018. január 1-től 3000 önkormányzat használja az önkormányzati ASP szolgáltatásait – eredmények, tapasztalatok
Előadók: Krucsó Balázs , Projektvezető, Magyar Államkincstár
Dr. Rupp Zoltán , Projektigazgató, NISZ
12:30 – 13:30 Ebédszünet
13:30 – 14:10 Szabályozott és Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások
- Az E-ügyintézési tv. alapelvei
- A SZEÜSZ/KEÜSZ-ről általánosságban
- A kötelezően igénybe veendő KEÜSZ-ök rövid bemutatása
- Az opcionálisan igénybe vehető SZEÜSZ/KEÜSZ-ök rövid bemutatása
- Az EÜF (Elektronikus Ügyintézési Felület) feladatai, szankcionálási rendszere és koordináló szerepe
Előadó: dr. Balogh Enikő , Főosztályvezető, Belügyminisztérium, Informatikai Helyettes Államtitkárság, Elektronikus Ügyintézési Felügyeleti Főosztály
14:10 – 14:50 Az EESZT 100 napos értékelése
Előadó: Szabó Bálint , Főosztályvezető, Állami Egészségügyi Ellátó Központ, Fenntartási és Üzemeltetési Főosztály
14:50 – 15:10 Kávészünet
15:10 – 15:50 E-közmű a gyakorlatban
- Az e-közmű elindulása
- Kezdeti nehézségek
- Sikerrel vett akadályok
- Jövőkép
Előadó: Gyertyánági András , E-közmű projektvezető, Lechner Nonprofit Kft.
15:50 – 16:30 Mobilalkalmazások lehetőségei a helyi közigazgatásban
- Miért pont mobil – kell-e nekünk mobilapp?
- A mindennapi munka megkönnyíthető-e applikációk segítségével?
- Milyen alkalmazások fejleszthetők az önkormányzatok számára? És milyet érdemes? – nemzetközi és hazai példák
- A fejlesztések lehetőségei, kihívásai – rendelkezésre áll-e a megfelelő környezet az alkalmazásfejlesztéshez?
- A technológiai háttér szerepe a kialakításban
- Fejlesztésekkel járó folyamatmenedzsment és közigazgatási controlling feladatok
Előadó: Kovács Tamás , Irodavezető-helyettes, Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal, Közigazgatás-Fejlesztési és Szervezési Iroda
Együttműködő partnereink:
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2018. március 06. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2018. március 06. 17:00 |
Részvételi díj | 169.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2018. január 19. |
Speciális ár |
Közigazgatási intézmények számára Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig: 79.000 Ft+áfa /fő Részvételi díj 2018. január 20-tól: 99.000 Ft+áfa /fő Szolgáltató vállalatok számára: Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig: 149.000 Ft+áfa /fő Részvételi díj 2018. január 20-tól: 169.000 Ft+áfa /fő |
Helyszín | Courtyard by Marriott Budapest City Center |