IIR Magyarország

Vezetői kommunikáció    Ügyfélszolgálat    Az új pénzmosás   Gas Pricing Expert   Fraud

 
 

.

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények További témakörök Business Development Manager - Új üzleti lehetőségek nyomában

Business Development Manager - Új üzleti lehetőségek nyomában

Bevezető

A két nap során:

  • Megtanulja felismerni a piaci réseket, illetve az üzleti modell háló, üzleti- és akció terv lehető legjobb elkészítési módját gyakorlati feladatokon keresztül.
  • Esettanulmányokon keresztül megismerkedik az új üzleti területek, lehetőségek felkutatásának módszereivel, kiaknázásával.
  • Megismeri az eredményes értékesítés-, marketing- és üzleti stratégiák csínját-bínját, és megtudja, hogyan kommunikáljon eredményesen üzleti partnereivel, továbbá az integrált vállalati kommunikáció segítségével hogyan javítsa a munkatársakkal folytatott párbeszédét.

A szeminárium fókusz kérdései:

  • Egy új ötlet kimunkálása - innováció, K+F - és hogyan tovább?
  • Ötletből üzleti modell; Üzleti elképzelésből üzleti terv, akcióterv
  • Az ötlettől a terven át a konkrét megvalósításig - Hogyan vigyük előbbre az üzleti ötletet, hogyan lesz a gyakorlatban alkalmazható?
  • Marketing és értékesítés, mint a sikeres üzlet- és vállalkozásfejlesztés alapjai
  • Milyen értékesítési lehetőségekkel számolhatunk, és hogyan találhatunk új értékesítési utakat?
  • Kommunikáció az üzleti partnerekkel, párbeszéd a kollégákkal

Rendezvényünket elsősorban közép- és nagyvállalatok ügyvezető igazgatóinak, vállalat- és üzletfejlesztéssel, stratégiával, üzleti innovációval, valamint értékesítéssel, illetve marketinggel foglalkozó vezetőinek, szakembereinek ajánljuk.

1.nap

  9.00-15.00 Új utak – új stratégiák

(közben kávé & ebédszünet)

Egy új ötlet kimunkálása - innováció, K+F - és hogyan tovább?

  • Új üzleti területek/lehetőségek felkutatása, ezek módszerei
  • Hogyan fogja a piac fogadni? A valós piaci igények feltárása
  • Képes-e a szervezetünk megvalósítani? Values, capabilities, opportunities
  • Illeszkedik-e a stratégiába? Mi a stratégia? Customer intimacy; performance superiority; operational excellence

Ötletből üzleti modell: üzleti modell háló és használata

  • Value propostion
  • Célcsoport meghatározása
  • Csatornák
  • Főbb partnerek és tevékenységek
  • Költség és bevételi struktúra

Üzleti elképzelésből üzleti terv, akcióterv

  • Sales forecasting
  • HR
  • Marketing
  • Pénzügyek

15.00-15.20 Kávészünet

15.20-16.30 Új üzleti területek, lehetőségek felkutatása esettanulmányon keresztüli bemutatása

16.30 Az első nap vége

2.nap

9.00-12.30   Marketing és értékesítés, mint a sikeres üzlet- és vállalkozásfejlesztés alapjai

(közben kávészünet)

Marketing

  • Érdekérvényesítés a gazdasági és a politikai szférában
  • Az első ötlettől a fejlesztés indításáig
  • Piacfelmérés, piaci elemzés
  • Piacpotenciál meghatározása, célpiacok felismerése, megcélzott ügyfelek definiálása
  • A potenciális ügyfelek felkutatása és a meglévő ügyfelekkel történő kapcsolattartás
  • Corporate Identity alakítása a rendelkezésünkre álló eszközökkel
  • Geomarketing és egyéb eszközök, lehetőségek az ügyfelek elérésének, értékelésének folyamatában
  • Termékpolitika: termékfejlesztés és termékértékelés, a termék forgalomba hozatala
  • Árpolitika

Értékesítési stratégiák - termékek és innovációk ajánlásának legjobb módjai

  • Értékesítési és csatornapolitika: milyen értékesítési lehetőségekkel számolhatunk, és hogyan találhatunk új értékesítési utakat?
  • Az értékesítés által közvetített, meggyőző üzenet, avagy mit emeljünk ki, mit ne?
  • Mi a termék legnagyobb haszna és ezzel hogyan ösztönözzük az ügyfelet?
  • Value Selling - az áron keresztüli eladástól az érték és haszon közvetítéséig
  • Cross- és upselling
  • Spin technika
  • Az értékesítés szakemberei, avagy ki, mit és hogyan értékesítsen?

12.30-13.30 Ebédszünet

13.30-16.30 Kommunikáció az üzleti partnerekkel, párbeszéd a kollégákkal

(közben kávészünet)

Integrált vállalati kommunikáció

  • Alapok
  • Az integráció szintjei és irányai
  • Célok
  • Akadályok

Extern vállalati kommunikáció

  • Kommunikáció az üzleti partnerrel - A jó beszélgetési alap megteremtése; elkerülhető buktatók
  • Kommunikáció a különböző résztvevőkkel... pl. az ötlet megalkotásának folyamatában
  • Az innovációk, új termékek prezentációja - Találjuk meg a megfelelő szavakat!
  • Interkulturális szempontok: A kulturális különbségek szem előtt tartása és a stratégiák helyes felépítése - Mire figyeljünk?

Vállalati belső kommunikáció

  • Párbeszéd a részlegekkel - munkatársakkal és kollégákkal
  • Hogyan kommunikáljunk a munkatársakkal? Hogyan motiválhatjuk és lelkesíthetjük őket?
  • Csapatépítés - Párbeszéd a részlegekkel
  • Erős csapat a back office-ban - Mit tegyünk érte? Hogyan erősítsük és motiváljuk a csapatot?
  • Optimális kommunikáció az ügyvezetéssel

Kommunikációs intézkedések tervezése

  • Az integrált vállalati kommunikáció folyamata
  • Eszközök
  • Controlling

16.30 A szeminárium vége

 

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. július 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. július 12. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. május 26.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.